مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ در میادین با قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو ارزان‌تر از بازار خبر داد.

قیمت مرغ

به گزارش همشهری آنلاین، ایوب فصاحت با بیان اینکه عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود، افزود: قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار افزود: در ۶ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

کد خبر 813990
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • US ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    به این می گویند ارزانی مرغ کیلویی ۷هزارتومان به ۷۶۵۰۰ بعد گویند مردم مرغ کیلویی صدهزار توانی نخرید کلی تاکسی یا آژانس سوار شوید و بروید میادین میوه مرغ کیلویی ۷۶۵۰۰ خریداری نمایبد
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    از منبع و بودجه ی کسب جرایم از متخلفان کسب جریمه ( اخذ جرایم از متخلفان ) از متخلفان در معبر شهید نواب صفوی - مسجد سید و.... اصفهان توسط ثبت تخلف در کلان شهر صنعتی اصفهان می توان ایستگاه های جدید اتوبوس بی ار تی در معبر حکیم نظامی - و..... اصفهان احداث نمود.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    الان در مغازه ها 99000 تومان شده این اختلاف برای چیست........