شاخه نظامی جنبش حماس ظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد: رزمندگان ما از صبح امروز تاکنون ۵ دستگاه تانک و پنج دستگاه نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شرق غزه با راکت های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کردند.

ارتش اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین ، همچنین گردان های القسام در این زمینه اعلام کرد: رزمندگان ما همچنین شماری از نظامیان صهیونیست را از فاصله نزدیک در منطقه شیخ رضوان کشته و سالم به مقرهای خود بازگشتند.

واکنش مقام حماس به تهدید ترور رهبران مقاومت

دیروز (۱۲ آذر ماه) نیز مرگبارترین روز نظامیان صهیونیست در ۷۵ سال گذشته (از زمان تاسیس) بوده است به حدی که ۷۵ نظامی اسراییل فقط در غزه به هلاکت رسیدند. کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از "برهام مئیر" تحلیلگر نظامی اسراییل اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی، نفربر و تانک اسراییل (رژیم صهیونیستی) در نوار غزه منهدم شده و ۷۵ نظامی هم کشته شده است؛ مقاومت فلسطین چند فیلم کوتاه از هلاکت نظامیان صهیونیست منتشر کرده و این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما فقط به کشته شدن ۳ نظامی دیگر این رژیم در این تاریخ اعتراف کرده است که البته باید آمار کشته ها و خسارت های ارتش اسراییل توسط رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی را نیز به آن افزود.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه و هدف قرار دادن مردم بی دفاع این منطقه کرده است که در اثر آن تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.


کد خبر 813024
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha