سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث- مهدیه مصطفایی: زن جوان وقتی نتوانست با کار همسرش که یک خواننده پاپ بود کنار بیاید، با بخشیدن مهریه‌‌اش از وی طلاق توافقی گرفت.

این زن جوان که به همراه همسر و فرزندش در شعبه 268 دادگاه خانواده حضور یافته بود در تشریح ماجرای ازدواجش به قاضی عموزادی گفت: چند سال قبل وقتی به یک مراسم عروسی رفته بودم با همسرم که یک خواننده پاپ مشهور بود آشنا شدم.

او در این مراسم به من پیشنهاد دوستی داد و من هم پذیرفتم و به این ترتیب آشنایی ما آغاز شد. 3 ماه از آشنایی‌مان گذشته بود و ما در این مدت به‌شدت به یکدیگر وابسته شده بودیم که همسرم به من پیشنهاد ازدواج داد و من هم به خاطر علاقه‌ای که به او  پیدا کرده بودم  به پیشنهادش جواب مثبت دادم و به این ترتیب به عقد یکدیگر درآمدیم اما من به این مسئله که شهرت او چقدر زندگی را برایمان سخت می‌کند فکر نکرده بودم.

زنگ‌ها برای چه به صدا درمی‌آیند؟

زن جوان در ادامه گفت: بعد از گذشت یک سال تازه متوجه شدم که زندگی با  او  چقدر سخت است، بیش از همه تلفن‌هایی که به او می‌شد آزارم می‌داد، علاوه بر آنکه رفتن به مجالس مختلف باعث شده بود او توجه زیادی هم به زندگی مشترکمان نداشته باشد و به همین خاطر با یکدیگر اختلاف پیدا کردیم.

آقای قاضی! به دنیا آمدن فرزندمان هم تاثیر زیادی بر زندگی ما نداشت،   هر روز از لحاظ عاطفی و فکری از هم  دورتر می‌شدیم  و سرانجام  تصمیم گرفتیم که به‌صورت توافقی از یکدیگر جدا شویم.

در ادامه جلسه دادگاه خواننده پاپ بعد از شنیدن اظهارات همسرش به قاضی عموزادی گفت: من به خاطر شرایط کاری‌ام باید هر روز کارهای جدیدتری ارائه دهم و به این خاطر وقت زیادی برای کارهای هنری‌ام می‌گذارم، علاوه بر آنکه نمی‌توانم به خاطر زندگی شخصی‌ام نسبت به طرفدارانم بی‌تفاوت باشم و آنها به من زنگ می‌زنند، روزی که از همسرم درخواست ازدواج کردم او می‌دانست که من یک خواننده هستم اما او پیشنهاد ازدواجم را پذیرفت ولی حالا  که برای جدایی به توافق رسیده‌ایم من هم مخالفتی ندارم.

قاضی عموزادی با شنیدن اظهارات این زوج جوان که صاحب یک فرزند خردسال بودند از آنها خواست تا با فراموش‌کردن دوران گذشته، زندگی جدیدی را به خاطر فرزندشان شروع کنند اما زن و شوهر جوان حاضر به ادامه زندگی با یکدیگر نبودند و به همین خاطر قاضی عموزادی با توجه به درخواست این زوج اقدام به صدور رای طلاق توافقی کرد.

قاضی عموزادی در ادامه با هشدار به دختران و پسران جوان گفت: عشق‌های زودگذر باعث جدایی می‌شود. در این پرونده زوج جوان قبل از اینکه بتوانند به درستی در مورد آینده‌شان تصمیم بگیرند، اقدام به ازدواج کرده‌اند که صدمه این ازدواج بیش از همه به کودک آنها وارد می‌شود.

کد خبر 80697

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز