سرمربی استقلال پیش از این گفته بود که بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران یک پرسپولیسی است.

جواد نکونام

به گزرش همشهری آنلاین روزنامه اعتماد در صفحه ورزشی امروز خود در مطلبی با تیتر «نکونام کجای لیست لژیونرهای برتر تاریخ فوتبال ایران است؟» به بررسی ادعای اخیر علی خطیر پرداخته است؛ مدیرعامل استقلال که به تازگی گفته جواد نکونام بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران است. در این مطلب بلند به بررسی کارنامه لژیونرهای سرشناس ایرانی پرداخته شده و در پند پایانی آن آمده است: «وقتی بعد از اظهارات خطیر، وحید هاشمیان تصویری از خودش با پیراهن بایرن را در استوری اینستاگرامش منتشر می‌کند یعنی با حرف خطیر موافق نیست! در این شرایط شاید برخی از نکونام انتظار داشته باشند که بیاید و بگوید با احترام به همه من برترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران نیستم و اگر نکونام این کار را نکند، حالا یا به این دلیل که خودش را بهترین می‌داند یا به خاطر اینکه مدیرعامل تیمش سنگ روی یخ نشود آن وقت کدورت به وجود می‌آید. هرچند سال‌ها پیش نکونام خودش اعتراف کرده بود که مهدوی‌کیا فرد برازنده‌تری برای عنوان بهترین لژیونر تاریخ فوتبال ایران است.»

کد خبر 804611

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    6 3
    دایی
  • احمد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    4 3
    بهترین لژیونرها به ترتیب علی دایی . جواد نکونام . مهدوی کیا .طارمی . خارج از این لیست و یا بهم زدن ترتیب اولویتها قطعا معنیش تعصب رنگی داشتن است. عدالت همین است و لا غیر. قطعا لالیگا بسیار بالاتر از بوندسلیگاست و هامبورگ و بوخوم تیمهای میانه جدولی آلمان بوده اند.اما علی دایی در تیم بالای جدولی بوندسلیگا حضور داشته و گلهاش به چلسی ایشون رو در صدر قرار میده. بدون تعصب رنگ جواد نکونام با اختلاف دومین لژیونر برتر تاریخ فوتبال ایرانه. و البته که مدتی هم کاپیتان بوده در لالیگا.
    • سعید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      یعنی طارمی دوم هم نیست بله چقدر بی تعصب نظر دادین طارمی در بهترین فرم خودشه و در لیگ قهرمانان اروپا بالاترین سطح بازب میکنه داره چند فصل بازی میکنه و گل میزنه امتیاز جهانی و بارم طارمی از تمامی لژیونها بیشتره و خواهانش تیمهای درجه یک هستن اینها دلیل یعنی بهترین لژیون طارمیه و البته علی دایی و مهدوی کیا وهاشمیان و حتی آزمون بالاتر هستن از نکونام از منطق شما هر کسی که تو لالیگا بازی کرده بهتره پس دنیا داره اشتباه میکنه پس نتیجتا منطق تمامی کارشناسهای بزرگ دنیا غلطه و مسی و رونالدو و امباپه و هالند که در لالیگا نیستن رو به عنوان بهترینها داره و یه چندتای دیگه که در لالیگا نیستن پس پایینترن نه عزیز من اینطوری انتخاب نمیکنن هر چیزی اصولی داره و امتیازی و بارمی چه فردی و چه تیمی مجموع اونها جمع میشه و بازیکن امتیاز میگیره نه صرفا اینکه در تیم درجه سوم اسپانیا به دسته دو هم سقوط کرد و هیچ مقامی حتی تو کشور خودش نیاورده رو بیارن بگن بالاتره . دوستانی که میان نظر بدن آیا دایی و طارمی ، هاشمیان و ازمون و حتی خداداد معروفیت و امتیاز جهانی بیشتری دارن یا نکونام نکونام بعد از همه ایناست
  • محمد IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    دایی ، مهدوی کیا ، طارمی ، نکونام ، هاشمیان در سال‌های گذشته بهترین لژیونرها بودند