دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: روزنامه «کلمه‌سبز» با مشی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در 16 صفحه تمام رنگی، با صاحب امتیازی میرحسین موسوی و مدیر مسئولی سیدعلیرضا حسینی بهشتی منتشر شد.

سیدعلیرضا حسینی بهشتی ـ مدیر مسئول روزنامه کلمه‌سبز ـ در سر مقاله این روزنامه با عنوان«کلام اول» آورده‌است: «... ما که در 30سالگی انقلاب قرار داریم که به نام خدا آغاز شد و با داعیه تحقق مطالبات برحقی که آیینه بیش از یک قرن آرزومندی در اندیشه و دل هر ایرانی بوده، امروزه راه طی شده را می‌کاویم و از خود می‌پرسیم که تا چه اندازه به جامعه‌ای آزادتر، عادلانه‌تر، مستقل‌تر و پیشرفته‌تر نزدیک شده‌ایم و باورها، رفتارها و نهادهای اجتماعی‌مان تا چه حد تجسم‌کننده نگرش توحیدی به عالم است؟

کلمه سبز در پی نیاز به این خودکاوی است که پا به عرصه دنیای رسانه گذاشته و هدف آن ایجاد رسانه‌ای است که همچون آینه‌ای تمام‌نما، آنچه هستیم را بنمایاند و همچون چراغی فروزنده، ما را در یافتن راه آینده یاری رساند و بالاتر از همه، کلمه‌سبز باید به ترجمان الگوی زیست مسلمانی در اکنون و اینجا بپردازد.

گفتنی است هیات نظارت بر مطبوعات، 12 اسفندماه سال گذشته با درخواست میرحسین‌موسوی برای انتشار روزنامه کلمه‌سبز موافقت کرده بود.

کد خبر 81711

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز