سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

رئیس جمهور ترکیه شامگاه سه‌شنبه در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی در حال ارتکاب جنایت جنگی در غزه بوده و باید بازخواست شود.

اردوغان

همشهری آنلاین : به گزارش فارس «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شامگاه سه‌شنبه به شدت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه انتقاد کرد.

وی در سخنانی گفت: «اسرائیل در حال اتکاب جنایت جنگی بوده و باید در برابر قانون بازخواست شود».

رئیس جمهور ترکیه اضافه کرد: «اسرائیل باید هر چه زودتر متوقف شود چون دیگر همانند یک دولت عمل نمی‌کند بلکه به عنوان یک سازمان در حال اقدام است».

اردوغان تاکید کرد: «ما تلاش خواهیم کرد تا اسرائیل را به دلیل آنچه در غزه مرتکب شده، محاکمه کنیم».

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین عصر امروز خبر داد که در جریان بمباران اردوگاه جبالیا، تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

 رژیم صهیونیستی پیش از این هم، در اواخر مهر ماه گذشته، با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، فاجعه بزرگی را رقم زد.اشرف القدره خبر داد ه بود که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۱۰۰۰ نفر به شهادت رسیده و یا زخمی شده اند.

جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این حمله ددمنشانه، تأکید کرد که چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است.

جنبش مقاومت حماس، از روز شنبه (۷ اکتبر) عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.  صهیونیست‌ها در پاسخ اقدام به انجام حملات هوایی سنگین کرده و علیه غزه اعلام محاصره کامل کرده‌اند. عملیات رژیم صهیونیستی در غزه تا کنون به شهادت بیش از هشت هزار نفر از جمله صدها زن و کودک منجر شده است. حملات رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه آمریکا همراه شده است.

کد خبر 803429
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    6 11
    آمریکایی ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد. صهیونیست‌ها آرزوی شکست ملت فلسطین را به گور خواهند برد.
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 14
    کشته شدن دو نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در رویارویی با مقاومت در شمال نوار غزه
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    12 14
    جنایات رژیم صهیونیستی مصداق نسل‌کشی است با نگرانی بسیار جنایات وحشیانه علیه ملت مظلوم فلسطین را پیگیری می‌کنیم. با نگرانی بسیار جنایات وحشیانه علیه ملت مظلوم فلسطین را پیگیری می‌کنیم که آخرین آنها اقدام رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیاست که تجهیزات نظامی وحشیانه آنان یک محله مسکونی را به صورت عمدی کاملا ویران کرد و شمار بسیاری از قربانیان را به جای گذاشت که اکثرشان از زنان و کودکان هستند. محاصره غزه و بمباران آن از آسمان و زمین و دریا و استفاده از سلاح‌ها و بمب‌ها و موشک‌های فسفری که در قوانین بین‌المللی ممنوع است بر اساس منشورهای سازمان ملل مصداق روشن یک جنایت نسل‌کشی تمام‌عیار است و رژیم صهیونیستی از پیامدهای حقوقی آن نمی‌تواند فرار کند. لازم است که جامعه جهانی برای توقف جنایت و نسل‌کشی و ریخته شدن خون‌ها و کشتار سازمان‌دهی‌شده که همه ابعاد زندگی مردم را هدف قرار می‌دهد، فورا اقدام کند.
    • جمال IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      5 10
      عزیزم فکر نمیکنی اینهمه زحمت میکشی این تعداد کامنت پشت سرهم منتشر کنی و بی تأثیر باشه! کسی نیاز به این موعظه ها نداره هرکس خوب و بد خودشو تشخیص میده مردم آگاهند و کسی نظرش با این موعظه ها تغییر نمیکنه
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    7 11
    غده سرطانی اسرائیل درمانی جز ریشه‌کنی ندارد باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم و اسرائیل غده سرطانی است که جز ریشه‌کنی و نابودی، درمانی برای آن وجود ندارد.
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 15
    چندین دهه ظلم تاریخی به مردم فلسطین، واقعیتی انکارناپذیر است. این ظلم در پی استقرار گروه‌های صهیونیستی در اراضی کشور فلسطین و براساس تصمیمات انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها در نیمه قرن بیستم صورت گرفته است در حالیکه این مستقر شدن صهیونیست‌ها در اراضی فلسطینی خارج از قوانین بین‌الملل و موازین اخلاقی بوده است. شاید رخدادهایی قبل از طوفان الاقصی، مانند هتک حرمت به مسجدالقصی در روزهای نزدیک به این عملیات، یا اقدامات تندی که راست‌گرایان افراطی صهیونیستی علیه مردم فلسطین انجام دادند، یا وعده تبادل اسرا که عملی نشد، به رنج تاریخی فلسطینیان دامن زد و خشم مردم را در پی داشت. جنایات صهیونیست‌ها در غزه نسل‌کشی است آنچه در غزه از سوی رژیم صهیونیستی رخ می‌دهد، نسل‌کشی است. آنچه در رسانه‌های دنیا شاهدیم، این است که این رژیم غاصب، هر چقدر بخواهد، نمی‌تواند جنایات خود را در غزه توجیه کند. نوع رفتار و نوع نسل‌کشی که صهیونیست‌ها در غزه انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که آنان خارج از شرافت انسانی رفتار می‌کنند، هر چند از ابتدا هم در سنگر انسانیت نبودند، اما آخرین سنگر انسانیت که همان شرف است را نیز از دست داده‌اند.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 11
    اما همگان دیدند که صهیونیست‌ها عاری از شرافت، در روزهای گذشته به هر جنایتی دست زدند. غده سرطانی اسرائیل، جز ریشه کنی، درمان دیگری ندارد همانطور که امامین انقلاب می‌گفتند باید هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم و اسرائیل غده سرطانی است که جز ریشه‌کنی و نابودی، درمانی برای آن وجود ندارد. اگر به سنت‌های الهی اعتقاد داشته باشیم، خون مظلوم بر زمین نمی‌ماند و حتما خون مظلومان فلسطینی باعث فروپاشی اسرائیل خواهد شد. به نظر من عاشورا و کربلای امروز جهان اسلام در غزه شکل گرفته و الآن هزاران علی‌اصغر در خون خود غلتیده‌اند و صدها خمیه آتش گرفته است. این اتفاقات در جهان اسلام باعث بسیج افکار عمومی علیه این جنایت‌ها و رفتارهای ددمنشانه می‌شود. همچنین تقویت وحدت و انسجام بین گروه‌های مختلف شکل گرفته است. از طرف دیگر چهره کریه آمریکا و انگلیس در این اتفاقات برای مردم به وضوح قابل مشاهده است و ظلم نظام سلطه و رژیم صهیونیستی خود را نشان داده که مطمئنا در بیداری نسل جوان در کشورهای اسلامی اثرگذار است. رونده‌های حقوقی از طریق سازمان کنفرانس اسلامی یا سایر مجامع بین‌المللی باید پیگیری شود.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    6 14
    آمریکا به دلیل ارتکاب جنایت جنگی باید محاکمه شود
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 10
    آنچه که امروز در غزه رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا است آنچه که امروز در غزه رخ می دهد با حمایت مستقیم آمریکا بوده است و عامل این جنایت ها رژیم صهیونیستی است و مسئولان آمریکایی شرم نمی‌کنند و با صراحت می گویند که اگر اسرائیل وجود نداشت یک اسرائیل به وجود می آوردیم که این نوع سخن و عملکرد یادآور جنگ های صلیبی است و همه این جنایت ها با حمایت مستقیم آمریکا انجام می‌شود.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 12
    صهیونیست ها جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای غربی جنایتکار به اسم جنگ و مبارزه با حماس در این مدت 25 روز متأسفانه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه را بمباران و قتل عام می کنند و می کشند و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 9
    بمبی که بر سر زنان و کودکان غزه می‌ریزد از کجا تامین می‌شود؟ + فیلم
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 12
    بلینکن: رابطه ایران و روسیه یکی از نگرانی‌های جدی ما است وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی در کنگره این کشور گسترش روابط ایران و روسیه را جزو نگرانی‌های جدی کشورش توصیف کرد. رابطه آمریکا، اسرائیل و داعش یکی از نگرانی‌های جدی ما است
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 8
    اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا از بمب‌های حاوی فسفر سفید در جنوب لبنان استفاده کرده است
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 6
    دو روز خودت باهاشون رفیق میشی به بهانه صادرات انرژژژی
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 7
    تصویری خونبار از جنایات اسرائیل در غزه +عکس حمله موشکی مجدد مقاومت به تل‌آویو
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 11
    غزه گورستانی برای ارتش آمریکا خواهد شد. غزه گورستانی برای ارتش اسرائیل خواهد شد.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 9
    که نتانیاهو و فرماندهان جنگی ارتش رژیم صهیونیستی در پایان این جنگ به زانو درخواهند آمد.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 9
    جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 8
    عملیات طوفان‌الاقصی، سرآغاز فصلی جدید برای فلسطین، منطقه و جهان اسلام خواهد بود/ این عملیات نشان داد که تمام مفاهیمی که صهیونیست‌ها و اربابان‌شان ساخته و بافته است پوچ و بی‌معناست
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    4 6
    آمریکا و اسرائیل در این مدت 25 روز ثابت کردند که در فکر نابودی مردم غزه هستند و نه حماس
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 7
    وزیر جنگ صهیونیست‌ها: دیروز متحمل هزینه‌های بسیار سنگینی در جنگ شدیم
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 6
    غزه گورستانی برای نیروهای آمریکایی و اسرائیلی خواهد شد
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    3 7
    کشته و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیست در حملات حزب الله | منهدم شدن ۹ تانک و یک پهپاد
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    5 5
    مردیکه دورو و پست ،پست تر از تو اردوغان نداریم از اون طرف رفیق صمیمی آمریکا و اسرائیل هستی از اون طرف فلسطین فلسطین میکنی واقعا شرم بر تو حیوان صفت
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 5
    رژیم آمریکا انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد. رژیم صهیونیستی انتقام شکست خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد.
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 9
    انفجار در پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه منابع خبری گزارش داد که دو انفجار در پایگاه نظامیان آمریکا در میدان نفتی العمر سوریه رخ داده که ناشی از حملات راکتی است
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 6
    نمی‌توان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا و برخی کشورهای غربی سکوت کرد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 11
