مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
۰ نفر

مردی ۳۹ ساله که به خاطر مهریه با همسر سابقش دچار اختلاف شده بود، در خیابان راه او را سد و به سمتش شلیک کرد. او سپس اسلحه را روی گیج گاه خود گذاشت و شلیک کرد تا به زندگیش پایان بدهد. در این حادثه مرد جوان جان باخت اما همسر سابقش از خطر مرگ گریخت.

تیراندازی شلیک

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: ماجرا از این قرار بود که زن و مردی جوان حدود یک سال قبل با وجود داشتن فرزندی، از یکدیگر جدا شدند اما بر سر مسائل مربوط به مهریه همچنان با یکدیگر اختلاف داشتند. این اختلاف و کشمکش های آن دو ادامه داشت تا اینکه روز دوشنبه اول مرداد ماه مرد جوان با کلت کمری که همراهش بود به سراغ همسرش رفت.

آن روز زن جوان، ‌محل کارش را ترک کرده و در حال بازگشت به خانه بود. شوهر سابق این زن در یکی از خیابان های جنوب پایتخت، راه را بر وی سد کرد و با یکدیگر درگیر شدند. مشاجره آنها اما پایان تکان دهنده ای در پی داشت و مرد جوان اسلحه را به سمت همسرسابقش نشانه گرفت و شلیک کرد.

این پایان ماجرا نبود چرا که مرد جوان پس از شلیک به سمت همسرش، اسلحه را روی سرش گذاشت و شلیک کرد. شاهدان با دیدن این صحنه هولناک با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. طولی نکشید که اورژانس و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه بازپرس ویژه قتل، در محل حادثه حضور یافتند.

مرد جوان که ناحیه سر، گلوله خورده، به کام مرگ رفته بود اما زن جوان که پیکر نیمه جانش کمی آنطرف تر افتاده بود، نفس می کشید و زنده بود. او از ناحیه قفسه سینه تیر خورده بود که برای درمان توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

در ادامه جسد مرد جوان نیز به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

تحقیقات در این پرونده، برای روشن شدن زوایای پنهان آن ادامه دارد.

کد خبر 868911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha