گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس ظهر امروز اعلام کرد: امروز صحنه های بسیار تکان دهنده ای از نظامیان اشغالگر و همچنین اسناد بسیار مهمی را به صورت صوتی و تصویری منتشر می‌کنیم.

عزالدین القسام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری سما، گردان های القسام افزود: ما نمی‌خواستیم آن را منتشر کنیم و همواره به نتانیاهو هشدار ‌دادیم که ما را مجبور به این کار نکند، اما جنایتکاری و حماقت سیاسی او باعث می‌شود که همه چیز را به خطر بیاندازد؛ به این امید که شاید اعتبار خود را که برای همیشه از دست رفته است، باز یابد.

گردان های القسام از چند روز پیش و همزمان با یورش زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شماری از تانک ها و نفربرهای آنها را بویژه با راکت های الیاسین ۱۰۵ و پهپاد انتحاری الزواری و خمپاره از فاصله نزدیک هدف قرار داده و تعدادی از نظامیان صهیونیست را کشته یا زخمی کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز به کشته شدن دستکم ۲۶ نظامی این رژیم از سه شنبه گذشته تاکنون اذعان کرد. وی شمار کل کشته های نظامی این رژیم را نیز 341 نفر از جمله 58 پلیس و 10 عضو سازمان امنیت داخلی موسوم به "شاباک" اعلام کرده است.

کد خبر 804271
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    29 29
    لعنت بر رژیم صهیونسیتی
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      14 9
      بشمار
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    6 1
    من شخصا مخالف وجود اسرائیل و یه سیستمی که هارمونی خاورمیانه رو بهم میزنه هستم . نیاید اینجا بودن ولی منطق میگه وقتی میری به جنگ اشغالگر یا دشمن باید دست بالا باشی. یه منطقه یا کشور ۹ میلیونی با تجهیزات پیشرفته و سلاح اتمی و تولید کننده سلاح ‌‌و فناوری و فروشش حتی به آمریکا و اروپا . چطور میشه شکستش داد با تکنولوژی ضعیف و موشک های کوتاهبرد ؟! ابر قدرت هستن برای اینکه دانش تکنولوژی و سلاح دارن و نیروی هوایی ،چطور میشه با دست خالی با چنین نیرویی جنگید بدون داشتن تجهیزات ؟ شما از اونا ۱۲۰۰ نفر میگیری اونا ۱۰ ۱۲ هزار نفر بعد هم میگن دفاع از خود بوده چون زور دارن و نفوذ در دنیا سازمان ملل و کشورهای دیگه با ترس لرز میگن ممکنه که جنایت جنگی باشه نه حتما ! ابر قدرت ها برای این ابرقدرت هستند که صاحب علم و تکنولوژی و سلاح هستند اگه ما هم قدرت ساخت جنگنده و تجهیزات و سلاح پیشرفته و اتمی داشتیم در طول تاریخ الان همه میرفتن فارسی یاد میگرفتن به جای انگلیسی فرهنگمون هم می‌شد ترند روز دنیا. تاریخ پیدایش این کشورها که زور میگن زیر ۳۰۰ سال هست نشون میده متاسفانه قدرت یعنی پول و تکنولوژی!
  • مهدی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    4 3
    اسرائیل رژیم اپارتاید است که مرتکب انواع جنایتهای علیه بشریت شده است .
  • US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    3 2
    نف به اسرائیل و صهیونیست
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    1 2
    مهاجران و اشغالگران و مزدوران ارتش های استکباری که همگی نظامی بوده و سرپل نظام ابلیسی غرب می باشند ، با این وحشی گری و جنایت ضد بشریت عمر پلید رژیم صهیونی در منطقه را شدیدا کوتاه کردند. سران فعلی این رژیم اشغالگر به خاطر جنایاتی که مرتکب شده اند باید آماده محاکمه شده و یا با تغییر چهره و فرار خودشان را گم و گور کنند. هرچه چقدر هم که جنود ابلیس (رژیم اشغالگر قدس) احمق باشند باید بدانند با این رقم کشتار و جنایت ماندنشان در این منقه غیر ممکن خواهد بود.