وزیر مشاور دولت انگلیس در امور خاورمیانه در لفاظی تازه خود علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل، این کشور را «تهدیدی غیرقابل قبول» خواند.

انگلیس

به گزارش همشهری آنلاین، وزیر مشاور دولت انگلیس در امور خاورمیانه که کشورش از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی و جنایاتش علیه فلسطینیان است، مدعی شد که «ایران از طریق فعالیت‌های بی‌ثبات کننده‌اش در منطقه، یک تهدید کاملا غیرقابل قبول است».

وی بدون محکوم کردن شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد، شهرک‌سازی های اسرائیل غیرقانونی است و منجر به دامن زدن به درگیری‌ها می شود.

به گزارش الجزیره، وزیر دولت انگلیس در امور خاورمیانه در ادامه اظهاراتش افزود اجازه دهید به ضرورت دستیابی به صلح پایدار متعهد شویم.

همزمان نماینده آمریکا در شورای امنیت در خصوص تحولات جاری غزه گفت: بدون تلاش قطر، مصر و آمریکا، آتش بس موقت در غزه محقق نمی‌شد.

وی افزود: آتش بس بشردوستانه، غذا، آب و دیگر مایحتاج را به جنوب و شمال غزه رساند. برای مضاعف کردن کمک‌ها و حفاظت از غیرنظامیان نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

نماینده آمریکایی در شورای امنیت همچنین با اشاره به توقیف کشتی‌های صهیونیستی اضافه کرد: از شورای امنیت می‌خواهیم حمله حوثی‌ها (ارتش یمن) در دریای سرخ و خلیج عدن را محکوم کند.

وی اضافه کرد، شهرک نشینان به غیرنظامیان در کرانه باختری حمله می کنند و این باید متوقف شود .از طرف‌های منطقه می خواهیم از سخنان تحریک آمیز و نفرت پرهیز کنند.

نماینده آمریکا در شورای امنیت تأکید کرد که ما به راه حل دودولتی نیاز داریم که غزه و کرانه باختری تحت یک ساختار سیاسی متحد شوند.

کد خبر 811892
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 88
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 50
  • محمدولایی بازنشسته IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    30 64
    روزی فاتحه اسراییل خوانده می شود که:::: دولت ایران حقوق بازنشسته هارا همسان سازی کند
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      39 18
      خودتو مسخره کن
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    52 17
    مسولین انگلیس و امریکا از ... زاده ترین افراد هستند و از فرزند نامشروع خود اسرائل جنایتکار حمایت می کنند
  • حمید IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    49 21
    دولت‌خبیث‌انگلیس‌که‌رژیم‌جعلی‌صهیونیستی‌را‌‌در‌۷۵‌سال‌گذشته‌در‌فلسطین‌تاسیس‌کرد‌درمنطقه‌ایجاد‌نامنی‌کرده‌نه‌ایران‌که‌ریشه‌فساد‌وریشه‌داعش‌را‌از‌منطقه‌خاورمیانه‌کند‌شما‌ایجاد‌ناامنی‌ب ای‌مردم‌منطقه‌کرده‌ومی‌کنید‌نه‌ایران‌که‌از‌مظلوم‌دفاع‌کرده
    • AU ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      38 8
      تمام کشورهایی که تجزیه شدند توسط انگلیس انجام شده و همچنان چندین مستعمره دارد و تمام جنگهایی که صورت گرفته به صورت پنهان توسط انگلیس برنامه ریزی شده اند. کثیف ترین سیاست در دنیا سیاست انگلیسی است.
  • ایرانی IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    75 21
    اولا این ایران بود که تلاش برای اتش بس میکرد وامریکا بود که با سرازیر کردن تسلیحات نظامی وشرکت دران جنگ را شعله ور میکرد وباعث مرگ ۱۴ هزار زن وکودک شد حالا دم ازاین میزند که یمنی های با غیرت را باید محکوم کرد یکی نیست به ان ها بگه شما تو خاورمیانه چه غلطی میکنید از ان ور دنیا میایید این طرف ایا خودتان این اجازه رامیدهید که کشوری در مسائل شما دخالت کند
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    65 19
    همین استعمار سیاه شما بود که با اعلامیه بالفور این سگ پاچه گیر را در دل خاور میانه جای دادید و اکنون نیز بی شرمانه آنرا یله کرده اید تا ظرف چهل روز ١۶٠٠٠ زن و کودک و پیر و جوان را با سلاحهای شمابخاک و خون بکشد و روی چنگیز خان مغول را سفید کردید.
  • اعتراض IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    58 22
    انگلیس جنایتکار هیچ حقی در دفاع از خود ندارد. حضور نظامی انگلیس جنایتکار در منطقه غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. انگلیس جنایتکار حق حضور در منطقه را ندارد.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    61 20
    انگلیس شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا و اروپا در جنگ غزه بوده است.
    • ناشناس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
      0 0
      تمام سیاستهای جهان و همینطور تغییر رژیم ها و تغییر مرزها ومذاهب همه روی اراده و خواست انگلیس هست و بقیه اجرا کنندگان سیاست او هستند.وثروتهای بزرگ را برای این تغییرات انگلیس خرج می کند. وهمه دولتها در واقع محلی هستند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    58 11
    نیروهای انگلیسی به همراه نیروهای آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای انگلیسی به همراه نیروهای آمریکایی از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟ نیروهای انگلیسی به همراه نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟ نیروهای انگلیسی به همراه نیروهای آمریکایی از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟ نیروهای انگلیسی به همراه نیروهای آمریکایی از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
  • قیمت بگید IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    47 7
    لندن چند؟
    • مهندس IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      6 32
      ازونایی که میرن فقط بازار قیمت میکنن مگه نه ؟
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    33 8
    انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون از انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی را در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    36 9
    ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا در این مدت 55 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    37 13
    سوال اینجاست که پس چرا آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل تاکنون در مورد برنامه هسته‌ای خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همکاری نمی کنند. اروپایی‌ها به هیچ یک از تعهدات برجامی خود عمل نکرده‌اند چرا که هیچ اختیاری از خودشان ندارند.
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    39 13
    نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو به علت جنایات جنگی و جنایات علیه بشر در جنگ غزه باید در دادگاه بین المللی کیفری محاکمه شود. سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    25 9
    هواپیماهای ائتلاف آمریکا 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند جنگنده‌ها و پهپادهای ائتلاف آمریکا طی 24 ساعت گذشته 6 بار حریم هوایی سوریه را نقض کردند. ائتلاف آمریکا همچنان از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت و پشتیبانی می کند. آمریکا جنایتکار و اروپا حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند. صهیونیست‌ها در اصل سرباز آمریکا هستند. تروریست‌ها در اصل سرباز آمریکا و اروپا هستند. مقامات جنایتکار رژیم اسرائیل و آمریکا باید محاکمه شوند.
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    30 6
    در این مدت 55 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    24 5
    اوکراین علیه مسکو و دیگر شهرهای روسیه از پهپاد های ساخت آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند. آمریکا بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. غرب بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ناتو بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. ترکیه بزرگ‌ترین مانع پایان جنگ اوکراین است. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بارها در رسانه های اعتراف و اعلام کرده است که ناتو تسلیحات مورد نیاز داعش را تامین می کند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ در افغانستان هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2003 تاکنون عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون عامل اصلی جنگ در سوریه هستند. کشورهای ناتو و مزدورانشان از سال 2015 تاکنون عامل اصلی جنگ در یمن هستند.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    35 6
    سران اسرائیل باید به خاطر جنایات جنگی و نسل کشی که علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه مرتکب شدند در دادگاه‌های بین المللی محاکمه شوند، همانطور که عاملان قتل عام سربرنیتسا محاکمه شدند. هرکسی که مرتکب این بی عدالتی شود از مجازات در امان نخواهد ماند، نتانیاهو و دار و دسته اش باید در مقابل دادگاه بین المللی پاسخگو باشند، جهان باید در کنار مردم فلسطین بایستد و جامعه جهانی نیز باید به سهم خود در قبال غزه عمل کند. همه جامعه جهانی باید در توقف جنایات علیه مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند و در برابر جنایات اسرائیل سکوت نکنند. غرب ترجیح داد چشم خود را بر کشتار غزه ببندد. غربی‌ها آنچه در غزه اتفاق می‌افتد را نمی‌بینند و نمی‌شنوند. متأسفانه کشور‌های غربی نمی‌توانند به عاملان قتل عام در فلسطین بگویند که قتل عام می‌کنند، غرب پشت سر ظالم می‌ایستد و قدرت آن را افزایش می‌دهد. اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 55 سال است که فلسطین را اشغال کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل جنایتکار 80 درصد فلسطینیان را در غزه آواره کرد
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    19 5
    صهیونیست‌ها هیچ جایگاهی در منطقه ندارند اگر حمایت آمریکا نبود، اسرائیل نمی‌توانست جنگ را ادامه دهد که رژیم اسرائیل تنها با حمایت آمریکا توانست جنگ در غزه را ادامه دهد. اسرائیل به همراه آمریکا و اروپا در نوار غزه مرتکب جنایات جنگی جنایات علیه بشر شده است. آمریکا جنایتکار و اروپا حق ندارند دم از حقوق بشر بزنند و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان هستند. رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به هر کاری دست خواهد زد. حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 55 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟ اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    23 4
    آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است. کمک هواپیماهای جاسوسی آمریکا به اسرائیل برای بمباران غزه/آمریکا جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بوده است.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    24 4
    ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 55 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند.
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    28 4
    یورش صهیونیست‌ها به غرب رام‌الله پیش از آزادی اسرای فلسطینی سازمان هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در پی تیراندازی اشغالگران به سمت فلسطینی‌ها مقابل زندان «عوفر» در غرب رام‌الله، ۵ نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها بسیار وخیم است.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    30 2
    وزیر خارجه آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد وزیر امور خارجه آمریکا بامداد پنجشنبه برای سومین بار از زمان عملیات «طوفان الاقصی» به فلسطین اشغالی سفر کرد.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    32 3
    ۰۱:۰۱ ۱۴۰۲-۹-۹/ اعتراض انگلیسی‌ها به همدستی لندن در جنایات رژیم صهیونیستی معترضان انگلیسی حامی فلسطین با تشکیل تجمعی تعطیلی یک شرکت مشاوره املاک را به خاطر روابط با یک شرکت جنگ‌افزار سازی رژیم صهیونیستی خواستار شدند. اعتراض انگلیسی‌ها به همدستی لندن در جنایات رژیم صهیونیستی به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معترضان حامی فلسطین با تشکیل تجمعی در شهر لندن در برابر دفتر شرکت مشاوره املاک «فیشر جرمن» خواستار تعطیلی این شرکت به دلیل روابطش با شرکت تسلیحات‌سازی «البیت سیستمز» رژیم صهیونیستی شدند. به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، این تظاهرات همچنین به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین در خارج از دفتر شرکت فیشر جرمن برپا شد. جمعیت تظاهرکنندگان همچنان که پرچم‌های فلسطین را حمل می‌کردند شرکت فیشر جرمن را متهم به اجاره دادن املاک به شرکت البیت سیستمز کرده و این شرکت اسرائیلی را عامل «ارتکاب نسل‌کشی» علیه مردم غزه اعلام کردند.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    30 3
    معترضان حامی فلسطین در تظاهرات چهارشنبه در لندن مجددا حمایت دولت بریتانیا از رژیم صهیونیستی در حملات علیه نوار غزه را محکوم کرده و شعارهایی در حمایت از فلسطینیان شامل «فلسطین را آزاد کنید» و شعار معروف «از رودخانه تا دریا فلسطین آزاد می‌شود» را سر دادند. به مناسبت روز جهان همبستگی با مردم فلسطین چند تظاهرات هماهنگ شده دیگر در حمایت از فلسطین در شهرهای دیگر بریتانیا شامل بیرمنگام، منچستر و لیورپول برگزار شد. شرکت جنگ‌افزارسازی البیت سیستمز تامین کننده تسلیحات رژیم صهیونیستی بوده و دولت بریتانیا نیز به خاطر ارتباطات این کشور با این شرکت هدف انتقاد واقع و به همدستی در جنایات رژیم صهیونیستی متهم شده است. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    31 3
    این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و علاوه بر به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند. رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است. حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از 14500 غیرنظامی منجر شده است. پس از هفت هفته حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، سرانجام توافق آتش بس موقتی میان حماس و رژیم صهیونیستی برای تبادل اُسرا حاصل شد.
  • سرباز وطن IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    30 4
    تحمل واقعیت ها سخته چون ایران داره به یک قدرت جهانی بسیار مهم تبدیل میشه پس بزار ببینن و آتیش بگیرن
  • اعتراض IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    20 3
    تحریم‌های آمریکا علیه 20 شخص و نهاد ایرانی/ آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد/ و باز هم 100 درصد آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند و از سال 1357تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • احمد IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    25 6
    واقعا راست گفته، چون کشور ایران تنها کشوریه که روباه صفتی انگلیس را نشان داده،دیگه از این حرفا نزتی و الا مثل اربات امریکا ضربه مغزی میشی فرزند روباه پیر
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    19 3
    کودک کشی صهیونیست ها و با حمایت آمریکا و غرب در جنین و غزه با نام مقابله با نیروهای مقاومت برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    24 4
    دوران استبداد و استعمار پیر فرتوت انگلیس به سر آمده ولی هنوز احمق هایی همچون وزیر مشاور دولت انگلیس در خواب غفلت هستند. بدانید دوران عوض شده و اگر خواب هستید از خواب غفلت خارج شوید دنیا منعبد از تفکرات احمقانه شما و حامیان صهیونیست تان نمی ترسد چون باور به خداوند متعال دارند و حق همیشه پیروز است.
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    22 4
    رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب از جنگ جهانی دوم بیشتر خبرنگار کشته است
  • عباس IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    28 2
    وزیر دولت در امور خاور میانه یعنی انگلیس این منطقه رو برای خودش می داند که وزیر برایش در نظر گرفته است .هنوز فکر می کنند باید دیگر کشورها را زیر سلطه خود داشته باشند . اولین گام برای برخورد با انگلیس این است که از نظر حقوقی بررسی شود باغ قلهک که در زمان قاجار به انگلیس داده شده است هنوز هم می تواند تحت مالکیت این کشور باشد یا نه . امکان پس گیری این باغ نیز باید به همه پرسی گذاشته شود تا مشخص شود مردم تمایل دارند اراضی کشورشان تحت مالکیت یک کشور خارجی باشد یا نه . متاسفانه دولت توانایی ورود به این گونه مسائل را به دلیل ضعف سیاسی و اختلاف نظر بین گروهای سیاسی که در این زمینه وجود دارد را ندارد .بهترین برخورد با کشورهای مانند انگلیس که خوی استعماری دارند جاری کردن این گونه موارد می باشد . باید دنبال نقاط ضعف و حساس این گونه کشورها گشت و روی این گونه موارد اصرار کرد. همچنین در خصوص جنگ غزه ایران باید با ارتباطی که حماس دارد موضوع پیگیری وضعیت دیپلمات های ربوده خودش را دوباره به جریان بی اندازد و آزادی مهم ترین اسیر اسرائیلی که در اختیار حماس می باشد را منوط به مشخص کردن اتباع خود کند
  • بابائی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    21 4
    انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تهدیدی برای کل منطقه و جهان بوده است و از سال 1918 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • بابائی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    21 3
    حملات وحشیانه «اسرائیل» در غزه جنایت جنگی است آمریکا،انگلیس، اروپا و سازمان های بیم المللی هم شریک جرم جنایت های اسرائیل در غزه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    22 3
    وزیر مشاور دولت انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.
  • اعتراض IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    24 2
    چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بین المللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند! دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود. دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    17 2
    مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند. مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    20 2
    درپاسخ به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران/ آمریکایی ها جنایتکار و هم اروپایی ها جنایتکار در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه به ایران اهانت و خیانت کردند پس ادامه مذاکرات برجام وین باز هم غلط و اشتباه است. طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است و باز هم 100 درصد فقط دروغ است میز مذاکره را ترک کنید 100 درصد فقط به نفع مردم ایران و کشور ایران است چون به خاطر مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • اعتراض32 IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    30 2
    و این در حالی است که دخالت و مداخله آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل و مزدورانشان در امور داخلی ایران همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    6 9
    مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟
  • اعتراض IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    14 2
    آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند. اروپا جنایتکار از سال 1945 تاکنون از ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی سوء استفاده کرده است و سوء استفاده می کند.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    17 2
    تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
  • بابائی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    13 2
    اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و امارات و ترکیه و اسرائیل و عربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    21 2
    ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    20 2
    بایدن، ترامپ، هر دو ثابت کردند که سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی هستند و هم تروریسم بین المللی هستند سران ترکیه از سال 2011 تاکنون به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه خیانت کردند تروریست های کشورهای غربی جنایتکار از سال 2011 تاکنون چگونه وارد سوریه و عراق شدند؟ 100 درصد فقط از طریق کشور ترکیه جنایتکار!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    17 2
    آمریکا بسیاری از کشورها را تحت فشار قرار داده تا به سوریه کمک نکنند آمریکا نقض حقوق بشر در جهان است و هم ضد حقوق بشر در دنیا بوده است.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    14 1
    بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    13 2
    آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون به اسم مبارزه با داعش در منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند. در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    17 1
    آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    12 1
    اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. و این در حالی است که اروپا به همراه ناتو، آمریکا و اسرائیل ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی جنگ اوکراین و روسیه بوده است.
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    9 1
    برخی دولت‌های اروپایی جنایتکار ناقض حقوق بین‌الملل صلاحیت توصیه دیگران را ندارند
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    16 1
    بنده از غنی‌سازی 84درصدی ایران؛ استقبال می‌کنم فرانسه جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما فرانسه جنایتکار به همراه سایر کشور اتحادیه اروپا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    10 1
    فرانسه: غنی‌سازی ایران نگران‌کننده است/ ولی بمب اتمی فرانسه نگران‌کننده نیست چرا شرم آور و تاسف بار است اتحادیه اروپا تاکنون 60 هزارسرباز اوکراینی را آموزش نظامی داده است.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    18 1
    عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار و از سال 2015 تاکنون بیش از 900 میلیارد دلار به یمن خسارت وارد کرده است.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    12 1
    ترامپ ثابت کرد که چوپان دروغگو است ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! هنوز هم هیچ خبری نابودی داعش نیست چرا؟ چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷ رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به سخنان خود درباره خلق تروریست های داعش توسط واشنگتن در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، مدعی شد: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم ترامپ: 30 روز دیگر داعش نابود می‌‌شود ترامپ: داعش را ۳۰ روزه نابود می‌کنم ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود! ترامپ: داعش تا ۳۰ روز آینده نابود می‌شود!
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    46 1
    دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است دست نمایندگان مجلس انگلیس به خون 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین به معنای مشارکت در قتل‌ها و ترو‌رهای این گروهک جنایتکار و منفور است. «همراهی نمایندگان مجلس انگلیس با منافقین یعنی اعلام مشارکت در قتل‌ها و ترورهای این گروهک جنایتکار و منفور؛ دست این نمایندگان نیز به خون بیش از 18 هزار شهید ترور در ایران آلوده است».
  • بابائی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    12 1
    آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    14 1
    بیانیه سه کشور اروپایی علیه فعالیت هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است/ و این در حالی است که سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای، برجام و غیره عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟ بیانیه مشترک تروئیکای اروپایی درباره برجام دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. و این در حالی است که اروپا از سال 1394 تاکنون به تعهدات برجامی عمل نکرده است چرا؟
  • حمید کرمانشاهی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    12 1
    انگلیس ها یک جنایتکار هستند = به مردم دنیا هم می گویند ایران ها باعث جنگ هستند افت و هزان افت برشما
  • حسن ازساوجبلاغ IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    16 1
    تهدید غیرقابل قبول عنوانی است که بیشتر لایق انگلیس است وهمرده های انگلیس.کشوری که در تمام نابسامانیها،کودتاها،خونریزیها،جنایت وترورهای سازمان یافته در حق مردم ایران وسایر ملتهای مظلوم دست داشته است. انگلیسهای مکار وحیله گر،خبیث وکثیف باید بدانند که دوره ی فرافکنی و تزویر تمام شده است وچشم ملتها باز شده ومردم دراقصی نقاط جهان بیدارشده اند و عملکردها را میبینند وحس میکنند.حقوق بشر انگلیسی،آمریکایی،اروپایی در قضیه جنایت اسرائیل علیه مردم بیدفاع وغیرنظامی غزه،کشتار بیش از بیست هزار نفر درخانه های خود،مراکز درمانی،بیمارستانها،معابر و....نشاندهنده ی چهره ی خبیث وجنایتکار اسرائیل که دست پرورده ی انگلیسیهاست را نمایان میکند.حقوق بشر حربه ای برای استثمار ملتهای مظلوم ودخالت درامورداخلی آنان و اقدام نظامی در تجزیه تاتصرف ممالک ملتهایی است که تابع این کشورهای ازخودراضی نشده ونمیشوند. انگلیس درجایگاهی نیست که پرچم امنیت خواهی برای ساکنان خلیج فارس وحومه را بردارد.فرزندان ایران زمین ومحورمقاومت جواب مناسبی در دریاهای خروشان بخصوص منطقه خلیج فارس،تنگه هرمز وباب المندب برای دشمنان انسانیت دارند.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    8 1
    بازرسی کشتی ها در تنگه هرمز حق جمهوری اسلامی است هر وقت بخواهیم می توانیم کشتی ها را در تنگه هرمز متوقف و بازرسی کنیم. به طور کلی متوقف کردن و بازرسی کشتی ها در تنگه هرمز حق جمهوری اسلامی است. هر وقت بخواهیم می توانیم کشتی ها را در تنگه هرمز متوقف و بازرسی کنیم. به طور کلی متوقف کردن و بازرسی کشتی ها در تنگه هرمز حق جمهوری اسلامی است درست است که در آبراه‌های جهانی قوانین بین المللی حاکم است و هیچ کشوری نمی‌تواند سلیقه‌ای عمل کند اما عبور و مرور بدون ضرر از آبراه‌های جهانی برای همه آزاد است مگر اینکه منافع ملی را تهدید کند.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 0
    مگرچندبین هزارپوند بدهی به مربی رادولت پرداخت نکرده استقلال کی بخاطر بدهی محکوم شده تیم حکومتی هرچه بدهی داشته باشد ازبین المال پرداخت میشود حتی اگر مجبور شوند بخاطر کمبود ارز ارزترجیحی راحذف نمایند و باتورم لب سابقه کمر حقوق بگیران زیرفشاراقتصادی خرد شود
  • بابائی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    2 1
    صهیونیست ها و تروریست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 2
    مسئولیت هرگونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است، زیرا رژیم صهیونیستی در حال تهدید جهان با بمب اتمی است. مسئولیت هرگونه اتفاق برعهده آژانس انرژی اتمی است، زیرا رژیم صهیونیستی NPT و پادمان را امضا نکرده است و امروز این رژیم در حال تهدید جهان با بمب اتمی است. با این آگاهی که امروز مردم در سراسر جهان پیدا کرده و از مظلومیت فلسطین حمایت کردند، موجبات رسوایی هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی فراهم شد. رسانه‌ها باید جنایات آمریکا و هم برخی کشورهای اروپایی در غزه را منعکس کنند. ارتش اسرائیل به همراه ارتش آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 54 روز صدها تن بمب روی مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه ریخته است. آژانس به تهدیدات اتمی رژیم صهیونیستی ورود کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لفاظی اسرائیل درباره سلاح هسته‌ای را نادیده می‌گیرد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکنون از بمب اتمی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل دفاع، حمایت و استقبال کرده است. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوکر آمریکا، غرب و اسرائیل بوده است.
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳/ رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متأسفانه هنوز هم درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد که آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵/ در پاسخ به دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل هر 11 دقیقه یک کودک در «یمن» جان می‌دهد مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار شماره یک و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک کجا هستند ازسال 2015 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵/ درپاسخ به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سگ هار آمریکا درمنطقه خاورمیانه تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴/ سوال اینجاست که سوریه از سال 2011 تاکنون علیه آمریکا جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل جنایتکار و هم تروریست ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه ، اسرائیل و مزدورانشان از سازمان ملل خیانتکار و هم شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار بیش از هزاران بار اعتراض و شکایت کرده است ولی متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون بررسی و رسیدگی نکرده اند، هیچ کاری، اقدامی، اعتراضی نمی کنند، از سال 2011 تاکنون خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟ پس برای همه مردم دنیا مشخص و روشن است که در سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل تاکنون قانون و عدالت وجود ندارد و تاکنون هم نداشته است. دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴/ شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند. اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
  • اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳/ اروپا حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد اروپایی که به دشمن ما اسلحه می‌داد حق ندارد درباره تسلیحات ما حرف بزند اروپا در جنگ تحمیلی 8 ساله شریک جرم جنایات رژیم صدام دیکتاتور بوده است. اروپا به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی در جنگ تحمیلی 8 سال انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، تسلیحات و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲/ دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند. دوستان آمریکا حامی القاعده هستند. دوستان آمریکا حامی داعش هستند. دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند. دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند. و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲/ عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود. بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲/ حرف شعار انقلاب از ابتدا تاکنون آمریکا دشمن و شیطان بوده است سوال ایجناست که پس دولت حسن روحانی همه جانبه با دشمن و شیطان مذاکره و همکاری کرده است
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱/ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱/ ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند. چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰/ گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است. دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰/ چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸/ واین در حالی است که کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون با دریافت رشوه و پول دلالی از برخی کشورهای عربی جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار بیش از 999 هزار تروریست را وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد. ترکیه ازسال 2011 تاکنون مقصر اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان تروریست ها درسوریه است. ترکیه ازسال 2011 تاکتون تمام تروریست های خارجی وارد سوریه وعراق کرده است. ترکیه تروریست های کشورهای اروپایی وارد سوریه و عراق کرده است. ترکیه عامل، جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه است. ترکیه عامل اصلی جنگ درسوریه است. ترکیه عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درسوریه است. ازسال 2011 تاکنون بیش از999 هزارتروریست ازطریق کشورترکیه وارد سوریه وعراق شده اند.
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷/ وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1 1
    پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶/ شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است. جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.
  • محفوظ IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    به مرگ گرفتین که به تب راضیشون کنین ؟ ایران دمکراتیک ترین راه حل را پیشنهاد کرده که باید به تصویب سازمان ملل برسه در غیر این صورت هیچ راه حلی موجبات آرامش در فلسطین اشغالی و به تبع آن حامیان قلدرشان را فراهم نخواهد کرد.
  • هیبت وشکوه US ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    سالهاست این مزخرفات میگویی وبه جای عمل به ان شهرک میسازیدزر میزنید،، اعراب گفتندبرگردبه سال ۱۹۶۷،،چرابلندیهای جولان سوریه راغضب کردی وزر زیادی میزنی قانونابایدمیگفتندبرومرز۱۹۴۷ اماخواستند صلح وووستی برقرارشودگفتند۱۹۶۷ ولی شمامرتب سهرک ساختیدچرااراضی سوریه بلندی جولان اشغال کردیدوخا رج نمیشویدتاسوریه باشماصلح کند؟؟ووو شمامزخرف ودر وغ گوییدمثل برجام که دروغتان اثبات شد،،
  • اکبر IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    سران انگلیس باید به جزیره انگلیس بچسبند که با شیوع انواع فساد، فقر، تبعیض و دیکتاتوری ضد انسانی و حضور رو به تزاید جمهوری‌خواهان و معترضین به نظام موروثی سلطنتی فاسد. حامی آپارتاید صهیونیستی! این جزیره تکه تکه نشود. مردم انقلابی ایران شما را با پس گردنی از وطنشان و بزودی بهمراه بقیه جنگ افروزان از غرب آسیا اخراج خواهند کرد. برای شما بسیار دردناک است! توان و قدرت محور مقاومت شما را به وحشت انداخته. به جزیرهتان بچسبید تا سوراخ روباه را از دست ندهید!
  • شهروند IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    مردم‌ دنیا میدانند هرجاجنگ وجنایت وقتل و عام اتفاق می‌افتد رد پای آمریکا واسرائیل وانگلیس تروریست وجنایتکار وشروردیده میشود،کشتار وقتل و عام هزاران کودک وزن وبیمارومجروح و بمباران بیمارستان هاومدارس وکلیساومسجد،لکه ننگ ابدی است که برپیشانی سردمداران ملعون این کشورهانقش بست وسازمانهای بین‌المللی خائن ازمحکومیت وبرخوردبااین چندکشورجنایتکارخودداری کردندکه یقیناشریک این جنایتکارانند