سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بحران اصلی این تیم را نداشتن مهاجم گلزن می داند و از خرید نبیل باهویی انتقاد می کند.

حمید درخشان

حمید درخشان در مصاحبه با همشهری آنلاین، در خصوص وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با النصر گفت: شرایط پرسپولیس بد نیست و گرفتن یک امتیاز از بازی با النصر باعث شد تا امیدهای این تیم برای صعود از مرحله گروهی زنده بماند. بازی با الدحیل هم از نظر من آسان نیست و اینطور نیست که تصور کنیم قرار است پرسپولیس به راحتی برنده شود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ولی من امیدوارم پرسپولیس برد بازی رفت را تکرار کند و با گرفتن ۳ امتیاز خانگی این بازی به مرحله بعدی صعود کند.

درخشان با اشاره به شرایط بحرانی پرسپولیس در خط حمله، عنوان کرد: پرسپولیس در خط جلو صلابت همیشگی را ندارد و این به دلیل نداشتن یک مهاجم شش دانگ و گلزن است که بتواند توپ‌ها را تبدیل به گل کند. این موضوع در چند بازی گذشته به ضرر پرسپولیس شده و متاسفانه شرایط طوری است که الان هم نمی‌توان بازیکن جدیدی به تیم اضافه کرد. داشتن مهاجم گلزن در هر تیمی می‌تواند روی نتایج و بردها تاثیر بسزایی داشته باشد ولی در حال حاضر این موضوع برای پرسپولیس تبدیل به بحران شده است.

درخشان در خصوص اضافه شدن نبیل باهویی و انتقادهایی که بابت جذب این بازیکن صورت گرفت، تاکید کرد: نمی دانم چه باید بگویم ولی خرید باهویی واقعا اتفاق عجیبی بود. سرمربی تیم گفت که باهویی در لیست او قرار نداشت و حرف و حدیث‌های زیادی هم در مورد جذب باهویی وجود دارد که فکر می‌کنم باشگاه می‌تواند در این زمینه صحبت کند. او تا حالا هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده و جذب این بازیکن واقعا اتفاق عجیبی بود.

سرمربی اسبق سرخ‌ها در مورد اینکه پیش‌بینی اش از نتیجه بازی با الدحیل چیست، گفت: پیش‌بینی من این است که بای را ۲ بر صفر می‌بریم ولی امیدوارم پرسپولیس با گل‌های زیاد برنده این بازی شود تا برای صعود کارش به اما و اگر و تفاضل گل نرسد.

کد خبر 812655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha