مصطفی میرحسینی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان از تحقق وعده این ستاد، در ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مردم سیستان خبر داد.

بیمارستان سیار

به گزارش همشهری، این بیمارستان قرار است به عنوان بزرگترین بیمارستان سیار کشور به مدت ۱۰ روز در ۴ حوزه تخصصی گوارش، ریه، چشم پزشکی و قلب به ارائه خدمات بپردازد. هرچند علاوه بر این خدمات اصلی، خدمات دندانپزشکی، عمومی، ویزیت، تجویز و تحویل دارو نیز به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سیار خاورمیانه در سال‌های اخیر توسط ستاد اجرایی فرمان امام ساخته شده است که اربعین امسال، در دو نقطه مرز مهران و عمود ٩٨٩ بین مسیر نجف تا کربلا مستقر شده بود.

این بیمارستان دارای ۹۹ تخت بستری، دو اتاق عمل و جراحی، اتاق زایمان، دستگاه سونوگرافی، ماموگرافی، اورژانس، داروخانه و همه تجهیزات یک بیمارستان تخصصی است و در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی به سرعت در محل وقوع حاضر شده و خدمات می‌دهد. همچنین این بیمارستان مجهز به امکان تله مدیسین و دوراپزشکی است و می‌تواند از طریق اتصال به دیتا سنتر سامانه ۴۰۳۰ خدمات فوق تخصصی را از بیمارستان‌های مادر دریافت کند.

کد خبر 814448

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha