لژیونرهای ایرانی هفته نسبتا بدی را در تورنمنت‌های اروپایی پشت سر گذاشتند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، این هفته اوضاع برای لژیونرهای ایرانی در لیگ قهرمانان و یورولیگ اصلا خوب پیش نرفت. هیچ‌یک از این بازیکنان در دیدارهای اروپایی این هفته برنده نشدند؛ ۲نفر اصلا در فهرست قرار نداشتند و از بین همه این نفرات فقط مهدی طارمی و حاج‌صفی برای تیم‌هایشان بازی کردند. به‌طور کلی لژیونرهای ایرانی روزهای خوبی را در این فصل از فوتبال اروپا سپری نمی‌کنند.

علیرضا و تماشای شکست از بیرون

آخرین امید فاینورد به ماندن در لیگ قهرمانان اروپا، پیروزی مقابل اتلتی بود، اما آنها در شبی که ۲گل‌به‌خودی زدند، نتیجه بازی را نیز واگذار کردند تا دیگر شانسی برای رسیدن به دور حذفی نداشته باشند. علیرضا جهانبخش که در اردوی آخر تیم ملی و نبرد با هنگ‌کنگ مصدوم شده بود، در فهرست تیمش قرار نداشت و این شکست را از بیرون زمین تماشا کرد. او در موقعیت بدی مصدوم شد و بازی بسیار مهمی را از دست داد؛ نبردی که سرنوشت فاینورد در این گروه به‌شدت به گرفتن ۳امتیاز آن وابسته بود.

تبعید به لیگ کنفرانس

تیم میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی نیز این هفته با شکستی که مقابل برایتون خورد، شانسی برای رسیدن به دور بعدی رقابت‌های یورولیگ ندارد. آاک آتن در این بازی با یک پنالتی باخت و نتوانست به دور بعدی راه پیدا کند. این تیم فعلا در رده سوم جدول حضور دارد و اگر این رده را حفظ کند، به لیگ کنفرانس اروپا خواهد رفت. این هفته احسان ۹۰دقیقه برای تیمش بازی کرد و میلاد حتی یک دقیقه هم در زمین مسابقه حضور نداشت.

جایی که خالی بود

رم مورینیو نیز ۲امتیاز دیگر را در لیگ اروپا از دست داد. پس از پایان مسابقه، ژوزه بار دیگر به جای خالی سردار آزمون اشاره کرد؛ بازیکنی که در فهرست اروپایی رم حضور ندارد و بدون‌شک اگر در این فهرست قرار داشت، می‌توانست به تیمش کمک کند. با این میزان از علاقه آقای خاص به سردار و اشاره مداوم او به این بازیکن در روزهای گذشته، اصلا بعید نیست که باشگاه رم با حضور آزمون در جام‌ملت‌ها مخالفت کند و این بازیکن در این تورنمنت غایب باشد!

مهدی؛ دور از فرم

مهدی طارمی در بازی رفت با بارسا، یکی از بهترین‌های تیمش بود اما در بازی برگشت، اصلا خوب نبود و دور از فرم ایده‌آل ظاهر شد. به‌طور کلی به لحاظ آماری، این فصل، بدترین فصل حضور مهدی در پورتو به شمار می‌رود. به‌نظر می‌رسد او دوست داشت در این تابستان باشگاه را ترک کند و ماندن در پورتو، انگیزه‌اش را کاهش داده است. شکست در اسپانیا، همه‌چیز را برای تیم پرتغالی دشوار کرده است. پورتو باید بازی آخرش در گروه را مقابل شاختار انجام بدهد و هر نتیجه‌ای‌ جز شکست، این تیم را به دور بعدی می‌برد اما شاختار در دیدار خانگی قبلی، بارسا را شکست داد و بدون تردید حریف سرسختی برای پورتو خواهد بود.

کد خبر 812201
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha