عضو شورای شهر تهران در تذکری به موضوع افتتاح یک مجموعه ورزشی تکمیل نشده در دوره قبل مدیریت شهری پرداخت.

میثم مظفر

به گزارش همشهری آنلاین، میثم مظفر در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با بیان اینکه مجموعه ورزشی کوثر در منطقه ۹ به صورت شتاب‌زده در حالیکه تکمیل نشده بود در دوره قبل افتتاح شد، گفت: با وجود اینکه در دو سال اخیر بودجه‌ای برای این مجموعه در نظر گرفته شده بود، هنوز نواقص برطرف نشده و این مجموعه با مشکل تأسیسات روبه روست. بر این اساس انتظار داریم شهرداری به صورت منسجم این مجموعه را به بهره‌برداری برساند.

او با اشاره به تأمین پارکینگ در این مجموعه، تأکید کرد: پارکینگ در این پروژه پیش بینی نشده و در سرفصل بودجه مصوب، بودجه‌ای معین برای راه اندازی پارکینگ طبقاتی در نظر گرفته شده اما همچنان شهرداری عزم جدی در این خصوص ندارد.

مظفر با بیان اینکه هفته قبل اجلاسیه شهرداران کلانشهرها در مشهد برگزار شد، افزود: بنده در برنامه‌های همایشی و سوری شرکت نمی‌کنم و عضو غایب این جلسات هستم؛ اما در این اجلاسیه حضور داشتم و بسیار جالب بود که در آن نکات کاربردی خوبی مطرح شد و کلانشهرها مشارکت خوبی در نهضت تأمین مالی داشتند.

او گفت: بسترسازی شهردار تهران در سفر به چین در راستای تأمین وسایل حمل و نقل عمومی و برقی سازی برای سایر استانها در این اجلاسیه تبیین شد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه تمام شهرداران و رؤسای شوراهای شهرها در اجلاسیه حضور داشتند، گفت: برنامه هفتم یکی از مواردی بود که در این اجلاس مطرح شد و از شورای عالی استانها می‌خواهیم پیگیری‌های لازم را از مجلس در این مورد داشته باشد.

کد خبر 804638
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha