مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: همسر دوم نخست‌وزیر ایتالیا قصد دارد از او جدا شود.

فوکوس آنلاین گزارش داد، رسانه‌های ایتالیایی روز یکشنبه خبر دادند ورونیکا لاریو قصد دارد به زندگی مشترک 19 ساله با سیلویو برلوسکنی پایان دهد.

بر اساس خبر خبرگزاری آنسا، این زن 52 ساله تایید کرد وکیل گرفته تا مراحل قانونی طلاق را طی کند.

روزنامه لا استامپا هم در شماره یکشنبه خود به نقل از او نوشت: "من وادار به برداشتن این گام شدم." نخست‌وزیر 72 ساله ایتالیا هنوز حرفی در این باره نزده است.

چند روز پیش بود که لاریو موجب شرمندگی همسرش در محافل عمومی شد. دلیل این امر گزارش‌هایی بود که می‌گفت حزب برلوسکنی قصد دارد در انتخابات پارلمان اروپا زنان جوانی را نامزد کند که سیمای‌شان و نه قابلیت سیاسی‌شان توجه نخست‌وزیر ایتالیا را به خود جلب کرده است. لاریو با ارسال ایمیل به خبرگزاری آنسا این اتفاق را "ننگ‌آور" خواند و گفت این امر مایه تاسف همه زنان است.

لاریو همچنین از بی‌بند و باری همسرش به ستوه آمده که بر اساس گزارش‌های خبری گفته می‌شود در مهمانی شبانه جشن تولد یک دختر 18 ساله در ناپل شرکت کرده است. لاریو گفت برلوسکنی در جشن تولد 18 سالگی هیچ یک از سه فرزندش حضور پیدا نکرد، "هر چند که دعوت هم شده بود."

دو سال پیش هم ضعف‌های اخلاقی برلوسکنی او را در کانون توجهات قرار داد. او به این خاطر که به مارا کارفانگا، ستاره تلویزیونی گفت: "اگر ازدواج نکرده بودم، فورا با شما ازدواج می‌کردم" مجبور به عذرخواهی شد. در حال حاضر کارفانگا یکی از وزیران کابینه برلوسکنی است.

برلوسکنی و لاریو سال 1980 با هم آشنا شدند. لاریو که آن زمان 24 سال داشت، بازیگر بود و برلوسکنی برای اولین بار او را در نمایشی در میلان ملاقات کرد. او اغلب می‌گوید با یک نگاه عاشق همسرش شده است. این زوج 10 سال بعد ازدواج کردند و در حال حاضر حاصل این زندگی مشترک سه فرزند بوده است.

کد خبر 80479

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز