مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

در سیل و طغیان رودخانه جمعه گذشته در شهرستان نور ۲ نفر جان خود را از دست دادند. حادثه سیل که منجر به گرفتاری خودروها در آب شده بود، دو مفقودی هم به جای گذاشت.

سیل

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۱۸ (شنبه ۲۷ آبان) مدیرکل مدیریت بحران مازندران به همشهری گفت: «جسد مفقودی دوم دقایقی قبل پیدا شد. در سیل اخیر دو مفقودی قطعی اعلام شده بود که متاسفانه جسد این دو عزیز پیدا شدند. به غیر از این دو نفر، فرد یا افرادی دیگری به صورت رسمی مفقود نشدند و امیدوار هستیم که مشکل دیگری به وجود نیاید.»‌

حسینعلی محمدی ادامه داد: « یک خودرو ماکسیما که در جریان طغیان رودخانه به سمت تهران در حرکت بود که به نظر می‌رسد از حادثه عبور کرده است. با این حال، صحبت‌های ضدونقیض وجود دارد ولی خبر قطعی تا این ساعت اینکه لاشه خودرو پیدا نشده است.»

طغیان رودخانه حاجی ماهرود شهرستان نور به دنبال بارندگی شدید عصر روز گذشته سبب شده تا پنج دستگاه خودروی سواری را با خود ببرد که ۲ دستگاه تاکنون پیدا شده است. بعد از این حادثه، ۱۷ گروه‌های جست و جو و نجات از سازمان‌های آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان مازندران در حال پیمایش مسیر رودخانه برای یافتن خودروهای مفقودی را آغاز کردند.

وقوع سیلاب به دنبال بارش شدید باران همراه با رعد و برق که از جمعه گذشته در مازندران آغاز شد، به بخش‌هایی از شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق این استان نیز خسارت وارد کرد.

کد خبر 808444
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha