مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

گروه استان‌ها- ناهید محمدپور: چندی پیش در خبرها آمده بود شهردار همدان قرار است 5 طرح بزرگ را تا پایان امسال پس از تکمیل تحویل دهد و برود.

اما خود او این حرف‌ها را شایعه می‌داند و می‌گوید: قرار نیست جایی بروم، شهردار می‌مانم. شاید منظور آنها این بوده که تا این 5 طرح بزرگ به اتمام نرسد از سمت خود کناره‌گیری نمی‌کنم.

عسگریان در ارتباط با طرح‌هایش می‌گوید: تمامی این طرح‌ها به‌صورت نیمه تعطیل و یا بعضی از آنها نیمه فعال بوده که در حال حاضر همه آنها فعال و در بودجه نیز ردیف اعتباری مناسب برای آنها پیش‌بینی شده است.

شهردار همدان با تاکید بر به اتمام رساندن پل تقاطع فرهنگیان، پارکینگ طبقاتی بازار مظفریه، تالار قرآن، یادمان عین‌القضات و استخر شهدا گفت: طرح جدیدی را در سال جدید آغاز نخواهم کرد.

از سوی دیگر در ستون تریبون روزنامه همشهری که صدای شهروندان شهرستانی را به گوش مسئولان استانی می‌رساند، بسیاری از شهروندان همدانی از خرابی آسفالت خیابان‌ها و کمبود پل هوایی و پارکینگ در شهر گله‌مندند به خصوص اطراف میدان امام که موجب ترافیک شده و مشکلاتی را برای خودروها و عابران پیاده ایجاد کرده است.

شهردار در پاسخ به این موارد می‌گوید در حال حاضر طرح احداث پارکینگ طبقاتی در محدوده میدان امام شروع شده است که امیدواریم در سال جدید به بهره‌برداری برسد و ترمیم آسفالت معابر و لکه‌گیری و روکش آسفالت نیز از ابتدای اردیبهشت ماه جاری به صورت فعال شروع شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 81835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز