کتاب «صبح واقعه» جدیدترین اثر از انتشارت خط مقدم است که برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی را به قلم استاد ابراهیم حسن‌بیگی به صورت داستانی برای مخاطب نوجوان روایت می‌کند.

روز واقعه

همشهری آنلاین: هفته نوجوان فرصتی برای معرفی الگوهای ویژه این گروه سنی است که در میان الگوها، سیره و زندگی شهدا، از زیباترین آن‌هاست. در تازه‌ترین رویداد ادبی در این زمینه، قرار است کتاب«روز واقعه»؛ اثری نوجوانانه بر اساس زندگی شهید مدافع حرم، محسن حججی به قلم ابراهیم حسن‌بیگی نوشته شده در زادگاه این شهید رونمایی شود. کتاب «صبح واقعه» جدیدترین اثر از انتشارت خط مقدم است که برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی را به قلم استاد ابراهیم حسن‌بیگی به صورت داستانی برای مخاطب نوجوان روایت می‌کند. نقاشی جلد این اثر توسط استاد حسن روح‌الامین و طراحی جلد آن توسط استاد محمد روح‌الامین انجام شده است. جلسه رونمایی این کتاب با همکاری دفتر کودک و نوجوان خط مقدم با عنوان «قمقمه» و سازمان مدارس معارف اسلامی صدرا به مناسبت هفته نوجوان با حضور خانواده شهید حججی و مسئولین شهری، در جمع دانش آموزان نجف آباد اصفهان برگزار خواهد شد. این اثر اولین جلد از مجموعه کتب «مرد میدان» در انتشارات خط‌مقدم است که به بازار نشر رسیده است.

زمان برگزاری این مراسم، دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ و مکان آن سالن همایش بنیاد فرهنگی آیت الله خامنه ای واقع در نجف آباد، خیابان دکتر شریعتی است.

کد خبر 804079

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha