سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به اتهام‌زنی‌های دولت انگلیس در مورد ارتباط ایران با حملات صورت گرفته در دریای سرخ واکنش نشان داد.

ناصر کنعانی

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهام بی پایه و اساس دولت انگلیس در مورد ارتباط ایران با حملات صورت گرفته در دریای سرخ، اظهار داشت: این ادعاها با اهداف خاص سیاسی مطرح می‌شوند و حاکی از تلاش مقامات انگلیس برای وارونه نمایی واقعیت‌های منطقه و نیز بیانگر تأثیر پذیری آنها از ترجیحات طرف‌های ثالث از جمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اظهارات و اقدامات غیرسازنده برخی مقامات انگلیسی که خود عاملی برای تهدید صلح و ثبات منطقه‌ای و بین المللی است، تاکید کرد: همان طور که قبلا به صراحت اعلام‌ کرده‌ایم، گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله و پاسخ گویی به جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران دستور نمی‌گیرند. این گروه‌ها به تشخیص خود و بر اساس اصول و اولویت‌ها و منافع کشور و مردمشان تصمیم گرفته و عمل می‌کنند.

کنعانی به مقامات انگلیس توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی‌پایه و اساس، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم نموده و تلاش خود را صرف توقف جنایات جنگی این رژیم علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطین و تسهیل ارائه کمک‌های بشردوستانه وفق مقررات و مسئولیت‌های بین‌المللی نمایند.

کد خبر 813400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 24
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    35 5
    سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰/ هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
    • مقدس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      1 0
      اين جزيره ( انگل ستان ) قرن هاست يد طولانى در دزدى دريائى دارد اصولا از ابتداى تاريخ دريانوردى در جهان ساكنين بى فرهنگ و وحشى و تبهكار اين جزيره بنيانگذار و پرچمدار دزدى دريائى بوده و هستند ، اقدامات انسانى كشور يمن فقط براى دفاع از مسلمانان و مظلومان تاريخ هست همينطور به سردسته دزدان دريائى بفهمانند كه كت تن كى هست همين .
  • اعتراض IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    19 2
    حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است. نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن ندارند.
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    23 3
    انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 2
    انگلیس جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • اعتراض IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 2
    و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 2 ماه انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    26 1
    نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    27 3
    آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند.
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    29 1
    انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    30 1
    نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟
  • اعتراض IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 0
    اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان بوده است و از سال 1400 تاکنون فقط با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و وهمه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادارد..
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    35 1
    حملات اسرائیل به پایگاه‌های ایرانی در سوریه بدون پاسخ نمی‌ماند و ما هم به دنبال پاسخ مناسب به حملات رژیم صهیونیستی علیه سوریه و لنبان هستیم
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    21 1
    دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    26 1
    جنایات در غزه برای جامعه جهانی شرم‌آور است که برای جامعه بین المللی شرم آور است که به صهیونیست‌ها اجازه دهد به جنایات خود اعم از نسل کشی و کشتار دسته جمعی ادامه دهند.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 1
    قتل عام مقامات اشغالگر علیه برادران در غزه احساس بی‌عدالتی و ناتوانی مشروعیت بین‌المللی را عمیق‌تر می‌کند و برای جامعه جهانی شرم‌آور است که اجازه دهیم این جنایت شنیع برای یک دوره نزدیک به دو ماه، که طی آن کشتار سیستماتیک و عمدی غیرنظامیان بی گناه، از جمله کسانی که در آن زنان و کودکان هستند، ادامه داشته باشد.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    21 1
    کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه درک نمی کنند، نمی کنند و نمی فهمند.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    24 1
    آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    27 1
    آیا کشتن کودکان دفاع از خود است؟ هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود که تحت تاثیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، در هر 10 دقیقه حداقل یک کودک کشته می‌شود.
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    30 1
    سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰/ کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه درک نمی کنند، نمی کنند و نمی فهمند.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    24 1
    آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    33 1
    آمریکا از چین خواست کشورهای منطقه را به حفظ آرامش دعوت کند/ و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر 100درصد فقط عامل اصلی جنگ در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، لیبی و یمن بوده است. هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    28 1
    یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد گروه بین الملل: در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. به گزارش بولتن نیوز نفتکش سی ویولت حامل یک میلیون بشکه نفت آذربایجان روز 21 اکتبر از بندر جیهان به سمت بندر ایلات اسرائیل حرکت کرد. به گزارش بلومبرگ، نفتکش 900 متری سی ویولت که بندر جیهان را ترک کرده بود، بیش از یک میلیون بشکه نفت آذربایجان را به اسرائیل منتقل کرده است. اگرچه این نفتکش رسما به سمت بندر عقبه اردن در حرکت است، اما برخی منابع در گفتگو با بلومبرگ تأیید کردند که بشکه های خریداری شده توسط نفت پاز به بندر ایلات در اسرائیل تحویل داده می شود...
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    21 1
    نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    24 0
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    26 0
    سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    25 0
    رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    21 0
    هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 60 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    27 0
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 60 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    32 0
    اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    27 0
    متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    27 0
    ۱۷:۰۴۱۴ آذر ۱۴۰۲/ کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه درک نمی کنند، نمی کنند و نمی فهمند.
  • اعتراض IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    54 1
    ایران متأسفانه هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    48 0
    دست کم ۱۵۸۹۹ فلسطینی از زمان آغاز جنگ در غزه شهید شده اند. سخنگوی این وزارتخانه گفت که حدود ۷۰ درصد از شهدا زن و کودک هستند. بر اساس آخرین آمار، تعداد مجروحان حداقل ۴۲۰۰۰ نفر است. ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت دو ماه درک نمی کنند، نمی کنند و نمی فهمند.
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    21 0
    اتهام‌زنی‌های دولت انگلیس دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت رئیسی، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    3 0
    ایران باید اسرائیل را بزند نه آمریکا را ، زدن آمریکا در این شرایط قطعا به ضرر ایران و فلسطین است ، این راهمه عقلا ودلسوزان نظام تاکید دارند، زدن اسرائیل از اوجب واجبات است وباید اورا به هرطریقی زد ‌
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    21 1
    اتاق فرماندهی ارتش اسرائیل در جنوب غزه هدف قرار گرفت
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    22 1
    یمنی‌ها تا همین چندسال قبل توسط بیشتر کشورهای عربی به رهبری عربستان تحریم و درگیر جنگ بودند. حالا اما بیشتر مردم منطقه به شجاعت آنان غبطه می‌خورند. خداوند بر عزتشان بیفزاید که مردانه به حمایت از غزه و مقابله با رژیم کودک‌کش ادامه می‌دهند.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    19 1
    با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی و اینکه امام خامنه‌ای عزیز فرمودند زمان بزن در رو تمام شده است، از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    12 1
    حماس سال‌ها عملیات طوفان الاقصی را با کمک عواملش در اسرائیل برنامه ریزی کرد
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    29 1
    عامل اصلی حمله به غزه آمریکا جنایتکار است. عامل اصلی حمله به غزه انگلیس جنایتکار است.
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    23 1
    سرویس‌های اطلاعاتی ۵ کشور در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند که سرویس‌های اطلاعاتی 5 کشور غربی در اتاق عملیات تل‌آویو مشارکت دارند اما تا کنون شکست خورده‌اند. که اسرائیل تا الان در سطح اطلاعات نظامی هم شکست خورده است. در حال حاضر پنج کشور در سطح اطلاعاتی و استخباراتی در دو اتاق عملیات اسرائیل مشارکت دارند که یک اتاق عملیات اطلاعاتی در تل‌آویو است و یک اتاق در مجاورت نوار غزه است و کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در آن حضور دارند.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    20 1
    کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 2 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب 5 کشور غربی جنایتکار در این مدت 2 ماه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    18 1
    کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در این مدت 8 در جنگ یمن هم تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند.
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    21 1
    نیروی دریایی انگلیس جنایتکار حق حضور در آب‌های دریای سرخ را ندارند.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    30 1
    دولت انگلیس جنایتکار رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    22 1
    کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا در جنگ تحمیلی هشت ساله هم تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    22 1
    سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹/ آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، و احتمالا کانادا به کمک صهیونیست ها به جنگ زن و بچه در غزه آمدند.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    29 0
    انصارالله: عملیات نظامی در دریای سرخ تنها علیه کشتی‌های اسرائیلی است عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که عملیات نظامی نیروهای یمنی در دریای سرخ و دریای مکران تنها علیه کشتی‌های اسرائیلی است.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    18 0
    شمار شهدای غزه از مرز ۱۶ هزار عبور کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون (طی دو ماه گذشته) به ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر رسید. که ارتش رژیم صهیونیستی از زمان پایان یافتن آتش‌بس در غزه مرتکب ۹۹۹ مورد جنایت و کشتار علیه فلسطینیان شده است که در نتیجه آن ۱۲۴۰ نفر به شهادت رسیدند و شمار شهدا نیز به ۱۶ هزار و ۲۴۸ نفر افزایش یافت.
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    26 0
    حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد.
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    21 0
    حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری + فیلم ارتش رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه در حملات شدید به جنوب لبنان، از بمب‌های ممنوعه فسفری استفاده کرد. حملات شدید صهیونیست‌ها به جنوب لبنان با مهمات فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    20 0
    چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۳/ جنایتکار غربی باید از منطقه خارج شوند
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    18 0
    عامل اصلی حمله به غزه آمریکا است. بیش از ۶۱ درصد واحدهای مسکونی غزه نابود شده است.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    27 0
    بنده از حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق استقبال می کنم
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    25 0
    نماینده اسرائیل باید از سازمان ملل اخراج شود
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    28 0
    نیروی هوایی آمریکا در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. نیروی هوایی اسرائیل در جنگ غزه مرتکب جنابت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    22 0
    ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    24 0
    تمام غربی ها و سازمان های به اصطلاح مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایت های صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
  • اعتراض IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    24 0
    سوال اینجاست که پس چرا دیوان بین‌المللی کیفری به وظیفه‌اش درباره جنایات صهیونیست‌ها و مزدورانشان عمل نمی کند که هزاران آدم کشته شده‌اند و نسل‌کشی در غزه رخ داده است، به وظیفه ذاتی خودش عمل نکند، دیگر وجود آن چه اهمیتی دارد؟