این روزها همه از اندریک حرف می‌زنند؛ بازیکنی که در ۱۷سالگی به تیم ملی برزیل دعوت شده، بین همه ستاره‌های این تیم و پس از وینیسیوس و رودریگو بیشترین اسپانسر را دارد و دنبال‌کننده‌هایش از بسیاری از بازیکنان شاغل در اروپا بیشتر است.

اندریک

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این روزهای بی‌فوتبالی و تعطیلی لیگ‌های اروپایی به‌خاطر بازی‌های ملی، همه از اندریک حرف می‌زنند؛ بازیکنی که در ۱۷سالگی به تیم ملی برزیل دعوت شده، بین همه ستاره‌های این تیم و پس از وینیسیوس و رودریگو بیشترین اسپانسر را دارد و دنبال‌کننده‌هایش از بسیاری از بازیکنان شاغل در اروپا بیشتر است.اندریک مهاجمی است که رئال‌مادرید او را خریده اما به‌دلیل قوانین یوفا که می‌گوید بازیکن زیر سن قانونی خارج از اتحادیه اروپا، نباید با باشگاه‌های این قاره قرارداد حرفه‌ای ببندد، هنوز در برزیل است. او منتظر است تابستان از راه برسد و از پالمیراس راهی اسپانیا شود.

افراد زیادی به تمجید از این مهاجم پاگنده زبان گشوده‌اند. شاید او هم یکی از استعدادها و پدیده‌های زیادی باشد که از آمریکای‌جنوبی چهره می‌شوند و در حوالی ۳۰سالگی فوتبالشان به پایان می‌رسد ولی اندریک طوری حرف می‌زند که انگار مواظب خودش هست: «من از رفتن به مهمانی‌ها و کلاب‌های شبانه متنفر هستم و دوست ندارم وارد بحث و جدل شوم. دوست ندارم کاری انجام دهم که وجهه‌ام را خدشه‌دار کند. تمرکزم روی آینده‌ام به‌عنوان یک ورزشکار است نه چیز دیگری.» اندریک حتی درباره حقوقش هم حرفی نمی‌زند و برعکس امباپه، مسی و دیگران پول برایش اولویت نیست: «دوست ندارم بدانم حقوقم چقدر است یا قراردادم چندساله است. فقط می‌خواهم بازی کنم. خدا را شکر می‌کنم که در این سن عضو بهترین تیم برزیل هستم و قرار است سال آینده به بهترین تیم جهان بروم. اگر ذهنیتم این نبود، تا الان به بیراهه کشیده شده بودم.»

فرناندو دنیز، سرمربی موقت تیم ملی برزیل درباره او گفته است: «اندریک به یک اسطوره تبدیل خواهد شد.» به‌نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت نیمار و افت ریچارلیسون، بازیکن نوجوان پالمیراس در کنار رودریگو و وینیسیوس مثلث تهاجمی آینده تیم ملی برزیل را تشکیل دهند. با پیوستن اندریک به جمع رودریگو (۲۲‌ساله) و وینیسیوس (۲۳‌ساله) در ‌ماه ژوئن، مادرید هم برای یک دوره جدید و داشتن یک مثلث هجومی برزیلی برنامه‌ریزی می‌کند. وینی و رودریگو با وجود جوان‌بودن، ۴۴مسابقه در کنار هم انجام داده‌اند و به یکدیگر کمک کرده‌اند تا گل بزنند. فصل آینده اندریک هم در کنار آنها خواهد بود. اندریک الان باید در جام‌جهانی نوجوانان زیر ۱۷سال باشد اما می‌بینید که او در حال بازی در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی بزرگسالان در منطقه آمریکای‌جنوبی است.

کد خبر 808147
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha