مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

زمان عطر زدن تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری آن دارد. اگر عطر با توجه به زمان استفاده، موقعیت های خاص و فصل مورد نظر انتخاب شود،‌ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در این محتوا به بررسی بهترین زمان برای عطر زدن می پردازیم.

image-20231204172938-1.jpeg

عطرهای ملایم برای شروع روز و عطرهای تند و سنگین برای یک مهمانی خاص شبانه مناسب هستند. عطرها بهتر است روی پوست تمیز و بلافاصله بعد از استحمام استفاده شوند تا ماندگاری شان افزایش یابد. البته نه تنها زمان استفاده از عطر بلکه کیفیت عطر خریداری شده نیز بر میزان ماندگاری آن تاثیرگذار است. عطرهای فیک و تقلبی کیفیت پایینی دارند و ماندگار نیستند. بهتر است برای خرید عطر اصل، فروشگاه های معتبری چون گالری مارسلا را انتخاب کنید.

عطر زدن در صبح

برخی معتقدند بهترین زمان عطر زدن، صبح بعد از خروج از رختخواب است. نمی توان این موضوع را انکار کرد که بیرون آمدن از رختخواب در صبح های خیلی زود می تواند تبدیل به یک چالش شود. در آغاز زودهنگام روز همه چیز مبهم به نظر می رسد و سطح انرژی شما پایین است. عطرهای صبحگاهی بهترین سلاح برای پیروز شدن در این نبرد ناعادلانه هستند. این عطر ها به شدت انرژی بخش بوده و بوییدن آن ها کسلی و تنبلی را از شما دور می کند.

در عطرهای صبحگاهی از نت های مرکبات و ترکیبات گیاهی استفاده می شود که بسیار با طراوت هستند و خلق و خوی شما را تقویت می کنند. تنها یک اسپری از این عطرها مانند یک اکسیر جادویی عمل کرده و شما را آماده فتح جهان می کند! عطرهایی با نت های نشاط آور قهوه، فلفل صورتی، نت های آبی و دریایی، مرکبات، چوب و نعناع برای آغاز یک روز پر مشغله مناسب هستند. عطر هرمس زنانه و عطر ژان پل گوتیه مردانه بهترین انتخاب ها برای آغاز یک صبح دل انگیز هستند. قیمت عطر هرمس و قیمت ادکلن ژان پل گوتیه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و برای انتخاب روزانه مناسب هستند.

عطر زدن در طول روز

از نظر عموم مردم، طول روز بهترین زمان عطر زدن است. عطر زدن در طول روز به بهبود تعامل شما با دیگران و افزایش اعتماد به نفس‌تان در محافل عمومی کمک می کند. همچنین خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و حافظه تان را تقویت می کند. یک عطر مناسب به آرامش شما کمک کرده و راندمان کاری و تمرکزتان را در طول روز افزایش می دهد. توصیه می شود یک عطر مقرون به صرفه با ماندگاری بالا را برای استفاده منظم در طول روز انتخاب کنید. عطر روزانه عطری است که برای موقعیت های مختلف چون باشگاه، خرید، پیاده روی، محل کار و غیره مناسب باشد. این عطر باید ماندگار و دارای رایحه ملایم باشد و بدون خودنمایی، آزار دیگران و ایجاد سردرد، شما را خوشبو کند. ادکلن هرمس یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما است. قیمت عطر آمواج نیز مناسب بوده و برای استفاده روزانه مناسب است.

عطر زدن در طول شب

عطر زدن در شب

اگر شب ها راحت نمی خوابید، بهترین زمان عطر زدن برای شما درست قبل از رفتن به رختخواب است. بوییدن برخی از رایحه ها می تواند باعث ایجاد حس آرامش شود. بر اساس تحقیقات علمی عطرها می توانند بهترین راه برای مقابله با کم خوابی و بی خوابی و کاهش استرس و فشار باشند. این عطر ها با افزایش تولید سروتونین و ترشح دوپامین حس شادی و خلق و خوی شما را بهبود می بخشند. عطرهای حاوی عصاره یاس، اسطوخودوس، وانیل و چوب صندل بهترین انتخاب ها در طول شب هستند.

عطر زدن در موقعیت های خاص

یادگیری زمان عطر زدن و اینکه آیا اصلاً باید از آن استفاده کنید یا خیر، مستقیماً به محیط شما بستگی دارد. عطرهای خاص برای موقعیت های خاص ایدئال هستند. بنابراین دانستن اینکه چه عطری برای چه موقعیتی مناسب است می تواند به بهبود تعامل شما با دیگران کمک کند. انتخاب عطر به این بستگی دارد که قرار است روز خود را در چه موقعیت هایی بگذرانید؟ اینکه قرار است سر کار بروید یا بعد از اتمام کار یک قرار دوستانه دارید، بر انتخاب شما تاثیر می گذارد. توصیه می شود عطر های خاص و گران قیمت با ماندگاری و پخش بوی بالا را برای استفاده در موقعیت های خاص کنار بگذارید. امواج یکی از منحصر به فرد ترین عطرها برای موقعیت های خاص است. قیمت ادکلن آمواج اصل را می توانید در سایت اینترنتی گالری عطر Marcella مشاهده کنید.

عطر زدن در فصلهای مختلف

عطر زدن در فصل‌های مختلف

در زمان عطر زدن باید به فصل نیز توجه کنید، زیرا عطر ها نسبت به دما واکنش های متفاوتی نشان می دهند. عطرهای گرم برای فصول سرد و عطرهای خنک برای روزهای گرم مناسب هستند. از عطر های معتدل نیز می توانید در تمام فصول استفاده کنید. نت های مرکبات و گل ها در فصل بهار و عطرهای خنک و دریایی با رایحه میوه، یاس و ترنج در فصل تابستان ماندگارتر هستند. نت های گرم چون نعناع، عنبر، ادویه جات، وانیل، عود و غیره نیز برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب و ماندگار هستند. عطرهای ژان پل گوتیه، امواج و هرمس می توانند انتخاب های فصلی متفاوتی برای شما باشند. تمامی مشخصات به همراه قیمت عطر ژان پل گوتیه، امواج و قیمت ادکلن amouage در سامانه اینترنتی گالری عطر مارسلا قابل مشاهده است.

کد خبر 813098

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha