سریال برای تمام بشریت یا For All Mankind که اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۹ پخش شد، در فصل جدید انسان‌ها را به مریخ می‌فرستد.

برای تمام بشریت

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیویورک تایمز، در سریالی که چهره شخصیت‌های اصلی را چندین دهه پیر کرده است، بزرگترین چالش نه سفر انسان به مریخ، بلکه باورپذیر جلوه دادن وضعیت، بعد از رسیدن به سیاره سرخ است.

هنگامی که اد بالدوین در اکتبر ۱۹۷۱ روی ماه فرود می‌آید، در اوایل میانسالی است. موهای قهوه‌ای روشنش روی پیشانیش ریخته، صورت اصلاح‌شده‌اش سرخ‌رنگ است و به جز میان دو ابرو، چروکی در صورتش دیده نمی‌شود. اما فضانوردی واقعا می‌تواند انسان را پیر کند. سال ۲۰۰۳ در مریخ، موهای اد کم‌پشت شده و خاکستری‌رنگ است، سر و کله چین و چروک‌های عمیق در صورتش پیدا شده، رنگ پوستش دیگر سرخ و سفید نیست و به زردی گراییده و گونه‌هایش فرو رفته‌اند.

اد بالدوین یکی از شخصیت‌های اصلی سریال برای تمام بشریت محصول اپل‌تی‌وی است. نقش او را جوئل کینامن، بازیگر سوئدی ایفا می‌کند که در فصل اول سریال که در سریال ۲۰۱۹ پخش شد، چند سالی از اد کوچکتر بود. کینامن اکنون ۴۳ ساله است و در فصل چهارم که در ۱۰ نوامبر پخش می‌شود، حضور دارد. برای تبدیل اد بالدوین دهه ۷۰ به نسخه ۲۰۰۳‌ اش، کینامن روزی ۴ ساعت و پیش از طلوع آفتاب، روی صندلی گریم نشسته است.

بیشتر بخوانید:

این یکی از بی‌شمار موانع و معجزات جزئی سریال برای همه بشریت است؛ مجموعه‌ای که دنیایی را نشان می‌دهد که در آن مسابقه فضایی هرگز به پایان نرسید. از روند پرزحمت پیری تا تصوراتش از گذشته و آینده بین‌سیاره‌ای جایگزین، این سریال، اثری علمی تخیلی است که بافت واقعیت قابل باور را حفظ کرده است. در این فصل جدید، که شخصیت‌هایی را که برای اولین‌بار در دهه ۲۰ زندگی‌شان نشان داده، حالا به دهه ۶۰ و ۷۰ زندگی‌شان رسیده‌اند، مجبور شده بیش از هر زمان دیگری برای رسیدن به سطح قابل قبول تلاش کنند. مطمئنا، شما می‌توانید مردان و زنان را به مریخ بفرستید. اما آیا می‌توانید پس از رسیدن به مریخ، آن‌ها را باورپذیر جلوه دهید؟

کد خبر 804991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha