سرمربی تیم پرسپولیس در آستانه دربی ۱۰۲ تهران این مسابقه را برای هر دو تیم رقابتی حساس توصیف کرد.

گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از داربی ۱۰۲ گفت: باید فرصت طلب باشیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم مربیان و بازیکنان خوبی دارند، باید شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم بازی به سمتی پیش برود که بحث‌های فنی بیشتر باشد و برای هواداران هم جذاب باشد که در این هوای آلوده بازی را نگاه می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: شهرآورد همیشه حساس است. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم جا دارد یادی از پیشکسوتان کنیم که برای هر دو تیم و هوادارانش خاطرات خوبی ساختند و رکوردداران شهرآورد هستند. بازی برای مردم و طرفداران دو تیم حساس است و یکی از شهرآورد های مهم جهان است. خوشحالیم در این بازی شرکت می‌کنیم.

او ادامه داد: تیمی که بتواند در این بازی تمرکز خوب داشته باشد، می‌تواند برنده شود. باید فرصت طلب باشیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم مربیان و بازیکنان خوبی دارند، باید شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم بازی به سمتی پیش برود که بحث‌های فنی بیشتر باشد و برای هواداران هم جذاب باشد که در این هوای آلوده بازی را نگاه می‌کنند. از مسئولانی که برای هوای پاک تهران دست اندرکار هستند بگویم که شرایط سختی است. صبح دخترم را به مدرسه رساندم و خودم از او خجالت کشیدم. هوای خوبی برای نفس کشیدن نیست. این صحبت‌های من بازتاب دارد و امیدوارم به گوش مسئولان برسد که درباره هوای پاک تهران یک تصمیم خوب بگیرند. امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه از دیدن آن لذت ببرند.

گل‌محمدی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از حواشی نیمکت استقلال گفت: مطمئن هستم که کنار زمین اتفاق خاصی نمی‌افتد و ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم چون هواداران حضور دارند و خیلی صدا در زمین به گوش نمی‌رسد. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. امیدوارم بازی به سمتی برود که شاهد یک بازی فنی از هر دو تیم باشیم.

او درباره اینکه بازیکنان دو تیم در بازی قبلی با یکدیگر ارتباط خوبی نداشتند، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آن بازی هم تصمیم گرفتند با ما دست ندهند. برای ساپینتو و تیم استقلال احترام قائل هستم که تیمی ریشه دار و قابل احترام است. همیشه مقابل استقلال بازی‌های جذاب و خوبی داشتم؛ چیزی که در نهایت می‌ماند همین احترام و نگه داشتن حرمت است.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال استفاده از سیستم VAR در داربی گفت: نمی‌دانم، هنوز قطعی نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. حساسیت نسبت به داوری در این هفته‌ها شاید زیاد باشد. چه بهتر که بازی فردا با VAR باشد و پیش درآمدی باشد که از این تکنولوژی در ایران استفاده کنیم.

کد خبر 815568
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 10
  • سعید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    10 27
    چقدر ترس توی صحبتهای پولمحمدی مشحوده...البته تقصیری هم نداره ومجبوره مظلوم نمایی کنه..چون خودش میدونه سروروسالارش کیه وکدوم تیمه
    • م IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      18 10
      ترس رو شما دارید که " مهدی اسکناس نسب" رو برای شانتاژ بازی و لات بازی انداختید جلو. جوجه رو آخر پاییز میشمارن. شما 2000 روزه که ما رو نتونستید ببرید.
    • سروش IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      2 0
      از دید بعضی از شما استقلالی ها مودب صحبت کردن مظلوم نمایی هستش، خوب البته هرکسی متناسب با شان و شخصیت خودش صحبت میکنه.
    • مریم IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      😅😅😅😅😅😅جوک سال
  • مجید IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    14 7
    اسدقلالی چیزی که مشحوده اول اینکه سرورت پرسپولیس کبیره (اسدقلال سالار یا پتروس) افتاد. آقای گل محمدی چی کرده که همه اسدقلالی ها دلشون پرشده. ادمین جان از این با ادب تر نتونستم جواب دوست سالار مون رو بدم لطفا انتشار بده.
  • مجید IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    5 3
    چیزی که مشهوده سالاری و پتروسی اسدقلال از نظرت بچه جون
  • رضایی IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 3
    بجای خجالت از دخترت بهتر است از ماشین شخصی استفاده نفرمایی
  • هادی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 6
    گل محمدی رکورد امتیازات و بردهای مربیان مختلف تو دربی رو میزنه. بُرد و سه امتیاز بازی فردا واس ماست. از الان تسلیت به استقلالیا. خُرما یادتان نرود.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 0
    یحیی جان، این قوم و قبیله درحد و اندازه ای نیستن که اینطور مودب ومتین درموردشون صحبت میکنی، البته و صدالبته این جزو ذات پاک وبی آلایش شما و باشگاه مردمی پرسپولیسه،درود به شرفت.