تعداد شوت‌های داخل چارچوب دو تیم دقیقا به اندازه گل‌های بازی بود یعنی ۴ بر یک!

سپاهان مس

همشهری آنلاین: سپاهان که در تمام بازی‌های این فصل خودش گل زده، در بازی با مس رفسنجان هم ۴گل زد و یک برد دیگر به دست آورد. جالب اینکه هر ۴گل سپاهان در نیمه دوم زده شد تا این تیم به آماری جالب برسد؛ از ۱۹گل آخر سپاهان در تمامی رقابت‌ها ۱۵گل در نیمه دوم زده شده و این نشان می‌دهد زردپوشان بعد از بازی‌خوانی مورایس و صحبت‌های او در رختکن در نیمه دوم به تیم خطرناک‌تری تبدیل می‌شوند.

سپاهان در مصاف با مس رفسنجان یک‌ونیم‌برابر حریفش مالکیت توپ داشت و دوبرابر این تیم شوت زد. میزان مالکیت توپ در این مسابقه ۶۰-۴۰ به سود زردپوشان بود. به‌شکل دقیق‌تر، سپاهان ۶۰.۹درصد مالکیت توپ داشت و مس در ۳۹.۱درصد زمان بازی صاحب توپ بود. تعداد پاس‌ها هم ۵۷۹ به ۳۴۴ به سود سپاهانی‌ها ثبت شده است. دقت پاس زردپوشان در این میدان ۸۶درصد و دقت پاس رفسنجانی‌ها ۷۴درصد بوده است. مس رفسنجان در دو بازی قبلی هم شکست خورده بود اما در هر دو بازی آمارهای مالکیت توپ و تعداد پاسش بهتر از حریف بود. اما این بار ساکت الهامی همه چیز را با هم باخت و با شکست ۴ بر یک از زمین خارج شد.

۱۵شوت سپاهان و ۷شوت مس رفسنجان، نشان از دوبرابر بودن شوت‌های تیم میزبان دارد اما تعداد گل‌های میزبان ۴برابر بیشتر از میهمان از آب در آمد. جالب اینکه تعداد شوت‌های داخل چارچوب دو تیم دقیقا به اندازه گل‌های بازی بود یعنی ۴ بر یک. این یعنی هیچ یک از دروازه‌بان‌های دو تیم در این بازی هیچ شوتی را سیو نکرده‌اند و هر چه شوت داخل چارچوب بوده تبدیل به گل شده است.

امید گل سپاهان در این میدان ۳.۱۱ و امید گل مس ۱.۴۲ بوده است. یعنی مجموع امید گلی که دو تیم در این بازی خلق کردند عدد خیلی خوبی را شکل داده که خیلی بالاتر از میانگین امید گل ثبت‌شده در لیگ برتر ایران است. تعداد گل‌های ردوبدل شده در بازی هم تقریبا با مجموع امید گل مساوی بود، چون سپاهان بیشتر از امید گلش گل زد و گل‌های مس رفسنجان کمتر از امید گل این تیم بود.

کد خبر 814858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha