اینتر در ادامه روزهای خوبش ناپولی را هم ۳ بر صفر شکست داد تا حالا شانس اول قهرمانی سری آ باشد.

اینتر - ناپولی

به گزارش همشهری‌آنلاین، اینترمیلان فصل پیش تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت و از سیتی قهرمان بهتر بازی کرد اما جام سری‌آ را به ناپولی تقدیم کرد. حالا اینتر با سیمونه اینتزاگی یکی از بهترین تیم‌های اروپایی است. آنها در خانه قهرمان فصل پیش، ۳ بر صفر برنده شدند.

ناپولی پس از رفتن اسپالتی به تیم ملی ایتالیا روز خوش ندیده. آنها ابتدا با رودی گارسیا به یک تیم معمولی تبدیل شدند و حالا با ماتزاری هم در دومین دوره حضورش روی نیمکت این تیم، نتوانسته‌اند به توفیقی دست یابند. پس از شکست ۴ بر ۲ به رئال‌مادرید، یک باخت خانگی از اینتر تقریبا همه را از پارتنوپی ناامید کرده است. البته در بازی با اینتر میزبان به عملکرد داوری اعتراض شدید داشت و باشگاه معتقد بود که گل اول روی لوبوتکا خطا بود و پنالتی روی اوسیمن نیز گرفته نشد. برای همین ماتزاری از حضور در کنفرانس مطبوعاتی خودداری کرد.

اینتزاگی همه بزرگان را از پیش‌رو برمی‌دارد. البته تیم او هفته پیش مقابل یووه بازی بدی داشت و مساوی کرد. عملکرد اینتر در بازی‌های بزرگ فصل اول سری‌آ؛ برد ۴ بر یک فیورنتینا، پیروزی ۵ بر یک مقابل آث‌میلان، برد یک بر صفر رم، پیروزی ۲ بر یک مقابل آتالانتا، تساوی یک- یک با یوونتوس وپیروزی ۳ بر صفر مقابل ناپولی. آنها ۱۳‌روز دیگر با لاتزیو بازی دارند.

اینترمیلان بیشترین برد خارج از خانه (۶) و کمترین گل خورده خارج از خانه (۲) در ۵ لیگ معتبر اروپایی دارد.

اینتر پس از فصل‌های ۲۰-۲۰۱۹(۷) و ۱۳-۲۰۱۲(۶) برای سومین بار در تاریخ سری‌آ در ۶ بازی از ۷ بازی اول خارج از خانه خود در یک تورنمنت پیروز شده است.

پس از ۴۶ سال اینتر با حداقل ۳ گل اختلاف در زمین ناپولی پیروز شد. آخرین بار سال ۱۹۷۷ بود که اینتر موفق شد در زمین ناپولی ۳ بر صفر این تیم را شکست دهد.

اینتر در ۹ بازی از ۱۲ بازی اخیر خارج از خانه خود در سری‌آ دروازه خود را بسته نگه داشته است. آنها فقط در یکی از ۱۸ بازی قبلی خارج از خانه خود در این رقابت‌ها گل نخورده بودند.

کد خبر 813274
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha