کمیساریای عالی حقوق‌بشر سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد که افزایش خشونت شهرک‌نشینان منجر به آوارگی یک هزار فلسطینی در کرانه‌باختری شده است.

غزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا؛ وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «در بیانیه کمیساریای عالی حقوق‌بشر سازمان ملل متحد آمده است که نقض حقوق بشر در کرانه‌باختری و قدس به صورت نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است به طوریکه، این خشونت‌ها به بالاترین سطح خود رسیده است».

این در حالی است که آژانس اصلی سازمان ملل متحد در فلسطین موسوم به آنروا نیز اعلام کرده است که در حال حاضر حدود ۱.۴ میلیون نفر در نوار غزه آواره هستند.

کد خبر 804099

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    22 12
    عامل اصلی قتل عام مردم مظلوم غزه، آمریکای جنایتکار است. ملت فلسطین با این جنایت‌ها تسلیم نمی‌شود. مردم غزه با این جنایت‌ها تسلیم نمی‌شود.
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    23 13
    صهیونیست ها جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و هم برخی کشورهای غربی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در نوار غزه از انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه استفاده کردند و هنوز هم استفاده می کنند سوال اینجاست که چرا نقض قطعنامه 2231 شورای بی امنیت سازمان بی ملل محسوب نمی شود.
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    26 19
    جنایات نتانیاهو باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات جوبایدن باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات اسرائیل باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. جنایات آمریکا باید در دادگاه بین‌المللی رسیدگی شود. حمله اسرائیل به یک مدرسه آنروا در غزه با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا بوده است. اسرائیل با دستور مستقیم جو بایدن در غزه از بمب‌های فسفری ساخت آمریکا استفاده می کند. اندازه بمب اتمی هیروشیما بر سر مردم غزه بمب توسط اسرائیل و آمریکا انداخته شده است. اسرائیل جنایتکار 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا جنایتکار به غزه تجاوز و حمله کرده است.
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    22 18
    جنایات جنگی و نسل کشی در غزه شاهد روشنی بر جنایتکار بودن آمریکاست
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    23 17
    زمان نابودی اسرائیل فرا رسیده است
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    21 18
    رژیم صهیونیستی با دستور مستقیم آمریکا بیمارستان «الشفاء» غزه را بمباران کرد
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    23 15
    نابودی اسرائیل قطعی است/آمریکا باید از عراق، سوریه، یمن و منطقه بیرون برود
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    26 20
    پهپاد اسرائیلی به مجتمع بیمارستانی در غزه حمله کرد + ویدئو
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    22 18
    پنتاگون پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز غزه را تأیید کرد سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گزارش‌های رسانه‌ای درباره پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز غزه را تأیید کرد.
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    24 18
    جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها: حمله به آمبولانس حامل زخمی‌ها رژیم صهیونیستی به آمبولانسی که در حال انتقال زخمی‌ها از بیمارستان الشفا به گذرگاه رفح بود حمله کرد.
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    23 18
    آمریکا عامل اصلی جنایات است/ ناوها و پایگاه‌های آمریکا در منطقه هدف مقاومت است استقرار ناوهای آمریکا در دریای مدیترانه مقاومت را نمی‌ترساند و آمریکا عامل اصلی جنایات غزه است.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    24 17
    دفاع تمام قد بلینکن از جنایات اشغالگران: آمریکا هر آنچه را اسرائیل نیاز داشته باشد در اختیارش می‌گذارد
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    19 18
    حمایت از رژیم صهیونیستی یکی از جنایت های تاریخی نظام استکباری آمریکا است
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    27 16
    انگلیس ریشه اصلی شجره ملعونه صهیونیستی و آمریکا بزرگترین حامی آن است
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    23 15
    آمریکا منشأ تمام جنایت‌ها است. غرب منشأ تمام جنایت‌ها است.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    25 13
    آمریکا پشت جنایت های اسرائیل قرار دارد. غرب پشت جنایت های اسرائیل قرار دارد.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    27 14
    جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری آمریکا را کنار زد. جنایات اخیر در غزه، نقاب دروغین حقوق بشری غرب را کنار زد.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    29 14
    جنایات صهیونیست‌ها با چراغ سبز آمریکاست
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    30 13
    حمله راکتی به پایگاه آمریکا در سوریه مقاومت اسلامی عراق پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه را هدف حمله راکتی قرار داد.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    28 14
    که از زمان آغاز حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی از تاریخ هفتم اکتبر تاکنون، بیش از 10 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و حدود 24 هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    22 14
    ارتش رژیم صهیونیستی حمله به آمبولانس در غزه را تأیید کرد
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    28 14
    آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است. وحشی گری رژیم اشغالگر نتیجه چراغ سبز آمریکاست. که وحشی‌گری رژیم صهیونیستی نتیجه چراغ سبز آمریکاست.
  • بابائی IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    23 16
    آمریکا، غرب به همراه سازمان های بین المللی شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در این مدت 29 روز در جنگ نوار غزه بودن و هستند.
  • اعتراض IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    22 15
    سازمان ملل از کمبود آب و غذا در غزه خبر داد/ سازمان ملل خیانتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در غزه بوده است. آمریکا نجس‌ترین نقطه جهان است. آنچه در غزه رخ می‌دهد یک نسل‌کشی به سبک نازی‌ها است.
  • بابائی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    20 15
    درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکار/ درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده واشنگتن و کاخ سفید/ در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار/ در ایران با حکم قاضی یک نفر اعدام می شود در سازمان بی ملل ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی توسط آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان قطعنامه نقض حقوق بشر صادر می کنند ولی اما در جنگ نوار غزه در این مدت 29 روز بیش از 11 هزار نفر توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها و مزدورانشان قتل عام شده اند و بیش ازیک میلیون و 500 هزار نفر در غزه آواره شده‌اند سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین بی حقوق بشر و به ویژه سازمان های به اصطلاح بین المللی کجا هستند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها، آمریکایی ها و برخی کشورهای غربی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • اعتراض IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    20 13
    هدف رژیم صهیونیستی و آمریکا از بین بردن حماس نیست و از 15 مهرماه تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است. جنگ رژیم صهیونیستی و هم آمریکا 100 درصد فقط با مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوار غزه بوده است.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    19 14
    پایگاه آمریکا در شمال عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفت پایگاه‌ آمریکا در شمال عراق که طی روزهای گذشته چند بار هدف حمله قرار گرفته است، بار دیگر هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    23 16
    شهادت ۴۶ خبرنگار در بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی/ صهیونیست‌ها می‌دانند قدرت ایستادگی در برابر اراده مقاومت را ندارند.
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    23 16
    حملات اسرائیل با حمایت آمریکا به غزه جنایت جنگی است اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف قرار داد.
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    16 12
    حمله صهیونیست‌ها به مدرسه آنروا واقع در نوار غزه با بمب فسفری منابع خبری فلسطین از حمله صهیونیست‌ها به مدرسه آنروا در نوار غزه با بمب فسفری خبر دادند...
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    29 11
    اسراییل می خواهد قتل عام فلسطینی ها را ماموریتی دینی و آخرالزمانی وانمود کند نتانیاهو در سخنرانی‌اش با حضور ژنرال بنی گانتز... نتانیاهو در سخنرانی‌اش با حضور ژنرال بنی گانتز و ژنرال یوآو گالانت، گفت: «ایران و حماس محور شرارت هستند.» این واژگان آشناست، جورج بوش کوچک در سخنرانی سالانه معروف به استیت آو یونیون در ۲۲ ژانویه سال ۲۰۰۲ ایران و عراق و کره‌شمالی را به عنوان محور شیطانی و شرارت معرفی کرد. دوگانه خیر و شر و نور و ظلمت و تمدن و توحش و به روایت دیگری غرب و شرق، از طریق صهیونیست‌های مسیحی در ادبیات سیاسی سه دهه اخیر رواج بیشتری یافته است. در واقع ما شاهد همزبانی نتانیاهو و جورج بوش کوچک هستیم. این همزبانی در کتاب خاطرات مایک پمپئو در فصل ارتباط ویژه ایشان با یوسی کوهن، رییس موساد (از ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱) صراحت بیشتری پیدا کرده است. پمپئو بدون پرده‌پوشی نوشته است که او صهیونیست مسیحی است. چنانکه جو بایدن هم با صراحت اعلام کرده است که صهیونیست است.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    21 14
    صهیونیست‌ها به همین موارد استناد می‌کنند و شاهد و توجیه‌کننده شیوه عملیات نابودی فلسطینی‌ها و زمین سوخته می‌دانند. در کتاب سموئیل اول سموئیل به شاوول می‌گوید فرمان خدا را به او ابلاغ می‌کند، در جنگ با عمالیق: «ایشان را بالکل نابود ساز و بر ایشان شفقت مفرما بلکه مرد و زن و طفل شیرخواره و گاو و گوسفند و شتر و الاغ را بکش.» (سموئیل، کتاب اول، باب ۱۵آیه ۳۴ و ۳۵) صهیونیسم مسیحی، به ویژه در شکل و شمایل امریکایی‌اش، وقتی در کنار اسراییل می‌ایستد عملا در اتاق جنگ و فرماندهی تخریب غزه و نابودی فلسطینی‌ها، با سلاح و مال و سیاست و تبلیغات و حضور فرماندهان نظامی و نیروهای ویژه مشارکت می‌کند. و حتی مایک جانسون، رییس جدید کنگره امریکا در نخستین نطقش می‌گوید: «انجیل به ما می‌گوید که باید کنار اسراییل بایستیم.» شاهد وحدت صهیونیسم و صهیونیسم مسیحی هستیم. آنچه در این میان قربانی می‌شود، حقیقت آیین یهود و حقیقت آیین مسیحیت است. خوشبختانه به عنوان نشانه‌هایی که راه گم نشود، ارتدوکس‌های یهودی و کشیش‌ها و رهبران مسیحی در فلسطین و لبنان و ترکیه و دیگر نقاط جهان در کنار فلسطینی‌ها ایستاده‌اند و به حمایت از
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    25 12
    حمله راکتی مجدد به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه ساعاتی بعد از اعلام حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در شمال عراق، پایگاه این کشور، امروز (شنبه)، بار دیگر در سوریه مورد حمله قرار گرفت.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    20 14
    اسرائیلی‌ها و آمریکایی ها، وحشی‌ها و کودن‌هایی هستند که به بیمارستان هم رحم نکردند