    با گسترش جنگ غزه، خسارات سنگینی به آمریکا وارد خواهد شد
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 7
    حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا جنایت جنگی است و هم جنایت علیه بشریت بوده است. ارتش اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در نوار غزه شده است و باید دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه شود. ارتش آمریکا هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در نوار غزه بوده است.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 6
    حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در نوار غزه/ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند که تاکنون دست کم ۱۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 6
    حضور فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو برای هدایت جنگ/ اطلاعات ما نشان می‌دهد که فرماندهان سنتکام و نیرو‌های زمینی و دریایی ارتش آمریکا در قرارگاه زیرزمینی در تل‌آویو کنار فرماندهان صهیونیستی به هدایت تهاجم وحشیانه آن‌ها علیه مردم مظلوم فلسطین می‌پردازند.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    6 6
    زنان و کودکان غزه ناامید از نهادها رسمی جهان و غرب، انسان، قربانی سیاست و منافع/ جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام کودکان و زنان غزه همچنان ادامه دارد و افکار عمومی جهان برخلاف دولت های کشورشان خواستار پایان بخشیدن به کشتار دسته جمعی انسان ها و نسل کشی و پاکسازی نژادی هستند. مردان و زنان غیر نظامی غزه می گویند که مسوولان و مقامات نهادهای رسمی جهان در لفظ خواستار پایان دادن به کشتار غزه هستند اما در عمل هیچ اقدامی نمی کنند و برخی نیز با حمایت از اسراییل تحت عنوان دفاع از خود ، نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع را توجیه می کنند.
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 5
    آمریکا جنایتکار در سال 2001 به اسم مبارزه با تروریسم و القاعده وارد منطقه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار در سال 2011 به اسم مبارزه با داعش وارد سوریه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 9
    همان‌طور که امام راحل فرمودند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود، دنیا هم امروز فهمیده که واقعا این غده سرطانی است و دنیا زمانی آرامش خواهد داشت که شر این جرثومه جنایت و فساد از صحنه روزگار کم شود. ما نیز ان‌شاءالله تقاص خون همه شهدا و از جمله دانشمندان شهید هسته‌ای را از این وحشی بدتر از درندگان خواهیم گرفت. حمله زمینی اسرائیل به غزه نشان داد آمریکا به دروغ ادعا می‌کند که به دنبال جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است. در واقع آمریکا به دنبال آن ‌است که هیچ کس مزاحم اسرائیل نشود تا با دست باز و بدون خط قرمز غیرنظامیان را در غزه سلاخی کند. سال گذشته و در همین روزها رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها و اراذل و اوباش دنیا می‌گفتند انقلاب اسلامی تا دو هفتۀ آینده فرو خواهد پاشید، اما امروز همه می‌گوییم اسرائیل به نابودی نزدیک است و آن را داریم می‌بینیم.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 8
    تا زمانی که اسرائیل نابود نشده، مفاهیمی مانند دموکراسی، حقوق بشر، آزادی و.‌‌.. ملعبه دست غربی‌ها برای تحمیق 8 میلیارد ساکن کره زمین است. شیطان بزرگ آمریکا در حال تهیه ابزار جنایت برای رژیم صهیونیستی است. حدود ۵۰ هواپیمای ترابری نظامی آمریکا طی ۲۴ ساعت گذشته عازم غرب آسیا شده‌اند. ۹۷ درصد آنها هواپیماهای باری غول‌پیکری هستند که می‌توانند ۷۷ تن تجهیزات و سلاح حمل کنند؟ وقتی چنین جانوران خونخواری دم از حقوق بشر می‌زنند حالت تهوع می‌گیریم. کمک‌هـای بشردوسـتانه محمدصلاح بازیکن سرشـناس فوتبال جهان به مردم غزه بسـیار خبرساز شد و جای تقدیر فراوان دارد. در این‌گونه مواقع فوتبالیست‌های مشهور کشورمان باید نشان بدهند که در نوع‌دوستی عقب‌تر از دیگران نیستند.
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 7
    محمـود عبـاس رئیس‌تشـکیلات خودگردان فلسـطین و بهائی‌زاده در ادعایی عجیب گفته حماس نماینده مردم فلسـطین نیست. خود مردم فلسـطین بایـد جـواب این مردک را بدهند. این نیروهای مقاومت و حماس هستند که جلوی تجاوزات اسرائیل ایستاده‌اند و مردم فلسطین هم تا‌کنون با آن همراهی کرده‌اند. رژیم صهیونیستی۸۰ درصد نفت خود را از طریق ترکیه از آذربایجان دریافت می‌کند. اگر اردوغان واقعاً طرفدار فلسطین است، کافی است خط لوله نفت را مسدود کند تا ماشین نظامی رژیم صهیونیستی با مشکل سوخت مواجه شود. مشخصات روی کفن یک نوزاد تازه به دنیا آمده نوشته شده، هنوز برایش شناسنامه صادر نکرده‌اند اما گواهی فوتش صادر شده است! دل هر انسانی بدون توجه به آیین و مذهبش حقیقتا به درد می‌آید و از اعماق وجودش بر غاصبان فلسطین لعن و نفرین می‌کند.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 8
    تاکنون 38 خبرنگار در غزه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند! کجایند مدعیان حقوق بشر غربی که برای بازداشت جاسوس خبرنگاران ایرانی گلو پاره می‌کردند؟! رژیم غاصب مدعی قوی‌ترین ارتش غرب آسیا پس از سه هفته بمباران شبانه‌روزی و محاصره همه‌جانبه غزه، قطع آب، برق، گاز، دارو و با همکاری نزدیک اطلاعاتی همه کشورهای غربی و برخی از کشورهای خائن عربی‌، پس از بمباران بیمارستان‌ها و نابودی نیمی از خانه‌های غزه، با کشتار 8 هزار زن و کودک و پیر و جوان برای پنجمین بار نتوانست وارد غزه شود. این ارتش بزدل صهیونیستی که نمی‌تواند 5 کیلومتر وارد غزه شود چگونه هر روز برای حمله به ایران نقشه می‌کشید و قمپز در می کرد که می‌خواهد برنامه هسته‌ای ایران را نابود کند؟
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 6
    شکست امروز آمریکا و اسرائیل در منطقه، نتیجه حدود ۹۰ سال سیاست‌های تجاوزگرانه آنها در جهان و خاصه در منطقه غرب آسیا است. از سوی دیگر حماس امروز فقط یک گروه کوچک چریکی فلسطینی نیست که با اسرائیل می‌جنگند، امروز حماس نماینده یک ملت بزرگ با فرهنگ بزرگ از جهان اسلام و بخصوص مردم فلسطین است که هفتاد وپنج سال است آواره شده‌اند و زن و مرد و کودک و جوانشان روزانه توسط اسرائیل کشته می‌شوند. کارشناس عربی اظهار می‌دارد مدام می‌پرسید ایران کجاست؟ چرا نمی‌پرسید پانزده رئیس‌جمهور عربی کجا هستند؟ هر چه سلاح بوده از ایران رسیده شما برای فلسطین چه کردید؟
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 8
    آذری جهرمی اعلام می‌کند، برای دفاع از فلسطین باید دنبال فیلتر‌شکن باشیم! بعد که توئیتر و اینستاگرامش را بررسی می‌کنید یک پست درباره مردم فلسطین نزده است!! چرا؟ چون می‌داند آنجا اگر در حمایت از مردم فلسطین مطلبی کار کند ممکن است برایش هزینه داشته باشد! امروز بیداری جهانی تمام‌قد در برابر ستم عریان و ظلم مطلق صهیونیست‌ها و شرکای غربی آنها ایستاده است. وجدان بشری‌، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی را در فلسطین اشغالی برنمی‌تابد. امروز رژیم صهیونیستی یک جامعه از هم ‌پاشیده است. ان‌شاءالله با ابتکار عمل جبهه مقاومت شاهد فروپاشی کامل این رژیم جعلی باشیم تا جهان نفسی تازه کند. درمانگاه تخصصی زنان و زایمان دکتر محمد طه الخطیب در اسکندریه مصر اعلام کرده است که هر خانواده‌ای، نام نوزاد پسر خود را ابوعبیده (سخنگوی گردان‌های قسام) بگذارد، تمامی هزینه‌های زایمان برای او رایگان خواهد بود. درود بر شرف و مرام چنین دکترهای حامی مقاومت.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 7
    رژیم صهیونیستی باردیگر به اردوگاه جبالیا حمله کرد ، ۶ تن به شهادت رسیدند
  • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 7
    سازمان ملل همدست آمریکا و اسرائیل در کشتار کودکان غزه است سازمان ملل عملکرد بسیار ضعیفی از آغاز جنگ در غزه داشته و توانایی مقابله با آمریکا در ادامه کشتار را ندارد.
  • کۉروش IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    4 5
    اوردوغان خودش یک جنایتکار است و مثل دشمن غاصب اسرائیل جان چندین هزار کرد را گرفته و آنها را آواره کرد
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 7
    حمله به اردوگاه جبالیا نقض آشکار حقوق بین المللی بشردوستانه است. حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جبالیا جنایت بود/ دادگاه کیفری بین‌المللی وارد عمل شود.
  • US ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 6
    مردم بیگناه غزه پناه آورده بودند داخل پناهگاه که ارتش اسرائیل آنجا را نیز بمب باران کرد خداوند هزاران بار لعنت کند جنگ افروزان را خانواده ای در غزه پس از سالها سختی توانسته بودند با پس اندازه خو‌د خانه ای در غزه بخرند هنوز چند ماهی از خرید خانه شان نگذشته بود که جنگ خانه شأن را ویران نمود بقدری اوضاع غزه وخیم است که آدم نمی تواند حتی به اندازه چند ثانیه این گونه فیلم ها را نگاه کند
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 1
    وحشت غرب از پایان صهیونیسم
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 4
    جنایت "آمریکا" در جبالیا جنایت جنگی است. جنایت "اسرائیل" در جبالیا جنایت جنگی است.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 2
    ۱۱ کشته و ۱۷ زخمی ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 2
    آمریکا و اروپا و امارات در تجاوزات به غزه مشارکت دارند
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 3
    آمریکا جنایتکار در سال 2001 به اسم مبارزه با تروریسم و القاعده وارد منطقه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2001 تاکنون از تروریسم و القاعده و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار در سال 2011 به اسم مبارزه با داعش وارد سوریه شده است ولی در حقیقت آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 2
    آمریکا باید به عنوان «جنایتکار جنگی» محاکمه شود. اسرائیل باید به عنوان «جنایتکار جنگی» محاکمه شود.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 2
    آمریکا 100 درصد فقط مسئول خون‌های بر زمین ریخته غزه است. دولت جو بایدن 100 درصد فقط مسئول خون‌های بر زمین ریخته غزه است. نتانیاهو 100 درصد فقط مسئول خون‌های بر زمین ریخته غزه است.
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 2
    رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند.
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 3
    کشتار زنان و کودکان غزه با حمایت‌های کشورهای غربی به رهبری آمریکا بوده است. رژیم غاصب بعد از آن شکست سنگین، به کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه با حمایت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و ناتو روی آورده است. بعد از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه ۱۵ مهرماه، کابینه رژیم اشغالگر قدس ضمن اعمال محاصره همه‌جانبه و جلوگیری از ورود غذا، دارو، برق، سوخت و حتی آب به نوار غزه، دستور انجام حملات هوایی سنگین علیه مردم مظلوم غزه را صادر کرد. بمباران‌های رژیم صهیونیستی در غزه تاکنون به شهادت بیش از هزاران زن و کودک منجر شده و این حملات با حمایت همه جانبه آمریکا و کشورهای اروپایی همراه شده است. دنیا این روزها شاهد کشتار بی‌رحمانه مردم غزه بوده، که این اقدامات ظالمانه با حمایت‌های آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه و ناتو همراه بوده است. بمباران اردوگاه جبالیا خسارت زیادی را بر جای گذاشت به‌گونه‌ای که صدها تن از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند و این چیزی جز جنایت جنگی بزرگ نبوده است.
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 2
    بمب افکن‌های آمریکا در ترکیه مستقر شدند طبق بیانیه ارتش آمریکا، جنگنده‌های اف ۱۵ ترکیه و بمب افکن‌های آمریکا در این مانور مشترک روش‌های سوخت گیری با موتور روشن را تمرین کردند. بمب افکن‌های راهبردی آمریکا در پایگاه نظامی اینرجلیک ترکیه مستقر شدند. ۲ فروند بمب افکن استراتژیک B-۱B لنسر نیروی هوایی آمریکا شب گذشته در پایگاه نظامی اینجرلیک ترکیه فرود آمدند. طبق بیانیه ارتش آمریکا، جنگنده‌های اف ۱۵ ترکیه و بمب افکن‌های آمریکا در این مانور مشترک روش‌های سوخت گیری با موتور روشن را تمرین کردند. پایگاه نظامی اینجرلیک در شهر آدانا در جنوب این کشور واقع شده است و جنگنده‌های زیادی از ناتو و آمریکا در آن مستقر هستند.
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 3
    رژیم آمریکا به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد. رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد.
  • بهزاد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    1 2
    کاش راکت و موشک حماس به افراد وخانواده سران اسراییل بخورن تا درد مردم بی گنا را بفهمن وسلام
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حمایت ندارد و این در حالی است که در این مدت 26 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • حرف حق IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    تو خودت از اسراییل بدتری چون با حمایت افرادی مثل شما اسراییل قدرت گرفته
  • آنتی پانچرک IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    عثمانی باید برای نسل کشی ارامنه محاکمه شود
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    رفیق دزدو شریک قافله!