رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم در هر امری شریک بودند به موفقیت دست یافتیم و همراه شدن مردم و مشارکت اجتماعی سبب موفقیت می‌شود، ادامه داد:نگاه تحولی دارای اهمیت است لذا اساس و مبنای تحول را سند گام دوم انقلاب اسلامی قرار دادیم.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تمام هم و غم و دغدغه جامعه مدرسین و علما در حوزه علمیه این بوده که نظام مورد حمایت قرار بگیرد، اظهار داشت:‌ آنچه از مشکلات و کاستی‌ها و نواقص وجود دارد مبتنی بر مبانی، برای رفع آن تلاش شود و در این چهل سال خدمات و گام‌های موثری ‌برداشته شده است.

وی با بیان اینکه ‌بازنگری در امور، به انتخاب راه‌های حساب‌شده‌تر و موثرتر می‌انجامد، افزود: داشتن نگاه تحولی بسیار مهم است؛ نگاه تحولی است که ایجاد تحول می‌کند.‌دومین گام، تحول فرآیندهاست؛ باید بازنگری در تمام فرآیندها و در تمام امور داشته باشیم که راه‌های دقیق‌تر، سریعتر، حساب‌شده‌ و موثرتر را برگزینیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه تحولی به فرآیندها و گردش امور داشته باشیم، تصریح کرد: از زمان نظریه تا تبدیل شدن آن به تصمیم و بایدها و نبایدهای تا اجرا و بازخوردهای آن نیاز به بازنگری دارد.

‌وی اضافه کرد: ایجاد تحول نهادی و ایجاد تحول در ساختارها نکته سوم است؛ ساختارهای اجتماعی و اقتصادی و سیاسی، نه تنها شاکله اداری بلکه آداب و رسوم فرهنگی و اجتماعی که به عنوان یک امر قطعی تلقی شده، نیاز بازنگری و بازبینی دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم همان گفتمان امام و رهبری است، تاکید کرد: نخستین گام افزایش بهره‌وری، فرهنگی است و نیاز به فرهنگ سازی در حوزه مدیران و عموم مردم دارد.

وی با بیان اینکه اگر مردم در هر امری شریک بودند به موفقیت دست یافتیم و همراه شدن مردم و مشارکت اجتماعی سبب موفقیت می‌شود، ادامه داد:نگاه تحولی دارای اهمیت است لذا اساس و مبنای تحول را سند گام دوم انقلاب اسلامی قرار دادیم و تمام تحول‌های ما باید مستند به این سند باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این سند بسیاری از واقعیت‌های موجود ذکر شده و نگاه به آینده و اقدامات درج شده است، عنوان کرد: گفتمان دولت در دو کلمه نمی‌گنجد و نمی‌توان گفت گفتمان دولت فقط آزادی و یا عدالت است این یک شعار است نه گفتمان.

وی با بیان اینکه گفتمان نیاز به نهادینه شدن در جامعه دارد، گفت: گفتمان دولت همان گفتمان امام (ره) و رهبری است زیرا همین گفتمان باید اجرایی شود، چرا که می‌توان مبتنی بر اصول خود، حرفی برتر و موثرتر در منطقه و جهان داشت.

رئیس جمهور با بیان اینکه مبتنی بر اصول و مبانی خود می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، اضافه کرد: می‌توانیم عزت و افتخار داشته باشیم و هم دیپلماسی عزتمندانه داشته باشیم و نه التماسی، هم می‌توانیم اقتصاد بر مبنای ظرفیت‌های داخلی داشته باشیم و هم می‌توانیم در تجارت و اقتصاد منطقه دست برتر داشته باشیم و از طرفی از اصول خود کوتاه نیاییم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم توجه به معنویت و اسلام آن هم اسلام اهل بیت (ص) را داشته باشیم و در عین حال هیچکدام از وادادگی‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را نداشته باشیم، افزود: می‌توان مبتنی بر اصول و مبانی خود در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی حرفی برتر و سخنی موثر در کشور و جهان داشته باشیم.

رئیسی با بیان اینکه خداباوری، خودباوری و مردم‌باوری باعث حل شدن بسیاری از مسائل شده است، گفت: گام مهم این قضیه، باور است، باور داشته باشیم که این مبانی است که سعادت انسان معاصر را به ارمغان بیاورد، باور داشته باشیم ما می توانیم، تمام سخن در این است؛ بسیاری خودشان را در مواجهه با یک سخن یا ادبیاتی یا صحنه هایی ناتوان می دانند؛ باور داشته باشیم سخن ما مبتنی بر اصول و مبانی محکمی است و بر حق است.

وی با بیان اینکه هم خداباوری، هم خودباوری و هم مردم باوری شرط موفقیت در این عرصه است؛ تاکید کرد: ‌باور داشته باشیم که مردان بزرگ، و زنان نامداری که بر خدا توکل کرده‌اند، در این عرصه پیروز شده‌اند؛ این باور بسیاری از مسائل را حل می کند؛ گاهی در سخنگاه ها سخن می آوریم اما وقتی در اتاق جلسات و کارشناسی که می‌نشینند، می‌گویند مگر می‌شود؟ مگر می‌توانیم در برابر این قضیه بایستیم یا اعلام موضع کنیم؟ یعنی در سخنگاه‌ها خوب سخن می‌رانند اما وقتی نوبت عمل و اجرا می شود، آن دل محکم را که بزرگان و مجاهدان و سرداران رشید اسلام داشتند و در جامعه مؤثر بودند و توانستند عمل و سخنشان یکی باشد را ندارند.

رئیس جمهور تصریح کرد: فکر می‌کنم مهم‌ترین نکته در این رابطه، آموخته‌ای است که حوزه به ما یا داده است و به همه دولتمردان و مسئولان و دست اندرکاران و کسانی که در امور مردم نقش آفرینی می‌کنند و در کسوت خدمتگزاری مردم هستند و در نقش دادن به باورها و زندگی مردم و حرکت آنها به سوی اهداف مقدس نقش دارند، می گویم این مسأله «باور داشتن» بسیار مهم است.

رئیسی با بیان اینکه فعالیت تجاری ایران در منطقه در چهل سال گذشته رکورد زده است، خاطرنشان کرد: تلاش شده تمام عللی که موجب تورم‌ می‌شود، کنترل شود و حتما تورم‌کاهشی خواهد شد.

‌وی با بیان اینکه علیرغم موفقیت‌هایی که کشور به آن دست یافته، در جنگ‌ترکیبی تلاش کردند کشور را دچار مشکل کنند اما فرهیختگان و مردم دشمن را در رسیدن به اهداف پلید ناکام گذاشت و کارها عزتمندانه پیش می‌رود، دشمن در ناامید کردن مردم و انزوای جمهوری اسلامی شکست خورد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن نه تنها نتواست ایران را منزوی کند بلکه ایران توانست عضو شانگهای و برکیس و اتحادیه اوراسیا شود و به تمام زیرساخت‌های اقتصادی آسیا و منطقه متصل شدیم، گفت:‌ فعالیت تجاری ایران در منطقه در چهل سال گذشته رکورد زده است.

وی با بیان اینکه حقانیت مسلم ایران بر تمام دنیا آشکار شده است، ادامه داد: ما معتقدیم دشمن در هیچ یک از دو پروژه منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران و ناامید کردن مردم موفق نشد؛ عرصه هم امروز بر همه مردم دنیا واضح شده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ‌در ریاض و در نشست سران کشورهای اسلامی و عرب به عنوان طلبه خدمتگزاری که سخن مردم و انقلاب را گفتم، اعلام کردم که موضع جمهوری اسلامی ایران، موضعی است که همه دنیا به آن رسیده است؛ همه دنیا فهمیده اند این سخن حقی است که امام (ره) بر زبان راندند و فرمودند مسأله فلسطین، مسأله اول جهان اسلام است و حق با فلسطین است، تصریح کرد: امروز دنیا به سخن رهبر انقلاب که فرمودند اسرائیل غده سرطانی است، رسیده است؛ یعنی حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران بر تمام دنیا کشف شده است به عبارتی دیگر کوک کُشی رژیم صهیونیستی، نقاب را چهره نفاق کنار زد و بر همه آشکار کرد که اینها چه قدر جنایتکار و ضد حقوق انسان هستند ولی تلاش می کنند به ظاهر خود را طرفدار حقوق انسان وانمود کنند.

کد خبر 819631
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 53
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 37
  • CH ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    42 14
    حتما حتما میشه نگران نباشید میشه
    • US ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      57 10
      صدرصد کاهشی خواهد شد البته در عالم رویاوقتی عصب کشی یک دندان معادل حقوق یک ماه یکفرد بازنشسته باشه آیا کسی می تواند امیدی به تعدیل قیمت ها داشته باشه ؟حتی اگر به حرف ایشان قیمت تعدیل بشه از عصب کشی دندان هزار تومان کاسته بشه بعد ایشان نامش را می گذارد تعدیل در زمان انتخابات ریاست جمهوری ایشان به مردم قول داده بودند قیمت دلار را به پنج هزار تومان خواهند رساند که البته منظور واقعی ایشان پنج هزار تومان نبود بلکه پنجاه هزار تومان بود یادشون رفته بود یک عدد صفر کنار پنج هزار تومان گذارند
    • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      بله دهه قبل دهه تعطیلی کشور و لج و لجبازی دو جناح و دو حزب رقیب بایکدیگر بود که مدام جلوی پای یکدیگر سنگ می انداختند و آنها سنگها دست آخر به سر مردم برخورد می‌کرد تا جایی که اقتصاد و سیاست کشور فلج شد و هست
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    18 84
    درود بر بت شکن.
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      77 15
      کدام بت به دست رئیسی شکسته شد ؟ گرانی؟ تورم ؟اختلاس ؟
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      59 13
      ما که جز گرونی روز افزون اجناس و تورم چیزی دیگه رویت نکردیم، و حقوقی که به ده روز هم در ماه نمیرسه
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      مجلس مجلس مجلس با تشکیل وزارت بازرگانی و نظارت بر بازار مخالفت کرد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    81 15
    طی این دوسال جنابعالی تورم و گرانی ۱۰۰برابر شده
    • Mona IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      دولت قبل در سال ۹۲ دلار را در کانال ۳ هزار تومان تحویل گرفت و با ۶۳۰ درصد افزایش در کانال ۲۷ هزار تومان تحویل داد تمام مشکلات الان تا ده سال دیگه بخاطر بی مدیریتی دولت قبل بوده است میفهمید داستان چی شد یا ن!!!?????
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    72 11
    تورم کاهشی میشه ولی قیمتا افزایشی!! داستان چیه؟! بگید ما هم مطلع بشیم!
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    59 10
    جناب دکتر خدا خیرت بده گوشت شده کیلویی ۱میلیون مرغ۱۰۰در حالی که در دولت غربگرای روحانی که معیشت مردم را به برجام گره زده بوداین قیمت ها یک چهارم الان بود
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      56 10
      دکتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      ۱۳:۲۱ سریع زنگ بزن به آتش نشانی
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    60 12
    تمام کارها و اقدامات انجام یافته در دولت قبل را به نام خودت فاکتور می کنی
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    59 11
    آقای رئیسی انگار شما از هیچی خبر نداری همه چیز داره هفتگی گرون میشه هر چیزی که فکرشو بکنی تازه با بودجه جنابعالی برای سال آینده قطعا تورم بالاتر خواهد بود و متاسفانه دولت جنابعالی فقط زورش به حقوق بگیر بیچاره میرسه بعد بازهم شعارها و وعده های تکراری و توخالی میدی ؟
  • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    58 11
    آقای رییسی خود شما هم که فقط دارید حرف میزنید طوری هم صحبت میکنید که انگار در این 45 سال کشور دست شماها نبوده وتازه انقلاب شده.در این دو سال هم که دولت شما رکورد همه گرانیها را شکست.اگر به شانگها و بریکس و هزار چیز دیگر هم عضو شوید ولی اثر ان بر سفره مردم و تولیدو اقتصاد کشور دیده نشود پشیزی ارزش ندارد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    53 12
    سید جان، هر وقت کاهشی شد بیا حرفش رو بزن
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      31 4
      من مدتهاست که دیگه اصطلاحات سید جان و بت شکن جان و قربانت شوم رو بکار نمی برم. معیارم برای حمایت میزان عملگرایی هست!
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      32 7
      فقط به خاطر "سید جان" گفتن بهت منفی دادم.
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    49 10
    کی باورش میشه مثلا امسال سال مهار تورم بوده؟؟؟؟
  • شهروند IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    20 11
    متاسفانه بعضی از مسئولین وزارت صمت با سخنان غیر منطقی سبب نگرانی جامعه و افزایش تورم می شوند نمونه بارز آن مسئله خودرو در هفته اخیر
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    29 7
    دو دهه قبل بیمار تشنج کرد، دهه قبل به خواب رفت، این دهه پزشکها با خانواده بیار جلسه میگذارند.
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    53 8
    میفرمایید دهه قبل دهه تعطیلی کشور بود والا همه ما آرزومون شده برگردیم به دهه قبل، خونه و ماشین و مسافرت و غذاهایی که دهه قبلی که به قول شما دهه تعطیلی کشور بود شده آرزوی همه ما
  • نعمت IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    59 9
    بله دلار رسیده به ۵۱ هزار تومان ، پراید ۳۵۰ هزار تومان این نشون دهنده کاهش تورم هست؟ چای دبش ؟ آقای رئیس جمهور قبول کنید که اوضاع خیلی بدتر از دوره های قبلی هست پس لطفا با مردم شفاف باشید.
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    49 7
    سخن درمانی جوابگوی مشکلات نیست آقای رئیسی! چیزی که مشخصه اینه که در دولت جنابعالی تورم و گرانی با سرعت بیشتری داره رشد میکنه.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    38 8
    تورم صعودی میشه من میدونم. شما با جهان قهرید !
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    38 10
    پس بحمدلله ریل ها سریعتر حرکت خواهند کرد! و بلکه شاید ما را هم جا بگذارند.
  • kamal CA ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    49 10
    استعفا بده
    • GB ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      همین که این دولت توانسته ریل ها را به حرکت در آورد دست آورد کمی نیست۰
  • Borzoo NO ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    51 10
    یعنی ده سال کل کشور تعطیل بود و الان در سایه شما همه چیز باز شد ؟؟
    • هادی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      13 32
      میتونی از نرخ تعطیلی کارخانه وتولیدی و... مشاهده کنین وقتی اب خوردنمون به غرب گره زده باشن خب بنظرت تعطیل نمیشه؟
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      4 0
      ۱۵:۴۹ @ هادی! درود بر غرب!! درود بر غرب. خفه کردی ما رو با این دشمنیهاتون.
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      4 0
      هادی دلبندم بجای لودگي واقعی بین باش وقتی اقلام ضروری کشور (گندم و...)از غرب وارد میشه پس زیادی حرف نزن
  • Borzoo NO ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    38 10
    یک دهــــه کل کشور تعطیل بود و جنابعالی آمدید معجـــزه شد و ریــل ها بحــــرکت در آمدند و قطارهای پیشرفت در جا بکســــواد کردند و تـــــورم ها بــــدتر متــــورم شـــدند و باد کردند.. /
  • حمید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    12 37
    باید خسته نباشید و خدا قوت گفت به رئیس جمهور محترم
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      3 0
      یعنی تا این حد دچار سالوسی؟
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    28 11
    خوب اگه اینجور بوده که آقای رئیسی میگه ،باید اعضای تشخیص مصلحت نظام رو بازخواست کرد که دیدن ده سال هیچی پیش نمیره ولی به روی خودشون نیاوردن ،ایضا مجلس رو
  • مهدی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    44 10
    آقای رئیسی لطفا استعفا دهید
  • US ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    4 0
    آقای رئیسی تعرفه های آب . برق .گاز را دو برابر کرد و بعد برای من دم از کاهش تورم میزند
  • رغ IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    4 0
    دو سال گذشته جز گرانی و تورم خبری نیست
  • رضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    4 0
    ازکدوم تحول صحبت می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کدوم تورم کاهشی صحبت میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر قولهایی که اوایل سال و اوایل شروع دوره رئیس جمهوری دادین برای کاهش تورم و گرانی و کاهش فشار روی مردم جامعه نبود؟؟؟؟؟؟ شمایی که توانایی مهارتورم و گرونی امسال که قول دادین کنترل بکنین و نتونستین،چجوری می خواین از پس کنترل تورم سال آینده که ازامسال شدیدترمیشه بربیاین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    3 0
    والا ما که سواد اقتصادی نداریم ، فقط داریم میبینیم روزانه اجناس شدن کوهنورد و هی صعود میکنن، و ما بدو اجناس بدو، حالا این تورم پدرسوخته چطوری میاد پایین اونم وقتی اجناس سیر صعودی روزانه دارن از دانش دولتیهاست که ماشاالله همه تحصیلات بالا دارن و میفهمن!!!
  • آریا نامدار IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    جناب رئیس جمهور ما که از روز های خوش چیزی نمی‌بینیم وحتی امیدوار هم نیستیم انگار در جایی دیگه مرده ایم واینجا داریم عذاب میکشیم تمام پول‌های بلوکه شده از دولت قبل بود گرفتید وبقول خودتان صادرات واردات و فروش نفت شصت درصد رشد کرده وچرا قدرت خرید ما ملت اینقدر گریه آور شده شاید شما از ایران دیگری صحبت می‌کنید
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    3 0
    آقای رئیسی پنج روز پیش سیر آبی خریدم ۲۰۰تومان امروز ۷ دی رفتم همان سیر آبی گفت ۴۵۰ تورم با سرعت موشک داره میره بالا امسال که سال مهار تورم بود پس چی شود
  • محمد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    اقای رییسی وقتی میبینم که به هیچکدام ازقولهات که موقع انتخابات دادی عمل نکردی حالاچطوری باورکنیم که میخواهیدتبرم راکمتربکنی همه چیزرادرماه اول ریاست جمعوریت چندین برابرکردی روزقیامت درپیشگاه خداوندبزرگ جواب ماراچه میدهی
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    3 0
    دوره شما دوره کوچک کردن سفره مردم بود
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    3 0
    سه سال به مردم وعده های سرخرمن دادند و یکیش اجرا نشد
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    امروز پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید. آقای رئیسی! مشکل فلسطین را رها کنید و به مشکلات بازنشستگان شریک مخابرات بررسی، پیگیری و رسیدگی کنید. و متأسفانه در کشور از دی ماه سال 1400 تاکنون هم هیچ کس پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 0
    هرچه وعده میده برعکس میشه مردم دیگه گول حرفهای غیر فنی شما را نخواهند خورد چون شما علمش را ندارید
  • FR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    9 1
    دولت در دوسال گذشته هیچ عملکرد مثبتی جز گرانی نداشت
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    تا زمانی که نظامیان در دولت‌ها بعنوان وزیر آن ومعاونین در راس کار هستن نه اینکه تورم پائین نخواهد آمد بلکه بدتر نیز خواهد شد جایگاه ها در کشور بهم ریخته شده هیچکس در جای خود نیست
  • AU ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    چهار دهه قبل کشور تعطیل بود