اصغر شرفی، پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد که تیم ملی به جوانگرایی نیاز دارد.

اصغر  شرفی

همشهری آنلاین. اصغر شرفی، پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص تساوی بیرون از خانه تیم ملی مقابل ازبکستان به همشهری گفت: «در نیمه اول دو گل به تیم حریف زدیم ولی در نیمه دوم 2امتیاز از دست ما افتاد و نتوانستیم برنده باشیم. ازبکستان در نیمه دئم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشت و بازی را به تساوی کشتند، به هر حال مساوی برای ما بهتر از باخت است ولی مهم این است که ضعف‌های تیم توسط کادر فنی آنالیز شود تا در بازی‌های بعدی کترین اشتباه را داشته باشیم.»

شرفی در خصوص صحبت‌های قلعه‌نویی که گفته بود بازیکنان در زمین راه می‌رفتند، تاکید کرد: «به هر حال گاهی اوقات ممکن است بازی برده را از دست بدهید ولی تعجب من از قلعه‌نویی بابت استفاده از بازیکنان مسن است. قلعه‌نویی تجربیات خوبی از فوتبال دارد و نمی‌دانم چرا این کارها را انجام می‌دهد، آقای قلعه‌نویی بازیکنان مسن را کنار بگذارید و از جوان‌ها استفاده کنید که در زمین مسابقه تشنه هستند تا خودشان را نشان دهند.»

مربی سابق تیم ملی انتقاداتش را اینگونه ادامه داد: «انگار ما با استفاده از بازیکنان مسن، به فکر آینده آنها هستیم، آیا آنها می‌خواهند آینده را رقم بزنند؟ در همین جام ملت‌ها هم می‌توانیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا جای نفراتی به میدان بروند که زورشان می‌آید یک کیلومتر در زمین مسابقه بدوند. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم در جام ملت‌ها اتفاقات خوبی را تجربه کنیم.»

کد خبر 809775

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ایرج IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    2 0
    قلعه نویی مال این حرفانیس با این تیم قبل ازمرحله حذفی حذفیم
  • نا شناس IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    اگه قراره نتیجه نگیریم حداقل با جوانها بریم که تجربه بدست بیارن.ژاپن 5سوریه 0.باید با ژاپن بجنگیم
  • مرتضی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    باید جوانگرایی بشه جز این راهی نداریم و الا آبرو حیثیتمون تو جام ملتها میره