آنچه فشارها بر تل‌آویو را تشدید کرده کشته شدن 3 نظامی صهیونیست در روز جمعه با آتش نیروهای خودی بوده است.

اسرائيل

همشهری آنلاین: با ادامه یافتن جنگ غزه و خودداری دولت رژیم صهیونیستی از مذاکره برای آزادی گروگان‌های اسرائیلی، فشار خانواده گروگان‌های بر تل‌ آویو برای آزادی هرچه سریع‌تر عزیزانشان به‌طور بی‌سابقه ای افزایش یافته است.

روزنامه اسپانیایی ال پائیس با اشاره به تظاهرات خیابانی خانواده اسرای اسرائیلی نوشته در جلسه‌ای که به تازگی میان این خانواده ها و دولت رژیم صهیونیستی برگزار شده، خانواده ها با انتقاد از ادامه عملیات نظامی صهیونیست ها در غزه که جان گروگان ها را به خطر انداخته گفته اند که می خواهند عزیزانشان زنده بازگردند نه مرده و پیچیده شده در کیسه.

فشارهای سیاسی بر تل آویو در حالی افزایش یافته که جنبش مقائمت فلسطین (حماس) تاکید کرده است که هیچگونه مذاکره ای را برای آزادی اسرا تا زمان توقف عملیات نظامی صهیونیست ها در غزه نمی پذیرد.

روزنامه عبری‌زبان معاریو نوشته که خانواده‌های اسرا با تحصن مقابل ساختمان کابینه اعلام کرده‌اند که این تحصن تا آزادی اسرا ادامه خواهد یافت. به اعتقاد ناظران، آنچه فشارها بر تل‌آویو را تشدید کرده کشته شدن 3 نظامی صهیونیست در روز جمعه با آتش نیروهای خودی بوده است. این 3 نظامی که گروگان حماس بودند در منطقه شجاعیه در غزه و در حالی که پرچم به سفید داشته‌اند توسط نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفته و کشته شدند.

کد خبر 816642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha