چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

استون ویلا این فصل بدون هزینه‌های نجومی فراتر از حد انتظار ظاهر شده است.

استون ويلا

همشهری آنلاین-فقط یک تیم در جدول لیگ برتر این فصل وجود دارد که توانسته بیشتر از استون‌ویلا گل بزند. پسران پپ گواردیولا با ۳۳گل، مثل همیشه صاحب بهترین خط حمله لیگ برتر هستند اما پشت سر آنها، استون‌ویلا با ۳۱گل دیده می‌شود؛ تیمی که با برد دلچسب این هفته در زمین تاتنهام، حالا خودش را به رده چهارم جدول رسانده و رؤیای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان را دور از دسترس نمی‌بیند. نتایج درخشان این فصل استون ویلا، باز هم ثابت می‌کند که اونای امری یک مربی بسیار قدرندیده است؛ مردی که در هر باشگاه، تحول مثبتی به‌وجود آورده اما به اندازه توانایی‌های واقعی‌اش، مورد ستایش قرار نگرفته است.

یک ترکیب متعادل

استون‌ویلا بدون انجام هزینه‌های نجومی در تابستان، توانسته ترکیب بسیار خوب و متعادلی برای خودش بسازد. آنها روی خط دروازه، سنگربان تیم قهرمان جهان یعنی دیبو مارتینز را دارند. پائو تورس نیز پس از ترک ویارئال، به‌خوبی توانسته در خط دفاعی این تیم جا بیفتد. خرید لوکاس دینیه از اورتون، تصمیم جالبی برای این باشگاه بود و مشکلات سمت چپ خط دفاعی را حل کرد. بهترین خرید این فصل باشگاه اما بدون‌شک موسی دیابی بود؛ ستاره‌ای که از لورکوزن جذب شد و به سرعت توانست جای ثابتی در ترکیب این تیم به‌دست بیاورد. موسی در کنار اولی واتکینز، ترکیب بسیار خوبی برای خط حمله استون ویلا به‌وجود آورده است.

هفته جهنمی!

عصر به‌خیر؛ این تکیه کلام همیشگی اونای امری است. سرمربی سابق پی‌اس‌جی و آرسنال همه مصاحبه‌ها را با این جمله شروع می‌کند. تیم او تا این هفته از فصل، درخشان بوده و فراتر از حد انتظار ظاهر شده است. سخت‌ترین مقطع این فصل برای این مربی اما اواسط آذرماه اتفاق خواهد افتاد؛ جایی که او و تیمش باید ظرف ۴روز، ۲بازی بسیار سخت با من‌سیتی و آرسنال انجام بدهند. شاید آن ۲بازی تا حدود زیادی سرنوشت این فصل استون ویلا را مشخص کنند.

کد خبر 811520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha