نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در سخنرانی گفت که این رژیم خواسته اکثر کشورهای جهان برای عدم ورود به نوار غزه و بیمارستان الشفاء و آتش‌بس در غزه را رد کرده است.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گفت شاهد تظاهرات خانواده اُسرا بودم وبه آنها می‌گویم که من با شما بوده و تا کنون هیچگونه توافقی در مورد اُسرا وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: «خواسته‌ام که باخانواده اُسرا در کابینه جنگ نشستی برگزار کنیم تا به آنها اقداماتی را که انجام می‌دهیم نشان دهیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «وحدت ملت و مصمم بودن، برای پیروزی مهم است و قدرت فولادی ما، شرط تحقق پیروزی است».

نتانیاهو گفت: «طی هفته‌های گذشته، فشارهای بین‌المللی علیه ما وجود داشته و از ما خواسته شد تا وارد غزه یا بیمارستان الشفاء نشده و آتش‌بس برقرار کنیم که همه آنها را رد کردیم».

وی اضافه کرد: «به جز به صورت موقت، جنگ را در غزه متوقف نخواهیم کرد و تمام فشارها را رد کرده و به جنگ تا چیره شدن بر حماس ادامه خواهیم داد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «تلاش سیاسی شدیدی را از آغاز جنگ برای ادامه حمایت‌های بین‌المللی از خود به پیش می‌بریم».

نتانیاهو گفت: «هر روز در رسانه‌های آمریکایی ظاهر می‌شوم تا حمایت‌های بین‌المللی از ما ادامه یابد».

وی ادامه داد: «آمریکا تسلیحات حیاتی برای ما ارسال کرده و به صورت مستقیم و مدامم با رئیس جمهور بایدن در ارتباط هستم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «هرگز ماموریت خود در غزه را که پیروزی قاطع بر حماس و بازگرداندن ربوده شدگان است، رها نخواهیم کرد».

نتانیاهو مدعی شد: «حماس به زانو در خواهیم آورد و ربوده شدگان خود را از غزه باز می‌گردانیم و امنیت شمال و جنوب را تضمین می‌کنیم».

کد خبر 808493

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    66 2
    چرا جامعه بین‌المللی ناتوان و عاجز درباره سلاح هسته‌ای اسرائیل جنایتکار حرفی نمی‌زند؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    68 3
    ارتش یمن رسما به تمام کشتی‌های اسرائیلی هشدار حمله داد/ ارتش یمن بعد از آنکه یک منبع نظامی این کشور خبر داد کشتی‌های اسرائیلی هدف نیروهای مسلح یمن خواهند بود، رسما اعلام کرد از این پس در صورت رویت هرگونه کشتی‌ اسرائیلی آن را هدف قرار خواهد داد.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    61 2
    ننگ جنایات صهیونیست‌های کودک‌کُش تا همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    57 2
    تلاش 80ساله غرب برای فراموشی جنایات رژیم صهیونیستی به باد رفته است
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    63 2
    جنایت صهیونیست‌ها و آمریکا درحمله به بیمارستان‌ها در تاریخ می‌ماند
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    61 3
    کودک کشی ها نمی تواند روند فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل را متوقف کند
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    61 2
    رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب با زیر پا گذاشتن دستورهای بین‌المللی بیمارستان‌های غزه را بمباران می‌کند.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    51 2
    ۷ اکتبر روز شروع نابودی اسرائیل است
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    60 3
    حداقل مسئولیت جهان اسلام تحریم رژیم صهیونیستی است
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    52 3
    ادامه جنگ در غزه با سلاح‌های آمریکایی/ آمریکا از کمک‌های بیشتر به تل‌آویو خودداری کند.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    52 1
    آمریکا و اسرائیل می خواهند نوار غزه را اشغال کنند
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    62 3
    آمریکا چگونه توان نظامی صهیونیست‌ها را برای جنایت تقویت می‌کند؟
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    54 3
    بسیج لندن، همچنان به شکل مؤثر دارد کار خود را می‌کند. راه‌اندازی چند راهپیمایی ضدصهیونیستی با جمعیت‌های 500 هزار نفره و بیشتر تا برکناری وزیر و تعطیلی شبکه من و تو! ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیش از ٣۶٠ هزار نیروی ذخیره را فراخوانده است که بسیاری از آنها در شرکت‌های فناوری و انواع دیگر مشاغل کار می‌کنند. این امر خسارت ۶۰۰ میلیون دلار هفتگی برای اقتصاد این رژیم را در پی داشته است.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    60 2
    جنگ غزه جنگ حق و باطل است و قطعا حق بر باطل پیروز است و دنیا از زیر سلطه جهانخواران و ستمگران آزاد خواهد شد. و ستمگران به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید. در غزه صهیونیست‌ها جنایت می‌کنند، اما نگاه مظلومین آن به حزب‌الله و ایران است. و امروز جمهوری ‌اسلامی خوب یاوری برای اسلام، شیعه و مستضعفین است. این روزها افراد غربزده و اتوکشیده اظهار می‌دارند مردم را وارد جنگ غزه نکنید! این‌گونه سخنان برگرفته از همان تفکر دوران مذاکره است که می‌گفتند، الان زمان گفتمان است نه موشک! الحق که این ‌غربزد‌گان سرمایه رژیم صهیونیستی‌اند.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    56 1
    امروز ایران در بهترین وضعیت فروش نفت در پنج سال گذشته قرار دارد. لذا طرح مجلس نمایندگان آمریکا برای تشدید تحریم‌های نفتی ایران یک طرح شعاری و اقدامی نمادین است که اثربخشی نخواهد داشت. بدان معنا که آمریکایی‌ها اقدام جدیدی را بـرای اعمال تحریم علیه برنامه نفتی و صـادرات انرژی ما طراحی نکردند. بلکه تکراری از اقدامات گذشته است.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    61 2
    فردی که سال‌ها در اسکاندیناوی زندگی کرده‌ و فضای راهپیمایی‌های اروپایی در حمایت از فلسطین را دیده اظهار می‌دارد، اولین بار است که در این‌گونه تظاهرات‌ها شعار مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود و این نقطه عطف شگرفی است.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    55 3
    اینکه کسی به ظن خود گفته مردم ایران از کمک دادن به دیگران خسته شده‌اند یک دروغ است، مردم ایران همواره مردمی عاطفی، با ایمان و خیر‌رسان بوده‌اند و درخصوص مردم غزه نیز این‌گونه است. مردم ایران در حمایت از مظلومان جهان پشتوانه سیاست‌های جمهوری اسلامی بوده‌اند‌، هستند و خواهند بود.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    60 3
    کسانی که 8 سال اقتصاد و صنعت کشور را با خاک یکسان کردند این روزها نسخه نه به جنگ می‌پیچند! خداوند بر درجات امام راحل بیفزاید که می‌فرمود: ما از دست رضاخان و محمدرضا خلاصی پیدا کردیم ولی از دست پرورده آنها (غربزدگان) هیچ‌گاه خلاصی پیدا نمی‌کنیم.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    50 2
    شبکه منوتو اعلام کرد به علت ناتوانی در تامین مالی در آینده نزدیک تعطیل می‌شود. قبلا گفتیم اگر ایران قوی شود منافقین و اپوزیسیون خارج از کشور بیکار می‌شوند‌، چرا که آمریکا و اسرائیل دیگر انگیزه‌ای برای حمایت از اینها نخواند داشت بلکه حمایت از اینها هزینه هم دارد.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    60 2
    دو معلم ابتدائی در لس‌آنجلسِ آمریکا‌، به علت صحبت درباره نسل‌کُشی فلسطینیان در کلاس درس، از مدرسه اخراج شدند! واقعا غرب مهد آزادی است!‌
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    53 0
    پنج آمریکایی که گفته شد بر اثر سقوط هلیکوپترشان در قبرس کشته شدند معلوم شد در غزه کشته شده‌اند، آنها از نیروهای دلتا بودند و در آزادسازی گروگان‌ها تخصص داشتند!
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    58 0
    ما از کنار تجمعات یهودیان جهان در حمایت از مردم غزه، اغلب راحت رد می‌شویم‌. نمی‌دانیم این‌گونه ابراز نظر آشکار برای آنها چقدر هزینه‌زا و برای رژیم صهیونیستی چقدر سخت و دردناک است. رژیم از آنها با عبارت «یهودیان خائن» یاد می‌کند.
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    50 0
    خانمی که در غزه خانه‌اش با بمب‌های رژیم جعلی فروریخته، ولی حجابش را کامل حفظ کرده و به امدادگران می‌گوید: من خوبم... تا کسی به او دست نزند! عفت در زمان برهنگی، شکوه در زمان جنگ‌. آفرین بر این پاکی و آفرین بر زنان قهرمان و عفیف غزه!
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    59 0
    چرا غربگراهای داخلی این روزها یاد ترساندن مردم از جنگ افتاده‌اند؟ طوفان‌الاقصی بیش از یک ماه است آغاز شده؛ چرا در روزهای آغازین نبرد، آمریکا دوستان داخلی یاد سایه جنگ نبودند؟
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    28 0
    چون زندگی یک میلیون نفر از مردمان شمال استان سیستان و بلوچستان وابسته به آورده رودخانه هیرمند است.خواسته ما این است که در مقابل ارائه خدمات فراوان به برادرانمان در افغانسـتان و ساکنان افغان در ایران آنها هم به وعده خودشان عمل کنند. قطعا نباید تعامل یکطرفه باشد.
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    44 0
    بدون تردید باید گفت مقاومت امروز فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستی، یکی از نتایج بسیار مهم ۸ سال دفاع مقدس ماست. بی‌جهت نبود که امام خمینی(ره) فرمودند جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت. یک زمانی در جهان همه منتظر تصمیم ایالات متحده آمریکا بودند. اما امروز ۴ میلیارد انسان پای گیرنده‌ها می‌نشینند ‌تا ببینند سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان چه می‌گوید. این یعنی اقتدار جبهه مقاومت.
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    56 0
    خودکشی در میان مهاجران صهیونیست و به ویژه نظامیان صهیونیست بعد از عملیات طوفان‌الاقصی به شدت افزایش یافته است و هزاران شهرک‌نشین و نظامی اسرائیلی به شدت دچار مشکلات روحی و روانی شده‌اند. ‌ *بیش از 400 عضو اتحادیه کارگری دسترسی به تأسیسات AE Systems در روچستر کنت را مسدود کردند. این کارخانه قطعات هواپیماهای نظامی را تولید می‌کند که توسط نیروهای اسرائیلی در عملیات علیه بیمارستان‌ها و مردم غزه استفاده می‌شود. این‌ها دستاورد کمی برای مردم فلسطین و مبارزه علیه اشغالگری نیست. سال‌ها مذاکره نمی‌توانست مردم دنیا را به این نقطه برساند.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    51 0
    تجمع عظیم و راهپیمایی چند صد هزار نفری در لندن برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پیروزی‌ بزرگ بیداری در ملت‌ها و احساس انزجار از صهیونیست‌ها واقعا قابل تصور نبود. سازمان بسیج باید در اولین برنامه خود از بسیج لندن بابت سازماندهی این تظاهرات اعتراضی تقدیر و تشکر کند. انگلیس ایران را متهم کرده که تظاهرات ۵۰۰ هزار نفری در لندن کار ایران بوده با زبان بی‌زبانی خودشان دارند به قدرت ایران اعتراف می‌کنند‌. اگر ایران بتواند در لندن تظاهرات ضد صهیونیستی و به نفع مقاومت فلسطین بر پا کند حق این است که اقتدار ایران در جهان را تحسین کرد‌. در ضمن این اعتراف ناخواسته انگلیس به قدرت نفوذ ایران در لندن است.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    54 0
    به یاد شهدای کودک غزه در تهران بیش از صدها کفن نمادین به صورت اعتراضی در میدان فلسطین به نمایش گذاشته شد. بریده باد دستان ناپاک و تا به مرفق آلوده به خون پاک کودکان معصوم غزه . 20 آبان سالگرد فوت یاسر عرفات رهبر جنبش فتح بود. مردی که زمانی در مصاحبه‌هایش معتقد بود فلسطین یعنی سرزمینی که از یک سو از نقبه در شمال شروع و به عقبه در جنوب ختم می‌شود و از سوی دیگر از ساحل مدیترانه به اضافه نوار غزه شروع می‌شود و به شرق یعنی رودِ اُردن ختم می‌گردد. ولی بعد‌ها در کمپ دیوید با اسرائیلی‌ها سازش کرد و در پیمان اسلو فلسطین را در ازای در دست داشتن منطقه محدودی به اسرائیل واگذار کرد. سر انجام هم توسط موساد با مرگ مشکوک از دنیا رفت و به‌جای بیت‌المقدس در رام‌الله دفن شد. تاریخ پر از صحنه‌های عبرت آموز است به شرط اینکه عبرت گرفته شود.
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    63 0
    امروز آمریکایی‌ها با همه توان در مسیر حمایت از اسرائیل جنایتکار گام بر می‌دارند. آمریکا اکنون آشکارا و به طور مستقیم شریک جرم جنایات رژیم صهیونیستی کودک‌کش است. در ضمن آنچه که امروز در غزه در حال اتفاق افتادن است، همه ادعاهای تاریخی دنیای غرب نظیر لیبرال دموکراسی و حقوق بشر را زیر سؤال برد و نشان داد هر آنچه که به نام حقوق بشر و دموکراسی تبلیغ می‌کردند دروغ بزرگ بوده است. آن کسی که آمریکا را کدخدا می‌خواند و معتقد بود با کدخدا باید کنار آمد، حالا داوطلب جایگاهی شده که مرتبط با بزرگ‌ترین بازدارنده آمریکا از گردن‌افرازی و سلطه‌گری در منطقه غرب آسیاست. عرض می‌کنم شوخی هم که باشد، شوخیِ گستاخانه و از حد گذشته‌ای است.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    45 0
    آقای ظریف در زمان مسئولیت در مهرماه سال ۱۳۹۲ در جمع دانشجویان دانشگاه تهران گفته بود آمریکا می‌تواند ظرف پنج دقیقه توان دفاعی ما را نابود کند و با این اظهارات در جایگاه یک مسئول سایه تهدیدهای بعدی را بر سر کشور کشاند. در حالی که همان روزها نیز نظام مظلوم جمهوری اسلامی که چنین فردی مسئول مستقیم دیپلماسی آن بود با از خودگذشتگی فرزندان رشید خود و درایت فرماندهانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دفع شر جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل در عراق و سوریه موفق ظاهر شد. اگر قرار بود مطابق دست فرمان غربگرایان مقاومتی در مقابل آمریکا صورت نگیرد‌، شعله‌های جنگ، به همدان و کرمانشاه و تهران و اصفهان و شیراز امتداد می‌یافت و امروز در داخل کشور با دشمن درگیر جنگ بودیم.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    55 0
    خط سازشی که عرفات با اسرائیلی‌ها شروع کرد اگرچه بی‌نتیجه بود و به ضرر مقاومت تمام شد‌، اما نشان داد که صهیونیست‌ها به هیچ وجه به‌دنبال مذاکره برای رسیدن به نتیجه نیستند و حتی به داشتن یک وجب از خاک فلسطین در اختیار فلسطینی‌ها رضایت نخواهند داد و سرانجام به عنصر سازشکار هم رحم نمی کنند‌. تنها راه آزادی فلسطین از طریق مقاومت و مبارزه می‌گذرد.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    52 1
    اگر کشورهای اسلامی و عربی از جمله ترکیه و جمهوری آذربایجان صادرات انرژی به رژیم صهیونیستی را برای سه روز متوقف می‌کردند ماشین نظامی صهیونیست‌ها از کار افتاده بود و امروز شاهد این همه خسارت‌های سنگین جانی و مالی توسط اسرائیل جنایتکار نبودیم. برای توقف اسرائیل و آمریکا به شوک جدی و اساسی نیاز است. دقیقا مثل توقف صادرات انرژی به اسرائیل توسط کشورهای عربی و یا اقداماتی مثل انهدام ناوچه ساعر۵ ارتش اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان که موجب آتش‌بس شد. تنها فايده نتانياهو اين بود كه چهره جنایتکار، خشن و متجاوز رژیم صهیونیستی را در قتل‌عام زنان و کودکان در غزه به روشنی و بدون روتوش در جهان به نمایش گذاشت و پایه‌های رژیم جعلی اسرائیل را متزلزل‌تر ساخت. امروز حمایت از فلسطین و مردم مظلوم غزه، ملاک شرافت کشورهاست و دولت‌های حامی رژیم اسرائیل، بی‌شرف‌ترین و پست‌ترین موجودات روی زمین‌اند.
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    41 0
    اسـرائیل غاصب اعلام کرده دو سال برای عملیات زمینی در غزه تمرین کردیم. این یعنی این که صهیونیست‌ها دو سـال است درحال تمرین برای جنایت‌های وحشیانه و بزدلانه قتل زنان وکودکان از راه دور هستند. ‏در پاسخ به اظهارات برخی که این روزها از نقش حزب اللهی ها در کشور گفتند عرض می‌کنم مگر جنگ را جز این‌ها اداره کردند؟ کمک به مردم در همه حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و مقابله با حوادث گوناگون و توطئه‌های دشمنان مردم طی این 40 سال را چه کسانی انجام دادند؟ عملکرد 8 ساله مدعیان اخیر و به کارگیری افراد ناکارآمد و پرونده سیاه برجام بدفرجام که منجر به نابودی اقتصاد کشور شد و مردم را به خاک سیاه نشاند آیا قابل فراموشی است؟! آقای ظریف؛ اگر نامه نگاری و نطاقی‌تان گل کرده چرا به مجامع جهانی، از جمله سازمان ملل، یونسکو، هلال احمر جهانی، سازمان حمایت از زنان، کودکان، محیط زیست و سران سفاک غرب نامه نگاری نکردید که این کشتار وحشتناک را پایان دهند؟
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    44 0
    سران رژیم صهیونیستی و آمریکا به دلیل جنگ غزه باید محاکمه شوند
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    ادامه تجاوز اسرائیل و آمریکا به غزه، اوضاع منطقه را منفجر می‌کند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    ادامه حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به غزه منجر به انفجار در منطقه خواهد شد
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    جنگ زشت اسرائیل و آمریکا علیه غیرنظامیان باید متوقف شود
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    هر ساعت یک نظامی اسرائیلی دفن می‌شود
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    صهیونیست‌ها و آمریکا از جان مردم غزه چه می خواهند؟!
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    تصمیم‌‌گیری کشتار مردم غزه، با آمریکا بوده است که آمریکا اتخاذ کرده و اجرای آن، بر عهده رژیم صهیونیستی است.
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    جهان ناله‌ها و شهادت مظلومانه کودکان و زنان بیمار بیمارستان‌های غزه را از یاد نمی‌برد جهانیان هرگز ناله‌ها و گریه‌ها و شهادت مظلومانه نوزادان نارس معصوم، کودکان و زنان بیمار و بی پناه بیمارستان شفا و ده‌ها بیمارستان دیگر در غزه را از یاد نخواهد برد.
  • بابائی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
  • بابائی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.
  • اعتراض IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند. امریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است. پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    حماس تسلیم شدنی نیست/ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است و در این مدت 40 روز 100 درصد فقط بیش از 13 هزار نفرمردم غزه را قتل عام کردند و هنوز هم قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    مقاومت تا نابودی «اسرائیل» ادامه خواهد داشت
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود. اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفا را به پادگان نظامی تبدیل کرد
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    شمار شهدای غزه به ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر رسید/ ۶ هزار مفقودالاثر/ بر اثر تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند. تعداد زخمی‌های تجاوز اخیر رژیم اشغالگر، به ۳۰ هزار نفر رسیده است که بیشر آن‌ها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند. بر اثر جنایت اخیر اشغالگران در مدرسه الفاخوره جبالیا واقع در شمال نوار غزه، بیش از ۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند. رژیم اشغالگر صهیونیستی، صبح روز شنبه ۵۰۰ بیمار را از بیمارستان الشفا اخراج کرده است. این در حالی است که بیماران مذکور به شدت نیازمند دریافت خدمات درمانی و مداوا و بستری در مراکز بیمارستانی هستند.
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    کشتی اسرائیلی با 52 خدمه توسط انصارالله یمن توقیف شد
  • علی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    خدای مهربان بامردم مظلوم غزه است
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    بی‌تفاوتی کشور‌های اسلامی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی همراهی با آن جنایات است هرگونه کوتاهی و بی‌تفاوتی از سوی تمامی کشور‌ها بویژه سران کشور‌های اسلامی گناه نابخشودنی و همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی است.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 0
    چه غلطا بدبخت کودک کش