مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۰ نفر

تحقیقات برای رازگشایی از شلیک به سمت پسری جوان که تا یک قدمی مرگ پیش رفته اما زنده مانده بود از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.  

متهم   بازداشت

همشهری آنلاین؛ سرنخ: یکی از روزهای آبان ماه به پلیس پایتخت خبر رسید که پسری جوان از ناحیه قفسه سینه گلوله خورده و مجروح شده است. وی برای درمان بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. فردی که او را به بیمارستان انتقال داده بود دوستش بود که بازداشت شد. ماموران از ماشین وی نیز اسلحه کلتی که با آن به سمت جوان زخمی شلیک شده بود را کشف کردند.

این فرد در بازجویی ها ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت تیرانداز مردی به نام کامبیز است.

او ادامه داد: مهدی(فردی که گلوله خورده) دوست صمیمی من بود. او از مدت ها قبل با مردی به نام کامبیز دچار اختلاف شده و کارشان به کل کل و کری خوانی کشیده شده بود. روز حادثه هم کامبیز و دوستانش نزد من و مهدی که درخیابان بودیم آمدند و درگیری میان ما شکل گرفت. نفهمیدم چطور دوستم مهدی تیر خورد و روی زمین افتاد اما فکر می کنم کامبیز اسلحه داشت و به سمتش شلیک کرد. آنها فرار کردند و من دوستم را به بیمارستان انتقال دادم اما نمی دانم چه کسی اسلحه را داخل ماشین من گذاشته است.  

ادعای عجیب این مرد موجب شد تا قاضی عظیم سهرابی بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت وی را صادر کنند. این درحالیست که مرد زخمی از کما خارج شده و از یک قدمی مرگ به زندگی بازگشته است اما فعلا قادر به تکلم نیست. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 803051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha