مجموع نظرات: ۱۶
پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
۰ نفر

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعاهایی را در رابطه با حملات به نیروهای این کشور در سوریه علیه ایران مطرح کرد. 

رابرت وود

به گزارش هشمهری آنلاین، رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت درباره خاورمیانه و سوریه ادعا کرد: درحالیکه واشنگتن خواهان آرامش در سوریه است، حملات گروه‌های شبه نظامی تحت حمایت ایران به نیروها و تاسیسات آمریکایی در عراق و سوریه را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا در دفاع از خود به این حملات پاسخ داده است و مجددا تاکید می‌کنیم این حملات توسط گروه‌های همسو با ایران باید متوقف شود.

مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها نقش تهران در حملات گروه‌های مقاومت علیه نیروها و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را تکذیب کردند.

روز گذشته بار دیگر منابع خبری از هدف قرار گرفتن مواضع نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق خبر دادند.

پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق قرار دارد و بعد از تجاوز صهیونیست‌ها به غزه که با همدستی آمریکا صورت می‌گیرد، بارها هدف حمله قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق بارها از هدف قرار دادن پایگاههای غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه خبر دادند، جنایاتی که با چراغ سبز و حمایت و همدستی آشکار آمریکا همچنان ادامه دارد.

پیش از این گروه‌های مقاومت در عراق و یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند چنانچه حملات و جنگ علیه غزه را متوقف نکند، آن‌ها نیز عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را از سر خواهند گرفت.

کد خبر 817704
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    رسوایی مدعیان حقوق بشر آمریکایی و اروپایی هر روز مشهودتر می‌شود
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    مدعیان دروغین حقوق بشر در آمریکا و اروپا رسواتر از هر زمانی هستند
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    نماینده آمریکا در سازمان ملل رسما باید از ایران عذرخواهی کند. آمریکا از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی بوده است. آمریکا از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در سوریه بوده است. آمریکا از سال 2015 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در یمن بوده است. آمریکا از سال 2021 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در اوکراین بوده است.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    و این در حالی است که دوستان اسرائیل جنایتکار هم در آمریکا، انگلیس و فرانسه وغیره اعتراف کردن که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    آمریکا جنایتکار و سوئد جنایتکار و همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار آشکارا از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می‌کنند. شرم آور و تاسف بار است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    در پاسخ به رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    درحالیکه واشنگتن خواهان آرامش در سوریه نیست و از سال 2011 تاکنون هم نبوده است ارتش آمریکا همچنان غارت نفت سوریه است و هم حمایت از تروریست ها در سوریه است. نماینده آمریکا جنایتکار نباید قطعنامه شورای امنیت درباره غزه را وتو کند.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    ۱۴:۰۷۰۱ دی ۱۴۰۲/ سربازان آمریکایی در سوریه و عراق چه غلطی می کنند؟ حضور سربازان آمریکایی در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟ نیروهای ائتلاف آمریکایی 100 درصد فقط از داعش در سوریه و عراق حمایت نظامی می کنند. و این در حالی است که ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    ۱۳:۴۴۰۱ دی ۱۴۰۲/ شمار شهدای حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه از 21 هزار نفر عبور کرد پس ثابت شده است که در سازمان ملل قانون و عدالت وجود ندارد و از سال 1945 تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به عراق آورد. آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به سوریه آورد.
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    دولت بایدن جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ غزه است. دولت بایدن جنایتکار شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ غزه بوده است. دولت بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است.
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    حملات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان و سوریه 100 درصد فقط با حمایت آمریکا صورت می گیرد.
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    غزه؛ ۲۰ هزار شهید در سایه تداوم جنگ علیه بیمارستان‌ها صبح امروز، جمعه ۲۲ دسامبر وزارت بهداشت نوار غزه در هفتاد و هفتمین روز از جنایات ارتش اسرائیل علیه مردم فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای غزه از ۲۰هزار نفر عبور کرده و بیمارستان‌ها و کادر درمان به اهداف جنگی تل‌آویو تبدیل شده‌اند.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.