سپاهان با وجود کسر ۴ امتیاز هنوز مدعی جدی قهرمانی است مغانلو امیدوار است امتیازات ازدست رفته هم به حساب این تیم برگردد.

مغانلو

همشهری آنلاین: سپاهان در حالی مس رفسنجان را با ۴گل در هم کوبید که شهریار مغانلو ۲گل در این بازی به ثمر رساند تا همچنان نشان دهد که یکی از بهترین مهاجمان ایران است. سپاهان با این برد خودش را به رتبه دوم رساند و حتی کسر ۴امتیاز هم باعث نشد آنها از کورس قهرمانی عقب بمانند. خیلی‌ها سپاهان را قهرمان لیگ امسال می‌دانند ولی مغانلو تأکید می‌کند هنوز چیزی تمام نشده و آنها باید همین روند را ادامه دهند تا در لیگ به قهرمانی برسند.

از بازی با مس رفسنجان شروع کنیم. انگار این برد برای شما قابل پیش‌بینی بود؟
مس تیم قابل احترامی است و اینطور نیست که شما می‌گویید. هر تیمی فاکتورهای خاص خودش را دارد و مس رفسنجان هم تیم ضعیفی نیست. ما در زمین خودمان بازی می‌کردیم و باید ۳امتیاز را می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. خدا را شکر که بازی خوبی انجام دادیم و با این برد به رده دوم جدول رسیدیم.

اگر آن ۴امتیاز کسر نمی‌شد الان با ۲۵امتیاز در صدر جدول قرار داشتید. بابت این موضوع حسرت نمی‌خورید؟
ما قبلا در این مورد صحبت کردیم و گفتیم که امیدواریم این امتیازها برگردد. فعلا که این اتفاق رخ نداده و ما فقط باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و به صدر جدول برسیم.

ظاهرا برد با تعداد گل‌های زیاد برای سپاهان تبدیل به یک عادت شده است. می‌دانی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ۴۰گل زده‌اید؟
این آمار، قدرت و کیفیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد. سپاهان یک تیم تهاجمی است و طبیعتا هواداران هم از فوتبال تهاجمی سپاهان لذت می‌برند.

در بازی با مس ۲گل زدی تا در جدول گلزنان ۵گله شوی. فکر می‌کنی امسال آقای گل شوی؟
تمام هدف من کمک به تیم است و دوست دارم اول سپاهان نتیجه بگیرد. بحث آقای گلی یک موضوع شخصی است، هر مهاجمی دوست دارد این عنوان را کسب کند ولی برای من موفقیت سپاهان مهم است. حاضرم آقای گل نشوم ولی سپاهان قهرمان لیگ شود.

خیلی‌ها معتقدند سپاهان امسال قهرمان لیگ خواهد شد. نظر خودت چیست؟
ما تیم خوبی داریم ولی فقط ۱۰بازی انجام داده‌ایم و دوسوم بازی‌ها باقی مانده است. وقتی قهرمان می‌شویم که جام در دستانمان باشد، به همین دلیل از حالا خودمان را قهرمان نمی‌دانیم. همه بازی‌ها سخت است و باید کمترین اشتباه را داشته باشیم تا به هدف‌مان برسیم. قطعا تلاش خواهیم کرد تا هواداران سپاهان و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.

در لیگ قهرمانان آسیا با یکی از ۳تیم العین، النصر یا الهلال روبه‌رو خواهید شد. خودت دوست داری با کدام تیم در مرحله بعدی بازی کنید؟
برای ما فرقی ندارد. اگر می‌خواهیم به مراحل بالاتر برویم، طبیعتا با همه تیم‌ها روبه‌رو خواهیم شد.

با شرایط خوبی که تیم‌های عربستانی دارند، سپاهان می‌تواند به مراحل بالاتر صعود کند؟
ما هم تیم باکیفیتی داریم و مطمئن باشید تلاش خواهیم کرد تا در آسیا بهترین نتایج را بگیریم.

در مورد بازی روز پنجشنبه با فولاد چه صحبتی داری؟
فولاد هم تیم خوبی است و مقابل استقلال شکست نخورد. هر بازی شرایط خودش را دارد ولی ما میزبان هستیم و باید این بازی را هم ببریم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

کد خبر 815262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha