رئیس‌جمهوری آمریکا اظهار کرد که بنیامین نتانیاهو باید کابینه خود را تغییر دهد.

بایدن و نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در اظهاراتی غیرمنتظره گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی باید کابینه خود را تغییر دهد.

رئیس‌جمهوری آمریکا بیان کرد که در پی بمباران‌های کورکورانه‌ای که صهیونیست‌ها به نوار غزه انجام داده‌اند، حمایت جهانی از این رژیم اشغالگر کاهش شدیدی یافته و کابینه کنونی در تل‌آویو به نحوی رفتار می‌کند که همراهی جامعه بین‌المللی با خود را بسیار دشوار کرده است.

بایدن همچنین گفت که نتانیاهو نمی‌تواند در آینده با تشکیل کشور فلسطین مخالفت کند.

این اظهارات بایدن در حالی مطرح شد که نتانیاهو و متحدانش پیش‌تر در حال رایزنی بر سر این بودند که بعد از پایان جنگ غزه، چه نهاد یا شخصی باید کنترل امور را در این منطقه به دست گیرد.

کد خبر 815471

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    تمام کشور های جهان با اتحاد هم شمشیر را بر شاهرگ گردن بایدن و نتا نیا هو قرار دهند تا آتش بس دایم را در غزه بر قرار نمایند مگر مردم بی گناه بی دفاع ومظلوم غزه مرغ هستند که اینگونه کشتار می شوند مگر این کودکان نوزادان وزنان خدا ندارند که اینگونه سلاخی می شوند و روز ها هفته ها و ماه هاست برق آب غذا سوخت دارو درمانگاه و بیما رستان و امبو اتمی ندارند کشور های جهان و عرب منطقه چرا تماشا گر هستند به داد مردم مظلوم غزه برسید در روز قیامت باید در مقابل خداوند پاسخ گو باشند دنیا برای همه مردم جهان محل گذر هست به این دنیا ی فانی و زود گذر دل نبندید ......