بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید نتایج لیگ برتر در این فصل بسیار سخت و غیرقابل پیش‌بینی شده است.

پوریا آریاکیا

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش : تیم ذوب‌آهن در یک بازی سخت و نفسگیر خانگی مقابل استقلال به تساوی رسید تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. با این حال یک امتیازی که این تیم از استقلال در خانه گرفت با ارزش بود. پوریا آریاکیا بازیکن باتجربه ذوب‌آهن درخصوص این بازی و وضعیت ذوب‌آهن در لیگ برتر با همشهری گفت و گو کرده است.

*با پیروزی مقابل استقلال این فرصت را داشتید تا به صدر جدول صعود کنید. تساوی مقابل استقلال راضی کننده بود؟

بازی با استقلال خیلی سخت بود. مربیان در طول هفته کلی با بازیکنان کار کرده بودند و ما بازیکنان هم سعی کردیم که دقیقا برنامه‌های آقای ربیعی را در زمین اجرا کنیم. فکر می‌کنم اگر گل اول را تیم ذوب‌آهن می‌زد، شرایط خیلی فرق می‌کرد اما در هرصورت هم تیم استقلال موقعیت داشت، هم تیم ما و به نظرم مساوی عادلانه بود.

*آقای ربیعی چه برنامه‌ای برای این بازی داشت؟

توپ‌گیری از حریف و حمله سریع روی دروازه استقلال و بازی روی زمین برنامه اصلی ما برای این بازی بود. اگر بازی را دیده باشید، دقایقی که بازی را روی زمین می‌آوردیم نمایش بهتری داشتیم.

*تیم ذوب‌آهن را در این فصل چطور می‌بینی و چه جایگاهی را برای این تیم در پایان فصل پیش‌بینی می‌کنی؟

ذوب‌آهن جزو تیم‌های باشخصیت لیگ برتر در این فصل محسوب می‌شود از آن جهت که تیم ما هر زمان گلی خورده و بازی را عقب افتاده به بازی برگشته است. برگشتن به بازی مقابل تیمی مثل استقلال فکر می‌کنم کار هر تیمی نیست.
در مورد پیش‌بینی هم باید بگویم لیگ امسال واقعا قابل غیرقابل شده است. تیم‌هایی که کمتر کسی انتظار داشت در بالای جدول قرار بگیرند در حال‌حاضر در بین مدعیان قرار گرفتند و باالعکس. فکر می‌کنم لیگ خیلی عجیب و غریب شده اما بازیکنان ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم جزو نیمه بالای جدول و جزو ۵ تیم اول باشیم.

*پست اصلی‌ات چیست؟

وینگربک چپ بازی می‌کنم یعنی هم باید در حمله کمک کنم و هم در دفاع و بسته.با نظر آقای ربیعی تغییر پست دادم.

*کار کردن با محمد ربیعی چگونه است؟

از زمانی که با آلومینیوم در لیگ دسته پایین‌تر بازی می‌کردم، آقای ربیعی از من شناخت داشت و به نظرم ایشان از نظر فنی جزو مربیان تاپ ایران هستند.

با گفتن جمله کلیشه‌ای اشتباهات داوری را از سر خود باز می‌کنند | ۳ تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال شخصیت قهرمانی دارند اما...

*مشکلات داوری سر و صدای بسیاری از تیم‌ها را درآورده. چه صحبتی در این زمینه داری؟

با گفتن جمله کلیشه‌ای اشتباهات داوری جزوی از فوتبال است همه چیز را از سر خود باز می‌کنند و به نظرم این اشتباهات حالت مسخره‌ای پیدا کرده است. از لحاظ داوری مثل کشورهای عقب افتاده شده‌ایم و روی فوتبالمان هم کاملا تاثیر گذاشته است. هفته هشتم در بازی با آلومینیوم، در دقایق پایانی نادر محمدی که متخصص پرتاب‌های اوت دستی است، به کنار زمین رفت تا توپ را پرتاب کند اما به دلیل بارش باران و خیس شدن توپ، محمدی از تدارکات تیم ما حوله گرفت تا توپ را خشک کند. همان موقع عوامل آلومینیوم به سمت محمدی رفتند و حوله را از دست او کشیدند و همین مساله باعث تنش شد. درنهایت داور به کنار زمین آمد و نادر محمدی را از زمین بازی اخراج کرد و آقای ربیعی از این تصمیم بسیار عصبانی شد چون محمدی واقعا مستحق اخراج نبود.

*مقابل ۳تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال قرار گرفتید. فکر می‌کنی کدام تیم شانس اصلی قهرمانی است هرچند که تیم ذوب‌آهن هم جزو مدعیان حساب می‌شوند.

این تیم‌ها شخصیت قهرمانی دارند و با این هدف بسته می‌شوند اما من فکر می‌کنم سپاهان تیم زورداری است و شانس اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.

کد خبر 810828
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha