اسماعیل حلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به شرایط این تیم انتقاداتی را وارد کرد.

تساوی بازی تیم پرسپولیس با تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش همشهری آنلاین اسماعیل حلالی با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: حقیقتی که در مورد پرسپولیس در چند بازی اخیر و در همین بازی با استقلال تاجیکستان هم وجود داشت، این است که بازی را خیلی خوب شروع می‌کنیم و به هدف‌مان هم که رسیدن به گل است، می‌رسیم ولی نمی‌دانم چرا بعد از گل اینطوری می‌شود. در حالی که می‌توانیم روند خوبمان را ادامه بدهیم، طوری بازی می کنیم حریف سوار بازی شده و تیم برتر میدان شود. در نهایت هم نمی‌توانیم با موفقیت زمین را ترک کنیم.

او افزود: در بازی با صنعت نفت آبادان همین اتفاق افتاد. در حالی که بعد از گل دوم به این تیم می‌توانستیم به گل سوم فکر کنیم، دچار اشتباهاتی شدیم و گل مساوی را دریافت کردیم. در بازی با استقلال تاجیکستان هم همین طور شد. در حالی که می‌توانستیم دنبال زدن گل دوم باشیم، بازی رو به عقب را دستور کار قرار دادیم. توپ را به دروازه بان می‌دادیم و یا در عرض کار می‌کردیم. این شیوه بازی در نهایت باعث شد گل مساوی را بخوریم و چه بسا در دقایق پایانی می‌توانستیم بازنده بازی باشیم.

حلالی تاکید کرد: بازی عقب، در عرض یا با دروازه بان کار کردن خوب است اما به شرطی که روی برنامه باشد. برنامه ای که بتوانیم به گل برسیم. الان با این مساوی مقابل استقلال تاجیکستان، کار برای صعودمان خیلی سخت شد. الان امتیازات بازی با النصر هم خیلی برایمان مهم است. در صورتی می توانیم شانس صعود داشته باشیم که النصر را ببریم. در واقع ۲ بازی در آسیا مانده که باید در هر دو مسابقه نتیجه بگیریم تا حداقل به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

اسماعیل حلالی

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مصدومیت وحید امیری تاکید کرد: چرا به وحید امیری اجازه بازی دادند تا مصدوم شود؟ می‌گذاشتند مصدومیتش کامل برطرف شود و یک هفته دیگر به او بازی می‌دادند. اگر یک هفته دیرتر بازی می‌دادند، بهتر بود یا الان که ۶ هفته باید بیرون باشد؟ الان در بازی مهم هفته بعد با سپاهان او را نداریم. بعد هم بازی با استقلال است. واقعا نمی‌دانم چرا چنین تصمیمی گرفتند؟ کادر پزشکی باید جواب بدهد. در کل روز خوبی را مقابل استقلال تاجیکستان نداشتیم. به خصوص در نیمه دوم ما را تحت فشار گذاشتند. حالا ۲ بازی سخت درگروه‌مان داریم و در صورتی می توانیم به جدول برگردیم که النصر را ببریم. البته در هر دو بازی باید امتیازات کامل را بگیریم.

حلالی با اشاره به تعویض های یحیی گل‌محمدی در چند بازی گذشته پرسپولیس اضافه کرد: متاسفانه تعویض‌های خوبی انجام نمی دهیم یا تعویض ها خیلی دیر انجام می شود. تعویض های تاثیر گذار انجام نمی‌شود. گویا از بیرون همفکری با سرمربی انجام نمی‌شود. انگار که گل محمدی از کل کادرفنی به یک نفر اعتماد می کند. در کنارش کریم باقری به هر نوعی دیگر وجود ندارد. دائما هم می‌گویم جایی اش خالی است اما این جای خالی او به تیم آسیب می‌زند. الان پیشکسوتان تحصیل کرده‌ای داریم که می‌توانند به گل محمدی کمک کنند.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص اینکه در اویل فصل شهاب زاهدی با وجود اینکه شرایط خوبی نداشت همواره از سوی یحیی گل محمدی در ترکیب ثابت قرار می‌گرفت اما حالا که شرایط بهتری پیدا کرده نیمکت نشین می شود، گفت: در مورد نفرات نمی توانم صحبت کنم چراکه مربی در کنار تیم است و به نوعی با بازیکنان زندگی می‌کند و از شرایط فنی و روحی آنها اگاهی دارد. مربی می خواهد نفراتی در زمین بگذارد که بهترین نتیجه را بگیرد. اما برای خود من هم یکسری سوالات پیش می آید. به طور مثال شهاب زاهدی آن اوایل که کیفیت لازم نداشت، در ترکیب قرار می‌گرفت‌ الان که یک مقدار (نه کامل) شرایطش بهتر شده نیمکت نشین است. زاهدی سوای بازی با پیکان که هت تریک کرد هر بازی که جلو رفتیم بهتر شد اما روی نیمکت قرار می گیرد.

حلالی افزود: به طور کلی مثل قضیه زاهدی در تیم پرسپولیس بازیکنان دیگری هم می‌توان نام برد. به طور نمونه عمری فصل قبل اوج گرفت و بازی درخشانی مانند بازی با سپاهان داشت اما همین بازیکن به جایی می‌رسد که یک دقیقه هم بازی نمی‌کند. یا امید عالیشاه در دربی برگشت مقابل استقلال نیم ساعت بازی می کند، به کل تیم نظم می‌دهد و گل پیروزی بخش را می‌زند اما بازهم نیمکت نشین است. واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق می افتاد؟ ۲ سال پیش که در باشگاه پرسپولیس سمت داشتم، هر از گاهی به تمرینات می رفتم اما الان نتوانستم به تمرینات سر بزنم. شاید واقعا مصدوم هستند که بازی نمی کنند ولی این سوالاتی که در ذهن من است.

او تاکید کرد: پرسپولیس دو بازی سخت در لیگ و دو بازی سخت در آسیا دارد امیدوارم مشکلات سریعتر حل شود. آدمی نیستم که با یک باخت انتقاد کنم. دنبال این هستم که به تیم کمک کنم تا روند خوبی داشته باشد ولی از بازی با الدحیل دیگر فوتبال ایده آلی از پرسپولیس ندیدیم. در برخی بازی ها گل اول را می زنیم اما بعدش انگار دیگر آن اشتیاق را نمی‌بینیم که گل های بیشتری بزنیم. این موضوع بیشتر به مربی برمی‌گردد. شاید در بین دو نیمه می گوید مدارا کنید.

کد خبر 806277
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 1
    دقیقا حرف ما طرفداران هم این موارد است که آقای هلالی گفتند
  • امیر US ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    درست میگی آقای حلالی ولی یکی مثل علیشاه وعمری بازیکنان نوددقیقه نیستند