بارسلونا باوجود بازگشت برخی از ستاره‌های مصدومش در لالیگا متوقف شد تا ژاوی به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

بارسلونا

به گزارش همشهری‌آنلاین، بازگشت دی‌یونگ هم کمکی به بهتر شدن کیفیت بارسلونا نکرد. البته مصدومیت گاوی بهانه خوبی برای ژاوی است تا توقف یک‌ - یک مقابل رایو وایکانو را توجیه کند. تیم او در نیمه‌های ‌اول حرفی برای گفتن ندارد و تازه در نیمه‌دوم یادش می‌افتد که بازی در جریان است؛ البته غیراز ال‌کلاسیکو که ۶۰دقیقه اول خوب بودند و در نیم ساعت پایانی بازی وا دادند.

آبی‌اناری‌ها در لالیگای این فصل؛ نیمه اول: بارسا ۸ - حریفان ۹، نیمه دوم: بارسا ۱۹ - حریفان۵.به‌عبارتی بارسا در ۱۱بازی از ۱۴هفته ابتدایی این فصل، نیمه اول را با باخت یا مساوی به پایان رسانده و در ۱۵دقیقه پایانی مسابقات، ۱۵امتیاز کسب کرده که در ۵لیگ معتبر اروپایی از این نظر رکورددار است.

ژاوی مقابل رایو وایکانو هنوز برنده نشده؛ ۲مساوی و ۲شکست. مساوی شنبه‌شب را هم مدیون گل جبرانی لواندوفسکی بود.یکی از کارشناسان فوتبال در بارسا گفته «۴بازی اخیر بارسلونا تحت هدایت ژاوی جزو ۵بازی بد این تیم در ۵سال اخیر است.»

بارسا در این فصل ۴تساوی در لیگ دارد و از ۷بازی خارج از خانه فقط ۳برد به‌دست آورده است. بارسا ۳بازی مهم در پیش دارد؛ در لیگ قهرمانان مقابل پورتو قرار می‌گیرد و در لالیگا با اتلتیکو و خیرونای بالای جدولی بازی دارد. هر کدام از این بازی‌ها می‌تواند ژاوی را بیشتر به زیر تیغ انتقاد ببرد.

کد خبر 810952
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha