یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱
۰ نفر

 مدیرعامل پرسپولیس در مورد عرضه بلیت در بازار سیاه به هواداران این تیم هشدار داد.

استقبال رضا درویش از تیم النصر در فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه مراسم تجلیل از حسین کلانی در خصوص فروش بلیت در بازار سیاه برای دیدار الدحیل گفت: کسانی که از بازاری غیر از فضای سامانه بلیت خریدند، نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند. بلیت بر اساس کد ملی صادر می‌شود و کسی نمی‌تواند با کدملی شما بلیت بخرد و وارد ورزشگاه شود.

وی افزود: اعلام می‌کنم که با هزینه بیخود بلیت نخرند، چون از ورود کسانی که بازار سیاه خریدند، جلوگیری خواهد شد. این بازی بین‌المللی است و زیر نظر ای‌اف‌سی برگزار خواهد شد و اگر کسی نتوانسته بلیت بگیرد، ازدحام جلوی استادیوم نداشته باشند. طبق استانداردها راهروها جایی نیست که هواداران بتوانند استفاده کنند.

او با اشاره به پروتکل‌های ای‌اف‌سی عنوان کرد: اینجا آبروی ایران و پرسپولیس وسط است و امیدوارم طوری نشود که به دلیل بی‌مبالاتی مشمول جریمه شویم. همین که هواداران نشان دادند چقدر مشتاق هستند و یقینا با انرژی مثبتی که می‌دهند، تیممان هم نتیجه‌ای خواهد گرفت که ملت ایران شاد شود.

کد خبر 812823
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    آقای درویش تعطیل کن این بند بساط توحق هوادار هست تیم شو حمایت کنه اون هم تو بازی که حکم فینال داره مطمعن باش از تمام ایران برای حمایت پرسپولیس میان تهران سه شنبه آزادی باید جهنم بشه اگه کوچک ترین بی احترامی بش به هوادار بازیکن ها نباید برن تو زمین به امید موفقیت تیم بزرگ ومردمی ایران پرسپولیس مظلوم ♥️♥️♥️♥️