پلیس بهارستان در غرب استان تهران در تعقیب قاتل دو برادر است. این دو برادر ابتدا با راننده پژو ۴۰۵صحبت کرده اما در ادامه در اقدامی جنون آمیز سوار خودرو شده و آنها را زیر گرفت که باعث شد در دم فوت کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، این حادثه تلخ ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه بامداد رخ داد و بر اساس فیلم دوربین های مداربسته ، دو برادر ابتدا با راننده پژو ۴۰۵صحبت کرده اما در ادامه در اقدامی جنون آمیز سوار خودرو شده و آنها را زیر گرفت که باعث شد در دم فوت کنند.

سرهنگ عسگری نیا ، فرمانده انتظامی بهارستان در این باره گفت: در این حادثه دو برادر ۲۷ و ۳۲ ساله فوت شدند که تحقیقات برای شناسایی هویت راننده پژو ۴۰۵ در پلیس آگاهی ادامه دارد تا با دستگیری او انگیزه اش از این اقدام جنون آمیز مشخص شود.

کد خبر 805503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    قبلش درگیری و لات بازی بوده ، احتمالا حرف های رکیک به یکدیگر زدند ، این راننده پژو هم در نهایت قصد کشتن کسی رو نداشت همه عصبانی بودند ، در انتها درگیری واقع نشد و راننده پژو در حال ترک محل بود این دو برادر ظاهراً می خواستند جلوگیری کنند از این کار که زیر خودرو می افتند در واقع راننده به سمت آنها نرفته آنها جلوی خودرو عمداً ایستادند که شرایط متشنج بوده و حتی راننده شاید فکرش رو نمی کرد چنین فاجعه ای اتفاق میافته در عرض 11 ثانیه سرعتی هم ظاهرا نداشت. آیا مواد روانگردان مصرف شده بود ؟
    • حامد IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      1 1
      بهر‌حال‌قاتل‌باید‌اعدام‌گردد
  • araz IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 0
    اینجان ایرانه نه آمریکا عزیزان