باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه رسمی با جدایی گل‌محمدی مخالفت کرد. باشگاه پرسپولیس سرانجام به جدایی یحیی گل‌محمدی و اعلام استعفای او واکنش رسمی نشان داد و در اطلاعیه کوتاهی که از طریق کانال تلگرامی این باشگاه منتشر شده، اعلام کرد که با جدایی یحیی موافقت نخواهد کرد.

یحیی گل محمدی

به گزارش همشهری آنلاین، در این اطلاعیه آمده است:

به دنبال کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پس از تساوی برابر مس رفسنجان، باشگاه پرسپولیس مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کرد.
در حالی که یحیی گل‌محمدی دو روز پیش برنامه‌های خود برای نیم فصل را به رضا درویش ارائه کرده بود، در تصمیمی غافلگیر کننده از سمت خود کناره‌گیری کرد.
باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کند بزودی نشستی را با گل‌محمدی برگزار می‌کند.

این در حالی است که باتوجه به عدم پرداخت مطالبات سرمربی پرسپولیس، او احتمالا امکان فسخ یک طرفه قراردادش را دارد و مشکلی از این بابت گل‌محمدی را تهدید نخواهد کرد.

کد خبر 820910
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    6 3
    اگر نظر میلیونها طرفدار دلسوز پرسپولیس برای هیات مدیره مهم است طرفداران از بازیهای بسیارضعیف پرسپولیس خسته شده اند مخصوصا در سه بازیهای آخ درمقابل تیمهای بسیارضعیف چون مس و استقلال اهواز و نساجی پرسپولیس باپرسپولیس دوره مربی شایسته اش فرسنگها فاصله دارد پرسپولیس که در بازیهایش چند گل میزد و چندین موقعیت خلق میکرد نه تنها گل نمیزند بلکه بازیهای بسیارضعیف ارایه میدهد
    • فاخته ♥️ پاکدشت IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      3 6
      پرسپولیس را نابود کردند، بازیکنی که بخاطر پول و طلبی که دارد، مخصوصاً به پرسپولیس ضربه می‌زند، جایش توی این باشگاه نیست، اکثر بازیکنان بخاطر شرایط سنی، کیفیت لازم را ندارند، به نظرم یه سرمربی مثل برانکو ایوانکوویچ که کار بلد باشد به درد پرسپولیس میخورد نه مربی و بازیکنی که بخاطر پول مخصوصا کاری کند تا تیم نتیجه نگیرد، امثال گلمحمدی خیلی‌ها آمدند و رفتند، این پرسپولیس و هوادارانش هستند که همیشه ماندگار خواهند ماند، عشق بی پایان فقط پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    2 1
    تو یه بازی کمک داور ویدیویی آوردند پرسپولیس ویران شد تو بازی دیروز هم که نبود باز داور به نفع پرسپولیس سوت زد خخخخخ
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    6 1
    بچه دوباره قهر کرد
  • م.ع IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    3 1
    بابا ولش کنین بره ببینم کجا میره کی قبولش میکنه مگه کاری بلده جایی بره آخه ...
  • رضا باوی استقلالی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    2 1
    ... بابا تو هم، هی شل کن سفت کن راه انداختی مسخره ی مضحک 😝.