معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره جمع آوری پل حافظ توضیحاتی ارائه داد.

پل حافظ

به گزارش همشهری آنلاین، هادی حق بین در حاشیه آئین بهره‌برداری از پل و معابر دسترسی شهرک شهید خرازی به خیابان دانش که صبح امروز در قالب شنبه‌های امید و افتخار بهره‌برداری شد، به خبرنگاران گفت: پلی که امروز افتتاح می‌شود بخش جنوبی-شمالی بزرگراه شهید همدانی را به شهرک شهید خرازی متصل کرد. ارتباط این شهرک به واسطه تراکم ‌جمعیت بالا و وجود سرانه‌های آموزشی و خدماتی با معابر بزرگراهی حائز اهمیت است.

او با بیان اینکه پیش از این شهرک از بخش غربی به بلوار اردستانی متصل بود، توضیح داد: با این افتتاح ۸.۶ کیلومتر مسیر شهروندان کوتاه‌ خواهد شد ضمن اینکه مصرف سوخت نیز کمتر می‌شود.

معاون شهردار تهران در پاسخ به اینکه سرنوشت پل حافظ چه شد، گفت: جمع آوری پل حافظ کاملا به لحاظ فنی مشخص است، این پل به لحاظ بحث استحکام و نوسازی لرزه‌ای قطعا باید بهسازی بشود. از آنجایی که هزینه این کار قابل توجیه نیست، پیشنهاد جمع آوری پل داده شد. اینکه هنوز پل حافظ جمع آوری نشده به این دلیل است که به دنبال برگزاری جلساتی جهت آینده این مکان هستیم.

حق بین ادامه داد: راهور هنوز نظر قطعی خود را در این باره اعلام نکرده است؛ بنابراین هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم و بزودی اعلام خواهیم کرد که در نوروز این اقدام انجام خواهد گرفت یا خیر.

معاون شهردار تهران گفت: عملیات باید با یک برنامه‌ریزی دقیق انجام بشود و در دی ماه با برگزاری یک جلسه نظر قطعی اعلام خواهد شد. اگر پلیس و معاونت حمل و نقل و ترافیک به این نتیجه برسند که نباید پل برچیده بشود در سال آینده عملیات بهسازی را پیش خواهیم گرفت.

کد خبر 819991
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha