جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: جشنواره ملی موسیقی مقاومت با نوای کاروان 24 تا 26 مرداد در کرمانشاه برگزار می‌شود.

  به گزارش واحد مرکزی خبر از تهران، این جشنواره با هدف شناخت جنبه‌های نو و     دریچه‌های تازه در رویکرد هنر موسیقی به سال‌های مقاومت ملت ایران اسلامی و بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن اسلامی برگزار خواهد شد.

جشنواره با نوای کاروان در دو بخش آثار تولیدی و اجرای زنده برگزار می‌شود که گروه‌های شرکت کننده می‌توانند در حوزه موسیقی (محلی، مقامی، آیینی) و (ایرانی، سنتی) و (ارکسترال) و (ارکسترهای موسیقی نظامی) به رقابت بپردازند.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت لوح فشرده و تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره به همراه شعر به صورت تایپ شده حداکثر تا20 خرداد به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران - خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، جنب تالار وحدت طبقه هفتم دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

همچنین هنرمندان علاقه مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام به پایگاه اینترنتی www.impo.ir مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66742760 تماس حاصل کنند.

هیئت داوران از بین آثار تولیدی ارایه شده با مضمون دفاع مقدس و مقاومت ملی بهترین آثار را انتخاب و با اهدای جوایز از آنان قدردانی و تجلیل خواهد کرد.

همچنین در بخش اجرای زنده نیز از بین آثار رسیده بهترین آثار برای حضور در جشنواره را انتخاب خواهد شد و در نهایت از میان آثار راه یافته به جشنواره، برگزیدگان معرفی خواهند شد.

دفتر موسیقی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، جشنواره موسیقی ملی مقاومت را با عنوان بانوی کاروان برگزار می کند. 

کد خبر 80851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز