چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
۰ نفر

وزیر ورزش و جوانان درباره ساخت شهرک مدال آوران گفت: بنا شده وزارت راه و شهرسازی بر روی زمین‌های وزارت ورزش کار ساخت و ساز را انجام دهد.باید آیین نامه‌ای در دولت برای نحوه اختصاص این امکانات برای مدال‌آوران تصویب بشود.

به گزارش همشهری آنلاین، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و ‌جوانان افزود : در مجموع در استان ۴۸ پروژه با رقم ۹۱ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و ۳۱ پروژه استانی با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار. ۳ پروژه ملی داریم و این موضوع در دستور کار قرار دارد. در حوزه جوانان تلاش می کنیم خانه جوان کرج افتتاح شود و برای خانه جوان ساوجبلاغ هم ردیف اعتباری تامین خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بخش مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: درباره قهرمانان و دغدغه مسکن آن‌ها اقدامات خوبی انجام شده. در انتظار مصوب شدن لایحه دولت هستیم تا بحث استخدام پارایی‌ها حل شود. بحث معافیت آن‌ها وجود دارد و پیش بینی شده است. در بحث مسکن طرحی به نام شهرک مدال پیش بینی شده. قرار است وزارت ورزش و جوانان زمین را تامین کند و وزارت راه ساخت و سازش را انجام دهد. ۳ نقطه پیش‌بینی کردیم تا دغدغه مسکن ورزشکاران رفع شود.

کد خبر 819339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha