مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
۰ نفر

مدیر کل بهزیستی استان گیلان به لحاظ کوتاهی و عدم نظارت بر کمپ‌ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

دادگاه

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اظهار کرد: مدیرکل بهزیستی گیلان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ‌ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری و قرار نظارت قضایی صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ‌ها برعهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

هویت ۳۲ جانباخته حادثه کمپ ترک اعتیاد لنگرود شناسایی شد؛...

وی تصریح کرد: در همین راستا مدیر کل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و تحقیق توسط همکاران قضائی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام وصدور قرار تامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضائی صادر و نامبرده به قرار نظارت قضائی اعتراض که پرونده به شعبه شعبه ۱۰۷ کیفری ۲ رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضائی تأیید گردید و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

رییس شورای قضائی گیلان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با تمام کسانی در راستای حفظ حقوق عامه و کرامت انسانی کوتاهی کرده و جان و مال مردم را به مخاطره می‌اندازند در چارچوب قانونی برخورد می‌نماید اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان استانی باید در انجام وظایف قانونی خود هشیار بوده و پاسخگوی تمامی اقدامات زیرمجموعه‌های خود باشند.

کد خبر 805747

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha