سخنگوی وزارت خارجه کشورمان تاکید کرد که این لکه ننگ هیچگاه از پیشانی آمریکا پاک نخواهد شد که در سایه حمایت تمام عیار دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی آسوده خاطر در حال قتل عام و نسل‌کُشی فلسطینیان است.

ناصر کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس تاکید کرد: غزه آزمونی است تا بشریت وجدان خود را بیازماید! هیچ وجدان زنده‌ و بیداری با دیدن تصاویر قتل عام فلسطینیان در ⁧ غزه⁩، محاصره کامل بیش از ۲ میلیون انسان، بمباران بیمارستان‌ها و کشتار بیماران و محاصره بیمارستان کودکان سکوت نخواهد کرد.

این لکه ننگ هیچگاه از پیشانی آمریکا پاک نخواهد شد که در سایه حمایت تمام عیار دولت آمریکا، رژیم صهیونیستی آسوده خاطر در حال قتل عام و نسل‌کُشی فلسطینیان است!

‏آیا جهان منتظر شورای امنیت سازمان ملل است؟!

این شورا در سایه حق وتوی آمریکا و حمایت انگلیس و فرانسه از رژیم شرور صهیونیستی، اراده‌ای برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی و پایان نسل‌کُشی فلسطینیان ندارد!

‏غزه آزمونی است تا بشریت وجدان خود را بیازماید! هیچ وجدان زنده‌ و بیداری با دیدن تصاویر قتل عام فلسطینیان در ⁧ غزه⁩، محاصره کامل بیش از ۲ میلیون انسان، بمباران بیمارستان‌ها و کشتار بیماران و محاصره بیمارستان کودکان سکوت نخواهد کرد.

کد خبر 806146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    5 10
    عده ای که داخل ایران هستند و دسترسی خبری‌شون فقط رسانه های اسپانسر غربی هست ممکنه اطلاع نداشته باشند . در غرب یه حالت خاورمیانه ستیزی و اسلام ستیزی وجود داره که زیر پوستی هست اونایی که اونورن یا کسی رو دارن اطلاع دارن حتی اگه بگی مسلمون نیستی که کار بهتر بگیری برای کار یابی بهتره اسمتو عوض کنی که راحت تر بهت کار بدن بهش میگن رزومه وایتنینگ که دقیقا نشون میده گلوبالیزشن و چند فرهنگی جواب نداده حداقل تا به امروز .با این جنگ استاندارد دوگانه پر رنگ تر هست ۱۰ هزار بچه و زن کشته میشند بعد مستند سازی ها در مورد اینه که دوست پسر یکی در کنسرت کشته شده و چقدر دچار مشکلات روحی شده ! پوشش های خبری حتی با کشته های اکراین متفاوت هست . یعنی کشته های اینور فقط اعداد هستند ! الان که کشورهای عربی هم این مساله و‌ استاندارد دو گانه استعماری رو حس کردند و بهترین فرصت هست که کشورهای منطقه باهم متحد بشن و روابط سازنده داشته باشند . این روش راه سو استفاده و نفوز و جنگ تراشی برای منافع استعمار رو میگیره
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      1 8
      نابودی ظلم و فساد ودزدان و ریاکاران هزار رنگ و رو اشغالگر، آرزوی ایرانیان هست،درست گفتی، کوران و کران منفعت طلب ،ایرانی نیستند و به نام وطن چشم بی وجدانشان به حقایق را امیال وشهوت پول حرام بستن
  • US ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    6 8
    نسل این صهیونیست های شیطان پرست بزودی کنده میشه نکبت و انگلهای روی زمین
  • US ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    8 0
    مردم غزه دارند کشته می‌شوند ایشان فقط بلد هستند انتقاد کنند اگر قرار بود با انتقاد کردن ها بمب باران ها قطع بشه مردم نیز تا کنون به خواسته خود رسیده بودند مردم این همه انتقاد کردند نه حقوق ها به حد کافی زیاد شد نه تورم کاهش پیدا کرد