۳۳ سال پیش در چنین روزی، جنایت هولناک یک مرد معتاد در پایتخت، افکار عمومی را شوکه کرد.  

مردی زنش را به آتش کشید

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه کیهان در۵ آبان ۶۹ دراین باره نوشت: مردی با خوراندن قرص خواب‌آور به همسرش سعی کرد او را به قتل برساند اما وقتی او را در رخت‌خوابش زنده دید وی را با نفت به آتش کشید.

این زن پس از ۳۴ ساعت در بیمارستان سوانح و سوختگی جانسپرد و همسرش در جریان بازپرسی اعتراف کرد او را به قتل رسانده است. از قرار معلوم این مرد معتاد است و به خاطر فقر مالی چنین کاری کرده است.

گزارش خبرنگار کیهان حاکیست، مردی به نام حیدر چند شب پیش تصمیم گرفت زن ۳۵ ساله‌اش را به نام ناهید به قتل برساند، به همین خاطر مقدار قابل توجهی والیوم را در آب حل کرده به همسرش خوراند. اما صبح روز بعد بر خلاف انتظار همسرش را زنده یافت. حیدر که در تصمیم خود پابرجا بود ابتدا ۴ فرزند خردسال خود را از خواب بیدار کرد و آنها را به حیاط منزل فرستاد و سپس با نفت سماور به سراغ همسر خود رفت و آنگاه نفت را به رویش ریخت و با کبریت او را به آتش کشید.

همدستی زن سارق با قصاب محله برای انجام سرقت

زن حیدر که نای جست و خیر و فریاد نداشته به همین خاطر کاملا در میان آتش احاطه شد. حیدر در تمام مدتی که همسرش در میان آتش می‌سوخت او را نگاه می‌کرد. همین که مطمئن شد کاملا سوخته است پاهای زنش را گرفت و جسم نیمه جان او را به حیاط کشاند.

سپس شلنگ آب را به روی او گرفت تا آتشی که فروکش کرده بود، کاملا خاموش شود. حیدر پس از ارتکاب جنایت با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کرد. زن توسط همسایه‌ها و ماموران ژاندارمری به بیمارستان سوانح سوختگی انتقال یافت اما پس از ۲۴ ساعت جان سپرد.

پرونده این جنایت از سوی بازپرس دادسرای عمومی تهران به کلانتری تجسس تهران برای تحقیقات بیشتر فرستاد شد. کاراگاهان پس از تحقیقات مستمر متوجه شدند این آتش سوزی عمدی بوده است. ماموران کلانتری تجسس حیدر را دستگیر کردند وی در بازجویی ابتدا منکر قتل شد ولی بعدا به اعتراف نشست و تمام ماجرا را شرح داد. او انگیزه کار خود را اعتیاد و فقر مالی عنوان کرد. وی همچنین اعتراف کرد، در سال‌های اخیر به علت اعتیاد کلیه وسایل خود را فروخته است.

قاتل اکنون در بازداشت به سر می‌برد تا محاکمه شود.

کد خبر 810451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آقا پسر IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 0
    قاتل اعدام نشده برای عبرت؟ خیلی بی شرف بود
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    الان آزاد است و در خیابان؟
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    عجب روزی سیاهی بود آن روز. سال ۶۹ که وضعیت کارخانه ها و کارگاه های تولیدی برای استخدام خیلی بهتر بود که این مردک چقدر ... بود
  • زندگی همسر IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 0
    خبر بد پخش نکن همشهری
  • سام IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    بی چاره ناهید
  • چنگیز IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 1
    این مردک را باید سنگسار کرد
  • دزفولی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    خبر زیر خاکی یعنی چی؟