رهبر انقلاب در جمع دانش آموزان فرمودند: در همین کشورهای غربی، در انگلیس، فرانسه، ایتالیا، ایالت‌های مختلف امریکا مردم با جمعیت‌های انبوه می‌آیند در خیابان و علیه اسراییل و خود آمریکا شعار می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: آبروی اینها رفت. اینها هیچ علاجی ندارند و نمی‌توانند توجیه کنند. لذا یک ابلهی پیدا می‌شود می‌گوید اجتماع مردم در انگلیس در حمایت از مردم فلسطین کار ایران است؛ لابد بسیج لندن و بسیج پاریس این کار را کرده‌اند؟

کد خبر 803587
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    . آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای پرسید: آیا فرانسوی‌ها که با آلمانی‌ها مبارزه کردند تروریست بودند که جوانان جهاد و حماس تروریست باشند؟ رهبر معظم انقلاب، فرانسوی‌ها مالک فرانسه بودند اما تروریست‌های جهاد و حماس فقط ادعای مالکیت اسرائیل را دارند منطقی‌ترین راه حل این است که جنابعالی از طرفین دعوت کنید رو در رو بنشینند با رعایت ادب و نزاکت و احترام دلائل‌شان مطرح نمایند و در آخر قضاوت بفرمایید. بانگ عشاق وطن غالب ز روی درد نیست، خلق را درباره‌ی ایشان گمانی دیگر است. خرقه و دراعه و داغ جبین حرفی‌ست مفت، صاحبان روح عالی را نشانی دیگر است. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.