مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
۰ نفر

تماس گروگان زخمی با پدرش، راز قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را در فاش کرد. وقتی ماموران پلیس برای دستگیری گروگانگیر و نجات گروگان راهی خانه‌ای در شرق تهران با حادثه‌ای روبه‌رو شدند که انتظارش را نداشتند.

متهم   بازداشت

همشهری آنلاین؛ سرنخ:بامداد دیروز پسری حدودا ۲۵ ساله با پدرش تماس گرفت و درحالیکه به شدت مضطرب بود گفت: «من در خانه یک مواد فروش زندانی شده‌ام و چاقو خورده‌ام. خونریزی‌ام شدید است و به این آدرس‌ بیایید و نجاتم دهید.»‌

اتفاق عجیب

پسر جوان نشانی محلی که در آنجا گروگان بود را به پدرش گفت و از او خاست پلس را هم در جریان قرار دهد. پس از تماس پسر، ‌پدر وی که به شدت نگران شده بود خودش را به اداره پلیس رساند و ماجرا را برای ماموران شرح داد. همین کافی بود تا ماموران پلیس خودشان را به آدرس مورد نظر برسانند تا گروگان زخمی را نجات بدهند. دقایقی بعد، وقتی ماموران رسیدند و قدم در خانه مورد نظر گذاشتند، ناگهان صدای مهیبی شنیدند؛ مردی جوان از پشت بام خانه قدیمی به پایین افتاد. ماموران به سمت این مرد رفتند اما او بر اثر سقوط از پشت‌بام جان باخته بود. در ادامه ماموران پلیس گروگان زخمی را در پشت‌بام پیدا کردند. ماجرا کاملا عجیب و پیچیده بود. جوان زخمی می‌گفت، مردی که سقوط کرده و جان باخته است، گروگانگیر بوده که هنگام فرار از دست پلیس تعادلش را از دست داده و سقوط کرده است.

گزارش مرگ

هنوز به درستی مشخص نبود که ماجرا از چه قرار است. در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیمی از ماموران تجسس پلیس آگاهی تهران راهی محل حادثه شدند. تیم جنایی در گام نخست، به تحقیق از گروگان زخمی پرداخت.

وی توضیح داد: من برای خرید شیشه قدم در خانه مرد قاچاقچی گذاشتم. وقتی رسیدم متوجه شدم مردی به نام نوید که حدودا ۴۱ ساله بود با قاچاقچی (صاحب خانه)، درگیر شده است. دعوای آنها بر سر معامله مواد مخدر بود. ظاهرا دچار اختلاف حساب شده بودند. من وقتی رسیدم از صاحبخانه خواستم تا موادم را بدهد. پول را هم پرداخت کرده بودم اما مهمانش به نام نوید با تندی جوابم را داد و گفت چند لحظه منتظر بمانم تا او اختلافاتش را با مرد قاچاقچی حل کند.

وی ادامه داد: دقایقی گذشت اما جر و بحث آنها تمامی نداشت. من هم عجله داشتم، می خواستم موادم را هرچه زودتر بگیرم و بروم، چون به شدت خمار بودم. به همین دلیل مجددا به سمت صاحب خانه رفتم و گفتم موادم را می خواهم. ناگهان مهمانش با چاقو به سمتم حمله کرد. او ضربه ای به صورتم زد و سپس با زور و تهدید مرا به داخل یکی از اتاق ها برد و زندانی‌ام کرد. من هم از فرصت استفاده کردم و زمانی که آنها با یکدیگر درگیر بودند و جرو بحث می کردند، به پدرم زنگ زدم و درخواست کمک کردم. لحظاتی بعد وقتی پدرم و ماموران رسیدند، نوید و صاحبخانه از ترس پلیس تصمیم به فرار گرفتند. من هم فورا از اتاق خارج شدم و به دنبال آنها رفتم تا مانع فرارشان شوم. اما در پشت بام نوید پایش لغزید، تعادلش را از دست داد و به پایین سقوط کرد. من هیچ دخالتی در مرگ او نداشتم.

کشف مواد

درحالیکه گروگان خودش را بیگناه می داند اما بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرده است چرا که این فرضیه مطرح شده که شاید گروگان، مقتول را به پایین هل داده باشد. از سوی دیگر ماموران پلیس، ‌صاحب خانه را که قاچاقچی مواد مخدر است دستگیر کردند. در بازرسی از خانه وی، مقادیر قابل توجهی گراس، شیشه، گل، ‌تریاک و مشروبات الکلی کشف شده و حالا تحقیقات برای کشف راز سقوط مرگبار مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 810475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha