هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که آنها امسال بابت اشتباهات داوری چند امتیاز حساس از دست دادند.

جبیره

همشهری آنلاین- آلومینیوم اراک در حالی موفق به شکست دادن صنعت نفت در آبادان شد که رضا جبیره هافبک تیم اراکی مقابل تیم سابقش گلزنی کرد. جبیره در مصاحبه با همشهری آنلاین در مورد بازی با صنعت نفت گفت: «بازی در آبادان همیشه برای همه تیم‌ها سخت است، خصوصا اینکه بخواهید با برد زمین را ترک کنید. ما گل اول را زدیم و این طبیعی بود که آنها فشار بیاورند و گل مساوی را بزنند ولی ۱۰نفره شدن صنعت نفت به ما کمک کرد تا آبادان کارمان آسان‌تر شود و به گل دوم هم برسیم. البت چند موقعیت دیگر هم داشتیم که می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.»

جبیره که در این بازی یکی از گل‌هایش تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد: «خوشحالم که در برد تیمم نقش داشتم ولی بعد از گل خوشحالی نکردم چون خاطرات خوبی از صنعت نفت و هوادارانش دارم. در آبادان خاطرات برایم زنده شد و هواداران هم تشویقم کردند، امیدوارم صنعت نفت به چیزی که لیاقتش را دارد برسد.»

جبیره از اشتباهات داوری هم گلایه کرد: «امسال تیم خوبی داریم و تا الان هم نتایج خوبی گرفتیم. البته اشتباهات داوری نبود، الان در بین ۶تیم اول قرار داشتیم و متاسفانه چند امتیاز مهم را بابت اشتباهات داوری از دست دادیم. با این حال تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی هم روند خوب خودمان را ادامه دهیم.»

کد خبر 815023

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha