سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم و شرایط جدول به شکلی بود که نیاز به برد داشتیم، باید این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل شمس‌آذر در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: سه امتیاز خیلی مهمی برای ما بود. با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کردیم و شرایط جدول به شکلی بود که نیاز به برد داشتیم، باید این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. شرایط برای ما سخت بود اما کسب ۳ امتیاز خیلی واجب و حساس بود. خوشحالیم در این بازی خیلی سخت که با اخراج علی نعمتی، سخت‌تر هم شد، پیروزی را به دست آوردیم. حریف امروز پرسپولیس تیم خوب و مقتدری بود که فوتبال خیلی زیبایی بازی کرد.

*از بازی‌های شمس آذر یاد می‌گیرم

وی افزود: به همه اعضای کادر فنی و بازیکنان شمس‌آذر به خاطر داشتن تیمی یکدست و تاکتیکی تبریک می‌گویم. بازی‌های زیادی را از این تیم دیده‌ام و خودم از بازی‌های شمس‌آذر یاد گرفتم و می‌گیرم. واقعاً فوتبال خوبی ارائه می‌دهند. دوندگی زیادی دارند و به نظرم این تیم شاید بتواند جام حذفی را ببرد یا حتی سهمیه آسیایی کسب کند.

*در دیدار قبلی حداقل باید ۳ پنالتی برای ما می‌گرفتند

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ از طرفی بازیکنان ما با توجه به اینکه تحت فشار خیلی زیادی بودند به ویژه در دو بازی اخیر که اشتباهات داوری زیادی علیه پرسپولیس رخ داد با VAR یا بدون آن اذیت شدیم. در دیدار قبلی باید دست کم سه پنالتی ما را می‌گرفتند که نگرفتند. گل دوم استقلال خوزستان هم کاملاً خطا بود. داور چهارم و کمک داور به امیر عرب براقی گفتند آن صحنه خطا است اما او ادامه بازی داد. اتفاقات و اشتباهات عجیب و غریبی در آن مسابقه رخ داد. شرایط زمین و سنگ‌ پرتاب کردن طرفداران و شرایط مسابقه دیگر جای بحث ندارد. در نیمه اول آن بازی فقط ۳۹ دقیقه بازی کردیم هرچند آن مسابقه ۲ ساعت طول کشید اما در کل ۸۳ دقیقه بازی شد. به این مسئله هیچ اشاره‌ای نشد. صحنه‌های دیگر در برنامه‌های فوتبالی تلویزیون نشان ندادند.

*۴ امتیاز مهم را از ما گرفتند

گل‌محمدی گفت: مقابل استقلال هم دیدیم با وجود استفاده از VAR جه اتفاقاتی رخ داد ۴ امتیاز مهم را راحت از ما گرفتند. وقتی چنین اتفاقی برای پرسپولیس می‌افتد فشار زیادی به مربیان و مجموعه تیم وارد می‌شود اما متأسفانه هیچکس نیست که در مورد این مسائل توضیح بدهد. تا قانع شویم. هرچند توضیح خاصی ندارند که ارائه بدهند.

*سکوت برای این اتفاقات راه علاج نیست

وی تصریح کرد: باید این اتفاقات عجیب و غریب بررسی شده و باشگاه مطالبه کند که چه اتفاقاتی رخ داده است. سکوت برای این داستان راه علاج نیست. با توجه به اتفاقات رخ داده امروز مقابل تیمی بازی داشتیم که سرشار از انگیزه و کارهای فنی خوب بود. یادم نمی‌آید موقعیت خاصی به حریف داده باشیم. در کار دفاعی خوب بودیم و توانستیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. به کوپال ناظمی تبریک می‌گویم که این بازی سخت را که سرعت بالایی داشت خوب قضاوت کرد. او قضاوت خیلی خوبی داشت. از تیم داوری تشکر می‌کنم هرچند باید پنالتی شمس آذر تکرار می‌شد. اعلام آن پنالتی هم شاید سخت‌گیرانه بود. خودم صحنه را ندیدم اما طبق صحبتی که با علی نعمتی داشتم گفت توپ ابتدا به پایش خورده سپس تماسی با دستش داشته است نمی‌دانم این صحنه پنالتی بود یا خیر؛ اما داور عملکرد خیلی خوبی داشت.

*انگیزه زیادی برای بردن داشتیم

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: از بازیکنانم واقعاً تشکر می‌کنم آنها خیلی تحت فشار بودند اما با وجود ۱۰ نفره شدن بازی فنی خوبی انجام دادند. انگیزه زیادی برای بردن داشتیم. در این بازی قابلیت‌های فنی خود را نشان دادند. در مجموع بازی زیبایی بود. تعریف کردن من به خاطر کسب ۳ امتیاز نیست اما کیفیت بازی خیلی خوب بود. از دیدارهای فنی و تاکتیکی خوب لیگ بود و به هر دو تیم تبریک می‌گویم. با توجه به فشردگی مسابقات و برنامه سختی که برای پرسپولیس چیده‌اند نمی‌دانم باید از سازمان لیگ چه درخواستی داشته باشم. تیم ما در آسیا بود و شرایط سختی داشتیم هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. واقعاً نمی‌دانم دلیل این موضوع چیست.

*گلایه دارم؛ باید شش روز ۲ بازی مقابل نساجی و مس رفسنجان انجام دهیم

گل‌محمدی گفت: اگر قرار است تیم ملی به اردو برود می‌توانند فرصت بگیرند تا دست کم بازیکنان تا این اندازه تحت فشار قرار نگیرند و مصدوم نشوند. اکنون امکان دارد مصدومیت‌های زیادی برای بازیکنان به وجود بیاید. نمی‌دانم دلیل فشردگی مسابقات به این شدت برای تیم ما چیست. نمی‌دانم چرا برنامه اعلام شده را عوض کردند و بازی‌ها را از ۴ روز روی ۳ روز آوردند. باید در شش روز دو بازی مقابل نساجی و مس رفسنجان انجام دهیم. از این موضوع گلایه داریم. از سهیل مهدی گلایه‌مند هستم اما نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. متأسفانه این فشردگی خیلی پرسپولیس را اذیت می‌کند. هر جوری که دل‌شان بخواهد و دوست دارند برنامه را عوض می‌کنند. اینکه نمی‌شود، وقتی یک برنامه را اعلام می‌کنید آن را اجرا کنید چرا بار دیگر تغییرش می‌دهید.

هواداران ما می‌توانند الگوی خیلی خوبی برای سایر تیم‌ها باشند

وی افزود: برای ما برنامه فشرده در نظر گرفتند باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم زیرا روز سختی داشتند اما با جان، دل و غیرت بازی کردند. از هواداران نیز که به دلیل نتایج اخیر شاید مقداری دلسرد شده باشند تشکر می‌کنم. امروز حضور عاشقان واقعی پرسپولیس را در ورزشگاه حس کردیم. با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم پرسپولیس تشویق کردند. هواداران ما می‌توانند الگوی خیلی خوبی برای سایر تیم‌ها باشند.

* فوت ملیکا محمدی باورکردنی نبود

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ به حدی هیجان بازی برای من بالا بود که فراموش کردم فوت ملیکا محمدی را تسلیت بگویم.ب ه خودش، خانواده‌اش، جامعه فوتبال و ورزش کشور تسلیت می‌گویم. شوک عجیبی به تیم ما و ورزش کشور وارد شد. این اتفاق باورکردنی نبود روحش شاد باشد برای خانواده‌اش آرزوی صبر دارم.

گل‌محمدی در مورد تحت فشار قرار گرفتن پرسپولیس در این بازی عنوان کرد:‌ هیجان بازی زیاد بود.

وی در مورد دلیل اخراج علی نعمتی گفت:‌ نعمتی در آن صحنه احساسی شد و نتوانست خوب تصمیم بگیرد. او بازیکنی حرفه‌ای است که در سطح پرسپولیس بازی می‌کند اما بازیکن حرفه‌ای در این سطح نباید اینگونه اخراج شود بلکه باید تمرکز خوبی داشته باشد تا بتواند تا پایان بازی با وجود داشتن یک کارت زرد خودش را در زمین حفظ کند از تمام بازیکنانم چنین انتظاری دارم.

*به انتقادات گوش می‌دهم اما تخریب نه

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در جواب به سؤالی ازگل‌محمدی در خصوص اینکه مدتی قبل باشگاه پرسپولیس مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کرد اما خودش به همراه چهار بازیکن برای اینکه بازیکنان مبلغ یکسانی دریافت کنند فداکاری کرده و پولی نگرفتند در شرایطی که در برخی رسانه‌ها اعلام شده گل‌محمدی گذشت نکرده است، گفت:‌ متأسفانه یک روزنامه و یک خبرگزاری از ابتدای فصل رویه‌ای ضد پرسپولیس داشتند تیترها و مطالب یکطرفه می‌زنند و قضاوت‌های بی‌جایی دارند. اما اگر اجازه بدهید به دلیل انتقاد این رسانه‌ها دیگر به این سؤال پاسخ نمی‌دهیم. در ادامه خود گل‌محمدی در خصوص این سؤال عنوان کرد که من به انتقادات گوش می‌دهم اما باید بدانیم بین انتقاد و تخریب تفاوتی وجود دارد.

کد خبر 818511

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 46
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 21
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    27 93
    خیلی آشفته ای و حرف مفت صدمن یه غاز میبافی؟ تا اینجای جدول هم با کمک داوری اومدی بالا بایداستقلال خوزستان جای شما و شما جای استقلال خوزستان میبودید . چه عجب از لطف داور این بازی تمجید کردی ؟ دیگه خیلی تابلو بود بخوای بگی از این داوری ضرر کردم چون از بغل بازیکنات که رد می شدن براتون خطا می گرفت لگدی که به صورت بازیکن شمس آذر زدین که کارت قرمز مستقیم داشت رو اصلا خطا نگرفت ، سرمربی تیم رو هم که براتون اخراج کرد دیگه چی میخواستین ؟؟؟؟؟؟؟
    • پیام IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      65 14
      این کیسه کشا آدم را به فکر فرو میبرند یا واقعا نمیفهمند یا خودشون را به نفهمی میزنند.
    • امیر IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      29 1
      استقلالی برای پرسپولیس صدر جدول نبودن یعنی فاجعه ولی برای شما پنجم شدن هم یعنی دستاورد و موفقیت. خودتون رو با سروتون هیچ وقت مقایسه نکنید و فقط بشینید بازی ها رو تماشا کنید
    • مجید IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      15 5
      آره تو خوبی. در حیرتم از این همه فهم و شعور
    • علی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      28 5
      حرف م ف ت ممنوع کیسه کش هوچیگر بی خاصیت
    • مصطفی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      21 1
      میبینم که با کلی منفی قرمز رنگ ،قهوه ای شدی . ‌بزارید جای شش تا قهرمانی پیاپی و جام حذفی تون خوب بشه بعد چرت بگید .
    • اژدرسرخ US ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      25 0
      من به کیسه ها حق میدم جو گیر بشن بعداز سالها تیمشون به لطف ابرو باد و مه و داور .اومد جایی که براش غریبه حالا برای تیمی کری میخونن که آخرین بار که تونستن شکست بدن پرسپولیس و بیش از یک دهه میگذره .اما به قول رضاشاهرودی جام و آخر فصل میدن .اگه کیسه تا نیم فصل هم صدر جدول بود میگیم یه کاپ از منیریه خطیر براتون بخره باهاش دورافتخار بزنید.
    • آرش IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      9 1
      شما جاتون تو غارهست نه صدر جدول
  • سید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    29 12
    امپراتور
    • یاس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      9 5
      اخراجش کرد دیگه ....
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    43 8
    علی نعمتی غیر قابل تحمله
  • حسین IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    12 43
    همین که میگه جواب نمیدم یعنی اون رسانه درست گفته
  • محمدپرسپولیسی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    56 8
    کیسه کشه بی منطق.هوچی،داوری دربی یادت رفته؟پنالتی های معیشتی ؟نمونه اش امروزباگل گهر..
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    39 10
    مقصراخراج نعمتی خود گلمحمدی بود بازیکنی که عصبانی است وپنالتی بیهوده مرتکب شده .کارت زرد گرفته میربایستی تعویض میشد اصولا نعمتی مدتی است درح .اندازه های خودش نیست خطاهای بیهوده میکندو پاسهایش عموما اشتباه است
    • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      11 34
      شما دیگه چه جور جونورهایی هستین تمام کارشناسها به جز خسروی گفتن دربی پنالتی بوده میگین همه غلط میگن خسروی درست میگه پنالتی نبوده،تا اینجای لیگ به گواه تمام کارشناسها توی بازی‌های ذوب آهن آلومینیوم گلگهر صنعت نفت و هوادار یازده امتیاز داوری به نفعتون بوده و فقط بازی با اس خوزستان به ضررتون بوده همه رو ول کردین چسبیدین به همون یه بازی میگین داوری ها بر علیه ما هس،چه جونورهایی هستین شما
  • ساواش IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    31 11
    سوزش کیسه تا چه حد ،چخبر از جعل امضا واونم رو سربرگ فدراسیون ،ایشالله دسته سه می‌بینمتون 🤣🤣🤣😭🤣🤣
    • آرش IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      1 0
      استقلالی ها فقط بلدن حرف مفت بزنن دیگه عالم آدم میدونن هر بازی یک یا دو پنالتی باید برای شما بگذاریم کنار آخه ناسلامتی خطیر تاج دوستن
  • صادق IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    36 8
    شما بیخود کردید اون استقلال هست که با پنالتی‌ها ی باد آورده و جعلی اومد بالا نه سرورتون که هشت قهرمانی رو فقط پشت سر هم گرفت و امسال هم پرسپولیس کبیر قهرمانه
    • پسر کوهستان IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      11 20
      ما هم میگیم پیروزی تیم خوبیه تا البته تا وار نباشه خیلی قویه وار باشه دیگه نمیتونه امتیاز مفت بگیره به امید اینکه یایا امپرور قهر نکنه بذاره وار بیاد همه راحت بشن از دست داورها بازیها را چجوری برای پیروزی در میارن ...
  • کیسه کش. IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    40 4
    به همین وقت عزیز قسم بازی الدحیل وپرسپولیس که رونالدو دایو زد خوده رونالدو میگفت پنالتی نشده وار گفت نشده داور گفت اشتباه کردم نشده یه کیسه کش پای تلویزیون خودشو به زمین واسمون می‌کوبید که این پنالتی وپرسپولیس خوش شانسه داوروخریده وازاین حرفها باکی وچجوری باید باهمچین آدمای بحث فوتبالی کرد
  • مهدی همدانی IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    34 7
    گلمحمدی در رفتارش نشان داده که چقدر با اصالت و مودبانه پاسخگوست. ایکاش سرمربی تیم استقلال یا بگیرند چگونه حرف بزنند! فقط ا یحیی انتظار دارم زودتر تعویض کنه نه دقیقه 85 به بعد!
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 10
      اره پارسال میخواست داور رو بزنه خیلی با ادبه خخخ
  • مهدی خاکزاد..لر بویراحمدی US ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    28 4
    تیم داورا +خوش شانسی =تیم کیسه
  • غریبه IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    4 14
    کلا امکان نداره مصاحبه کنه از زمین و زمان نناله،تا هفته یازدهم به گواه تمام کارشناسها که توی چندسال اخیر برای اولین بار امسال بارها اعتراف کردن که داوری به نفع پیروزی بود تا هفته یازدهم اشتباهات داوری یازده امتیاز بهشون داده هیچی درمورد اونها نمیگه و میگه داوری ها خوب بوده بازی استقلال تمام کارشناسها به جز خسروی که تکلیفش مشخصه همه گفتن پنالتی درست بوده نظر هیشکی رو به جز خسروی قبول نداره هنوز داره میگه گفتن پنالتی اشتباه بوده کلا یه بازی با اس خوزستان داوری به ضررش بوده هرجا مصاحبه کرده گفته تا آخر فصل هم خواهد گفت
  • البرز NL ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 16
    امسال پرسپولیس میره تا با اقتدار کامل قهرمان جام آزادگان بشه منظورم همون دسته دو است.
    • مبین IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
      0 0
      فکر کنم فیلم زیاد می بینی
  • US ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 9
    امیدوارم هرچه زودترخودت بری کنار
  • بلوچ IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    14 1
    مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان لیگ برتر هست استقلالی ها بدونید با جعل سهمیه پنالتی و داوری به جایی نمی رسید شیر خفته بیدار شد کفتار ها برگردن به جایگاه واقعی خود
  • ن IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    16 3
    باعث بیشتر باختهای پریسپولیس همین نعمتی که هیچ کس انتقاد نمی کند باید دگه بازی بهش ندن مساوی مقابل استقلال هم همین باعث شد چقدر باید تحمل کرد تمام کنید
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 11
    رو که نیست سنگ پای قزوین...هرگز اشاره ای به سوت های داوری که به نفع تیمش زده میشه نمیکنه..فقط وراج...
  • مهدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    9 3
    نعمتی گزینه استقلالی ها است دلش با پرسپولیس نیست اشتباه 1 بار دوبار نه هر بازی تکرار ... نیمکت نشینی اش مفید تر است جام ملتها اسیا بخاطر او حذف شدیم و نیز مساوی برابر استقلال ...
  • خون آبی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 10
    جون به جونتون کنن یک مشت پرسپولیسی بی سر و پای گداگشنه هستید و دیگر هیچ.
  • ناشناس IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    7 1
    دوستان عزیز پرسپولیسی لطفاً جواب این استقلالی های تازه بدوران رسیده رو ندید در اینها در قد و قواره شما نیستن چند هفته صدر جدول هستن سرشون گیج رفته هروقت تونستن چند سال پشت سر هم جام ببرن یا تونستن ۳ گانه ببرن بیان وقت بگیرن شاید جوابشان را دادیم تیمی که بابت مساوی از ما خوشحالی بردن جام جهانی میکنه این‌قدر ادعا نباید داشته باشه
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    1 4
    چون همه از وزیر و داور و تلویزیون و کارشناس همه طرفدار قرمز هستند و پنج سال این بچه لوس را اول کردن ولی تو آسیا چیزی نشده و امسال کمی حمایت ازش برداشته شده یحیی خیلی ناراحته
  • امیدs.s IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 5
    پیروزی چیای هوچیگر جاعل هیچ وقت رقیب استقلال نبودن و نخواهند بود...حالا هی بیان با ما کری بخونن و درباره ما نظر بدن...پیروزی الان باید در لیگ پایینتر بازی کنه بخاطر تمام فسادهایی ک انجام دادن..
  • امیر IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    5 1
    ما پرسپولیسو دوسداریم یحیی سرمایه پرسپولیسه باید امکانات بیشتر و بازیکن مورد نیازشو تامین کنن ولی باید به قدرت هجومی تیم اهمیت بده پرسپولیس دهه 60تو 20دقیقه اول طومار تیمای دیگه رو میپیچید پرسپولیس تیم دفاعی نیس ولی باید یاد بگیریم و از نتیجه گرایی دور شیم مردم فوتبالو بخاطر هنر نمایی و خلاقیت فردی و تیمی نگاه میکنن
  • کیسه معروف به هوچیگر IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    کیسه همین حالاشم با یه بازی بیشتر وامتیازهای کم شده صدر هستش ،تا عقب میفته یه پنالتی هم طلب کاره از ارث پدرش که میدن بهش،یکم منطق بیشتر وهوچیگری کمترلطفا،،،،
  • پرسپولیس همیشه قهرمان... IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 0
    احسنت به آق یحیی وبازیکنان واقعاقهرمان پرسپولیس که باوجودده نفره شدن باحرفه ای گری بازی رابرده وهواداران راشادکردندکه انشاالله خداشادشون بکنه واصلا نبایدبه اظهارات مغرضانه رسانه های فضول وهوچی محل گذاشت وارزش قایل شد...
  • محسن IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    بازم ده نفره بردیم این اتفاق خیلیها رو یاد یه خاطره تلخ می ندازه
  • پرسپولیس همیشه قهرمان... IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    3 0
    ... پرسپولیس قهرمان باتوجه به کمبود بازیکن بازهم ده نفره قدرتشو به رخ شما ... کشیدحرف مفت زدن توفضای مجازی خرجی نداره و ...
  • ۳چرخه سوارکیسه کش۳پایه ها IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    خب آقایحیی حق دارین شماچون برای شماوتیمتان پنالتیهای معیشتی که نمیگیرندپنالتیهاییکه محرزوبحق هستوهم نمیگیرند(دربیواستقلال خوزستان)ولی باتمام این تفاسیر۱۰نفره هم تیم سختکوشوتاکتیکی شمس آذرومیبرین
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    اقایحیی لطفا از سینا اسد بیگی واحمدی بیشتر استفاده کنید
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    یکی از اون دو رسانه قطعااااااا همشهری آنلاین هست بنظرمن همشهری آنلاین ک چه عرض کنم استقلال آنلاین!!!!!!!!
  • نه قرمز نه آبی فقط زرد زرد طلایی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    در طول تاریخ مسابقات همیشه استقلال بیشترین سود را از داوری و فدراسیون و کمیته انضباطی برده البته امسال پرسپولیس تو چند بازی از اشتباه داوری سود برده اما پرسپولیس و سپاهان بیشترین لطمه را از داوری ها خورده اند اما اینقدر هوچیگری راه ننداختن متاسفانه مسولین تیم استقلال دایم به هوادارشون دروغ میگن برای رسیدن به هدف هرکاری میکنند جعل سند که سهل است بازیکن تیم حریف را با وعده وعید گول میزنند دل هوادار را به جام پنجاه سال پیش خوش کردن غافل از اینکه ده سال است نه دربی را بردن نه جز فینالیست های آسیا بودن همش وزیر و داور و غیره را پرسپولیسی مینامند اما تو فینال حذفی به راحتی جام را باختند آنجا دیگه پرسپولیس نبود که بهانه بیاورند اما مطمئن باشید پرسپولیس با چراغ خاموش بازهم خودش را به فینال آسیا میرساند و قهرمان میشود نمیدانم آنجا دیگه چه بهانه ای می‌خوان بیاورند حتما میگن فدراسیون فوتبال آسیا هم پرسپولیسی بود اما مطمین باشید غول بزرگ فوتبال ایران سپاهان زلزله بیدار شده و دیگه اجازه به عرض اندام قرمز و ابی نمیده و سه گانه ایران و جام واقعی آسیا را می‌گیرد
  • حمیدپرسپولیسی بختیاری IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    زنده بادامپراطورارتش سرخ سروروسالارعزیزدل پنجاه میلییون پرسپولیسی ❤عاشق
  • بردیا GB ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    یعنی این نعمتی را هر چه زودتر باید اخراج کنند که اصلا به درد ما نمیخوره ،انگار ماموریت داره پرسپولیس را به خاک سیاه بشونه.